SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Je hóeft niet mee te pratenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou gooi er eens een ander onderwerp inquote:
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modererenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Dat gebeurt wel vaker johquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:28 schreef molloot200 het volgende:
Sorry ik had het allemaal weer niet door
Dat deed ik gisternacht al, maar het is niet blijven hangen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gooi er eens een ander onderwerp in
quote:
Ja dit welquote:
Ik zou kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modereren
Op wie zitten we allemaal?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modereren
Ja sorry, ik sliepquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat deed ik gisternacht al, maar het is niet blijven hangen.
Naar je eigen ontmaskering?quote:
Wel volledig coronaproof dit!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Opnames zijn bezig, komt pas in het voorjaar op tv.
Ja ik ookquote:
Hm ja misschien wel slim, maar het is ook nog wel redelijk onbekend wanneer de ontknoping is toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dit stadium van het spel zou ik nog spreiden hoor.
Slapend Fok!en gaat me niet zo goed afquote:
Ik zit op m'n stoel, ik vind dat zo zielig om daar mensen voor te gebruikenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Lijkt me hilarisch, dat ze dan echt een talentenjacht van maken![]()
Aflevering 1: mensen die alleen maar doorposten over Tom Leeb
Aflevering 2: mensen die überhaupt nooit het ESF kijken
....
Aflevering 9: ruzie tussen de vaste leden in de SC
Aflevering 10: trollen tijdens de liveshows
En dat je dan steeds allemaal mensen verwoed ziet typenMet van die inzetjes over wat ze zeiden en professionals die commentaar geven
![]()
[Ai, ik zie dat Strani hier keihard mee gaat schelden, je ziet meteen dat dit olie op het vuur is. Hij moet van goede huize komen om dit nog op te kunnen lossen]
Oefenen oefenen oefenen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slapend Fok!en gaat me niet zo goed af
Nee joh, @Cyan9 heeft helemaal gelijkquote:
Ja Jobi zat ineens gisteren ook wielrennen te kijkenquote:
Verdacht hoor ditquote:
IJsbeer zei ergens in de komende weken toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm ja misschien wel slim, maar het is ook nog wel redelijk onbekend wanneer de ontknoping is toch?
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me. Wat een format
Oh ik zit al een tijdje gespreid op allemaal Fok!ers hoor. Vraag me af of ze het zelf door hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit op m'n stoel, ik vind dat zo zielig om daar mensen voor te gebruiken
Ik ook van jou.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, @:Cyan9 heeft helemaal gelijk
Ja dat doe ik op Jitsi wel eensquote:
Dat gespreid maakt het niet veel beterquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik zit al een tijdje gespreid op allemaal Fok!ers hoor. Vraag me af of ze het zelf door hebben
Het stond wel even aan ja, want er was toch niks andersquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Jobi zat ineens gisteren ook wielrennen te kijken![]()
![]()
Oh gelukkig, ik maakte me al zorgen om jequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stond wel even aan ja, want er was toch niks anders
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of hij is weer aan het nep-modden
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
IJsbeer zei ergens in de komende weken toch?
quote:
Discutabele @Davequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik zit al een tijdje gespreid op allemaal Fok!ers hoor. Vraag me af of ze het zelf door hebben
Nou echt hoorquote:
Ja ik ben nog aan het uitzoeken op wie ik helemaal zal zittenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat gespreid maakt het niet veel beter![]()
![]()
![]()
![]()
ETDEEF
Óf je bent het gewoon óf je bent een nepmod!quote:
Ja dit is te makkelijk hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het uitzoeken op wie ik helemaal zal zitten
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het uitzoeken op wie ik helemaal zal zitten
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik maakte me al zorgen om je![]()
Ik ben behoorlijk vaak nep genoemd, dus het zal me niks verbazen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Óf je bent het gewoon óf je bent een nepmod!
Dave is zelf discutabelquote:
Je bent zelf makkelijk!quote:
Dat gefake op zijn tijd zien we wel door de vingersquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk vaak nep genoemd, dus het zal me niks verbazen.
Je bént makkelijk, maar je dóet alleen moeilijkquote:
OPHEFquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bént makkelijk, maar je dóet alleen moeilijk
Nee dat heet tactiek! Als je me een note geeft, dan weet ik genoegquote:
Wat zijn notes?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat heet tactiek! Als je me een note geeft, dan weet ik genoeg
Zie je toch pas over een week en dan is volgens mij de nieuwe mod al bekendquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat heet tactiek! Als je me een note geeft, dan weet ik genoeg
Mannen in strakke broeken hè, lijkt @Dave wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Jobi zat ineens gisteren ook wielrennen te kijken![]()
![]()
Oh wow je kan jezelf dus niet taggen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Mannen in strakke broeken hè, lijkt @:Dave wel.
Zo snel al?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zie je toch pas over een week en dan is volgens mij de nieuwe mod al bekend
Ik zeg alleen maar: “new music soon”.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer inderdaad. Hoé lang zeg ik dan weer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, daar word je doof van, schijnt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow je kan jezelf dus niet taggen?
Nouja de oproep is al een paar weken geleden toch?quote:
quote:
Dudequote:
Ohh jij weet meer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zie je toch pas over een week en dan is volgens mij de nieuwe mod al bekend
We lijken meer op elkaar dan je zou denkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Mannen in strakke broeken hè, lijkt @:Dave wel.
Bijna vier weken geleden:quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja de oproep is al een paar weken geleden toch?
En daarna:quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:34 schreef murp het volgende:
Gezocht: versterking voor ESF!
IJs_beer en Greys zijn - na het stoppen van iBenny als mod - op zoek naar wat enthousiaste helpende handen in ESF!
"Maar het is nu toch helemaal niet druk?" Klopt. Maar na de zomer gaan we weer volop op weg naar ESC2021, met alle bekendmakingen en toenemende drukte van dien.
Daarbij zullen Greys en Cee in de repetitieperiode en de week van het ESF als het goed is heel druk zijn in het perscentrum om jullie van alles op de hoogte te houden, dus is het ook dan heel fijn als we een extra mod hebben om TT's aan te passen, de boel in de gaten te houden etc.
Wat zoeken we?
* Iemand met liefde voor het Songfestival!
* Iemand die zelf ook regelmatig meepost in de diverse topics ESF.
* Iemand die het leuk vindt om samen met de andere mods en users leuke ideeën te bedenken voor ESF.
* Iemand die er graag voor wil helpen zorgen dat de unieke fijne sfeer in ESF blijft zoals 'ie is.
* Iemand die regelmatig online is.
Denk je dat jij een goede leuke toevoeging kunt zijn aan Team Doezepwa? Stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl met als onderwerp 'ESF mod' en een korte motivatie. We zien je reactie heel graag tegemoet.
En omdat @murp nu ook een quotemelding krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef murp het volgende:
De lijnen zijn gesloten, u kunt niet meer bellen.
De uitslag krijgt u zsm te horen.
ik herhaal:
De lijnen zijn gesloten, u kunt niet meer bellen.
De uitslag krijgt u zsm te horen.
Nee ik luister gewoon naar wat er verteld wordtquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh jij weet meer?Verdacht hoor Meke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Duncan is that you?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar: “new music soon”.
Nee, zonder gekheid, ik weet wat notes zijn, maar ik heb nog nooit gezien hoe notes er überhaupt uit zien. Dus uh..quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik luister gewoon naar wat er verteld wordtJa maar ik ben dagenlang weg geweest! Als ik hier ben, luister ik overal naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Haha ik ook niet hoor. Heb er nog altijd 0quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, zonder gekheid, ik weet wat notes zijn, maar ik heb nog nooit gezien hoe notes er überhaupt uit zien. Dus uh..
Ik weet niet eens of ik notes heb.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik ook niet hoor. Heb er nog altijd 0![]()
Dat kun je zien. Ik weet alleen niet meer precies waarquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dagenlang weg geweest! Als ik hier ben, luister ik overal naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kun je zien. Ik weet alleen niet meer precies waar
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
En, heb je notes?quote:
Oh, je mag het niet openbaren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Die notes van hem.quote:
Inoud niet, aantal wordt niet moeilijk over gedaan.quote:
Pfew, anders was dat m’n derde geweest!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Inoud niet, aantal wordt niet moeilijk over gedaan.
Ik kan je al wel vertellen dat het een grote verrassing wordt.quote:
AH, nog steeds niksquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja dusquote:
Niet dusquote:
*begint alvast met trommelgeroffel*quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik kan je al wel vertellen dat het een grote verrassing wordt.
De notes zelf niet, maar het aantal welquote:
Als ‘t iemand uit VBL is ben ik weg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*noteert en gaat nu heel hard proberen te bedenken wat dit kan betekenen*quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die notes van hem.Echt kneuterig.
Dat ben ik ook niet, maar ik heb er wel 0quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik niet zo'n model user.
Ja leuk dat we iedereen zo in spanning kunnen houden terwijl ik het allang weet hèquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op zó ontzettend veel postsquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar ik heb er wel 0
Niks mis met VBL'ers. Die mogen er ook zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja leuk dat we iedereen zo in spanning kunnen houden terwijl ik het allang weet hè
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met VBL'ers. Die mogen er ook zijnKwam Skysherrif niet ook van VBL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik begin bijna te denken dat die niet opvallen ofzoquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
nr / aantal posts / gebruiker
01 3100 Aoibhin
02 2871 Meke
03 1929 molloot200
04 1856 Redefine
05 1706 Strani
Dat gat tussen @:Meke en mij trouwens, jezus
Oh ja, die is er ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kwam Skysherrif niet ook van VBL?
JA MAARJA IS HET NOU EEN GRAP OF NIETquote:
De mods hebben jou allemaal geblokkeerd en zien precies jouw posts nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik begin bijna te denken dat die niet opvallen ofzo
Oh please, je bent een voorbeeld!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee jij gaat veel te druk zijn met modden natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Gaat nooit meer voorkomen denk ik hoor, dus geniet er maar van
Vooral jij moet ervan genietenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Gaat nooit meer voorkomen denk ik hoor, dus geniet er maar van
Jij bent het dus.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja leuk dat we iedereen zo in spanning kunnen houden terwijl ik het allang weet hè
NIETS IS WAT HET LIJKTquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]
JA MAARJA IS HET NOU EEN GRAP OF NIET
Ik zeg niksquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee jij gaat veel te druk zijn met modden natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Precies precies. Wel lekker rookgordijn opgeworpen met telkens zeggen dat ze zo benieuwd is wie het is natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee jij gaat veel te druk zijn met modden natuurlijk
Dus eigenlijk kan ik gewoon álles doen wat ik wil en de handhavers zien het allemaal nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De mods hebben jou allemaal geblokkeerd en zien precies jouw posts niet
We hebben nog 34 uur hèquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral jij moet ervan genietenJe was Jobi bijna aan
De vraag is een voorbeeld voor wiequote:
Het is allemaal een act!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies precies. Wel lekker rookgordijn opgeworpen met telkens zeggen dat ze zo benieuwd is wie het is natuurlijk
Morgen ben ik er niet hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral jij moet ervan genietenJe was Jobi bijna aan
Post een piemel om het uit te proberenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan ik gewoon álles doen wat ik wil en de handhavers zien het allemaal niet![]()
Een voorbeeld van hoe het niet moetquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is een voorbeeld voor wie
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niksMet niets zeggen, kun je ook heel veel duidelijk maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja precies, allemaal bliksemafleiders!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies precies. Wel lekker rookgordijn opgeworpen met telkens zeggen dat ze zo benieuwd is wie het is natuurlijk
een piemelquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Post een piemel om het uit te proberen
SSSHSHHSHSHSHSHquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Een piemelquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Meke het volgende:
[..]
December 2045 is ook 'in de komende weken'quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die was hier geen mod.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kwam Skysherrif niet ook van VBL?
Dat laat ik in het midden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is een voorbeeld voor wie
Dus eigenlijk is het een teken van hoe het wél moet als je veel notes hebtquote:
De Top 5 zal redelijk hetzelfde blijven denk ik. Enige wat eventueel nog kan is dat Redefine en ik weer van plek switchenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben nog 34 uur hè![]()
Waarin ik niet verwacht iets te veranderen
NOUHOOOUUUquote:
Niet liegen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sieneke?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh Meke at least you can try!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet hoorEn ik ga ook niet bij de nachtbagger zijn
Wás hoor ikquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh dan zie jij iets anders dan ikquote:
3js! Niet leuk, maar erg geschikt voor het songfestival.quote:
Uhuh. Fictieve notes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh dan zie jij iets anders dan ik
Lijerquote:
Ik zou @Meke maar te vriend houden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik zie dat notes een vertraging hebben van drie dagen. Misschien heb ik er net wel een gekregen van de nieuwe mod en weet ik het nog niet
En Never Alone! Is het meteen gezelligquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3js! Niet leuk, maar erg geschikt voor het songfestival.
Ja, waarom is dat nou weer? Moeten ze eerst nog goedgekeurd of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik zie dat notes een vertraging hebben van drie dagen. Misschien heb ik er net wel een gekregen van de nieuwe mod en weet ik het nog niet
Oohhhhquote:
Maar dat sowiesoquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou @:Meke maar te vriend houden.
O jongens ik hoor net dat jullie al m'n hints niet meer serieus hoeven te nemen, het aanbod is toch weer ingetrokkenquote:
Volgens mij verandert het aantal dan meteen wel maar zie je de inhoud pas na drie dagen??quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik gok op discussie vertragen en dat mensen het dan beter accepteren dan in de heat of the momentquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat nou weer? Moeten ze eerst nog goedgekeurd of zo?
"Volgens mij"quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij verandert het aantal dan meteen wel maar zie je de inhoud pas na drie dagen??
Ja ik heb er geenquote:
Ja nee, we weten genoeg nu.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:18 schreef Meke het volgende:
[..]
O jongens ik hoor net dat jullie al m'n hints niet meer serieus hoeven te nemen, het aanbod is toch weer ingetrokken
"Je gokt op"quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok op discussie vertragen en dat mensen het dan beter accepteren dan in de heat of the moment
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Je gokt op"
Nee je weet het gewoon![]()
Verdacht hoor Meke!
Nee dit gok ik echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Je gokt op"
Nee je weet het gewoon![]()
Verdacht hoor Meke!
Veel plezierquote:
Wees dan maar snel!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:21 schreef Meke het volgende:
En we zijn nog niet bij dat deel van de modtraining aangekomen
Veel plezier!quote:
Oh, nou liever de tour dan F1. Dat laatste is echt een sport die me totaal niet trektquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, de tour hier. Ze zijn aan het klimmen.
F1 boeit me ook niet. Wielrennen ook niet echt, ik volg eigenlijk alleen de tour. Dat is wel genoeg voor een jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, nou liever de tour dan F1. Dat laatste is echt een sport die me totaal niet trekt
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Bijna vier weken geleden:
[..]
En daarna:
[..]
En omdat @:murp nu ook een quotemelding krijgt:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef summer52 het volgende: [..] Nee joh op zo'n leeftijd vier je het niet meer
Gisteren kwam de buurvrouw nog even een bosje bloemen brengen, na de koffie een flesje wijn open getrokken nou na 1 glas wijn voelde ik het al, pfff kan ik niet meer tegen, wordt ik alleen maar baldadig van
Wel heel veel telefoontjes en bloemen ontvangen, dus dat is ook goed!
Haha denkt hij misschien lekker incognito te zijn met zijn mondkapjequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een vriendin van me zit nu met Thierry Baudet in de trein.
Hij draagt netjes z’n mondkapje.
Z’n kapsel verraadt ‘m
Saaaaaiquote:
Heerlijk landschap ookquote:
Ze bewegenquote:
Nee idd. Ik hield m’n adem even inquote:
Ja, die zijn overtuigend stukquote:
Bløf?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt er in ene een band op je af.
Nee van Giovinachi of hoe je dat schrijft.quote:
De Pirelli van Giovinazziquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee van Giovinachi of hoe je dat schrijft.
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?
Een soort emoji lijst waar alleen mods bij kunnen?![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?
JEEZquote:
Wat is een wappie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:28 schreef Dave het volgende:
“Ik ben geen complot wappie”, aldus Marga Bult.
Ze bedoeld het vast goed maar ze neemt alles wat wordt gepost op social media als waar aan en er wordt genoeg complot bullshit gepost.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:28 schreef Dave het volgende:
“Ik ben geen complot wappie”, aldus Marga Bult.
Hoe lok je de Iberogastquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook eens in de immer nette SC kijken
Hai! Pippi Langkousquote:
Krijg ik nu een note?quote:
Ja Em verpest ons nu helemaal!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Waar is de buurman gebleven??quote:
Hiep hoi voor de Aussiequote:Op zondag 30 augustus 2020 16:39 schreef molloot200 het volgende:
Hamilton net niet snelste raceronde
Ondergewaardeerd, dezequote:
Pijppie Langkous?quote:
Netjesquote:
Mercedes is al te lang te dominantquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennenquote:
Pffffffffffffquote:
Als de races interessanter worden door de verschillende bandencompounds er uit te gooien en per weekend nog maar één soort leveren ben ik daar meteen voorquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Rollercoaster?quote:
Wielrennen heb je natuurlijk ook verschillende banden en bandendruk al is dat niet zo interessant. Wat ik wel interessant vind aan wielrennen is dat elke dag er een ander parkoers is, ze kunnen ook zomaar bij jou in de stad langskomen. Afhankelijk van het parkoers en wat voor een type renners je hebt maak je ook een tactiek voor de dag, wanneer val je aan, stuur je iemand mee in de kopgroep etc.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Ja, zo mooi en zo droevigquote:
Nóg spannender!?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht ik maak het even spannend hier.
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten redenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat ik aan de F1 weinig gemist heb?
Dat had ik inderdaad een beetje meegekregen. Okay, dank!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten reden
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je dat nog wel aan?!
[ afbeelding ]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.
Ik heb begrepen dat @Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Over Dave gesproken, waar is hij eigenlijk? Al weken niet gezien.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Ah ja ik begrijp wel dat de Spanjaarden een contactverbod hebben afgedwongen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat @:Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.
Aangezien je dit toch niet ziet, speciaal voor jou:quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
Volgens Giphy hot hunks, kon zo snel niets anders vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
@Davequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan.
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.
Lijkt op Robin Bengtsson.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan. Maar m’n vriend is net uit bed, dus nu kan de wasmachine aan.
Behalve die jongen uit de strani’s snackbar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
Ik heb in principe geen smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
Met hem heb ik meer een emotionele relatie, niet zo zeer fysiek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Behalve die jongen uit de strani’s snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |