Ja, die zijn overtuigend stukquote:
Bløf?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt er in ene een band op je af.
Nee van Giovinachi of hoe je dat schrijft.quote:
De Pirelli van Giovinazziquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee van Giovinachi of hoe je dat schrijft.
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?
Een soort emoji lijst waar alleen mods bij kunnen?![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha waar heb je die vandaan joh?
JEEZquote:
Wat is een wappie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:28 schreef Dave het volgende:
“Ik ben geen complot wappie”, aldus Marga Bult.
Ze bedoeld het vast goed maar ze neemt alles wat wordt gepost op social media als waar aan en er wordt genoeg complot bullshit gepost.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:28 schreef Dave het volgende:
“Ik ben geen complot wappie”, aldus Marga Bult.
Hoe lok je de Iberogastquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook eens in de immer nette SC kijken
Hai! Pippi Langkousquote:
Krijg ik nu een note?quote:
Ja Em verpest ons nu helemaal!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Waar is de buurman gebleven??quote:
Hiep hoi voor de Aussiequote:Op zondag 30 augustus 2020 16:39 schreef molloot200 het volgende:
Hamilton net niet snelste raceronde
Ondergewaardeerd, dezequote:
Pijppie Langkous?quote:
Netjesquote:
Mercedes is al te lang te dominantquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennenquote:
Pffffffffffffquote:
Als de races interessanter worden door de verschillende bandencompounds er uit te gooien en per weekend nog maar één soort leveren ben ik daar meteen voorquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Rollercoaster?quote:
Wielrennen heb je natuurlijk ook verschillende banden en bandendruk al is dat niet zo interessant. Wat ik wel interessant vind aan wielrennen is dat elke dag er een ander parkoers is, ze kunnen ook zomaar bij jou in de stad langskomen. Afhankelijk van het parkoers en wat voor een type renners je hebt maak je ook een tactiek voor de dag, wanneer val je aan, stuur je iemand mee in de kopgroep etc.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Nóg spannender!?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht ik maak het even spannend hier.
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten redenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat ik aan de F1 weinig gemist heb?
Dat had ik inderdaad een beetje meegekregen. Okay, dank!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten reden
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je dat nog wel aan?!
[ afbeelding ]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.
Ik heb begrepen dat @Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Over Dave gesproken, waar is hij eigenlijk? Al weken niet gezien.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Ah ja ik begrijp wel dat de Spanjaarden een contactverbod hebben afgedwongen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat @:Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.
Aangezien je dit toch niet ziet, speciaal voor jou:quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
Volgens Giphy hot hunks, kon zo snel niets anders vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
@Davequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan.
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.
Lijkt op Robin Bengtsson.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan. Maar m’n vriend is net uit bed, dus nu kan de wasmachine aan.
Behalve die jongen uit de strani’s snackbar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
Ik heb in principe geen smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
Met hem heb ik meer een emotionele relatie, niet zo zeer fysiek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Behalve die jongen uit de strani’s snackbar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |