Heet jij Pim of Wim?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?![]()
En dat haar naam twee letters verschilt van de mijne![]()
En dan niet Pim en Wim
Nee
Pim Johannes van der Sloot
En
Wim Johannes van der Kloot
Bizar hè
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan niet Pim en Wim
Nee
En
Bizar hè
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik vind Pim helemaal geen naam voor jouquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan niet Pim en Wim
Nee
En
Bizar hè
Het begon met slootquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.
Ze houdt wel van klootschieten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joran?quote:
Nee ik blijf verbazenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Pim helemaal geen naam voor jou
Pim of Wim, bijzondere naam!quote:
Daar doe ik in het openbaar geen uitspraken overquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Andre van Duin heette bij zijn geboorte Adrianus Kloot. Later heeft de familie dat veranderd in Kyvon en Dré zelf als artiestennaam dus Van Duin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Nee Pim!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen
In een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
van corona gehad
Maar de mensen ze slapen
Een Trump die weer tweet
En dan denk ik aan Brabant
Want daar bakt men friet
Ik heet ook Andréquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Andre van Duin heette bij zijn geboorte Adrianus Kloot. Later heeft de familie dat veranderd in Kyvon en Dré zelf als artiestennaam dus Van Duin.
Het is weer eens wat anders dan Jansen en Janssenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit verklaart jouw goede gevoel voor humorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heet ook AndréDit komt wel dichtbij zo
Pimmetje komt, dat zei ik vannacht ook. Whehehequote:
quote:
Ja okee dat had ook gekund, maar daar de verandering niet in het begin van de naamquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan Jansen en Janssen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Pimmetje komt, dat zei ik vannacht ook. Whehehe
.
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit verklaart jouw goede gevoel voor humor
En dood.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |