quote:
Waar is de buurman gebleven??quote:
Hiep hoi voor de Aussiequote:Op zondag 30 augustus 2020 16:39 schreef molloot200 het volgende:
Hamilton net niet snelste raceronde
Ondergewaardeerd, dezequote:
Pijppie Langkous?quote:
Netjesquote:
Mercedes is al te lang te dominantquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook eens in de immer nette SC kijken
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennenquote:
Pffffffffffffquote:
Als de races interessanter worden door de verschillende bandencompounds er uit te gooien en per weekend nog maar één soort leveren ben ik daar meteen voorquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Rollercoaster?quote:
Wielrennen heb je natuurlijk ook verschillende banden en bandendruk al is dat niet zo interessant. Wat ik wel interessant vind aan wielrennen is dat elke dag er een ander parkoers is, ze kunnen ook zomaar bij jou in de stad langskomen. Afhankelijk van het parkoers en wat voor een type renners je hebt maak je ook een tactiek voor de dag, wanneer val je aan, stuur je iemand mee in de kopgroep etc.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind juist bij F1 de tactieken met de pitstops en verschillende banden interessant. Dat heb je niet echt bij wielrennen
Nóg spannender!?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht ik maak het even spannend hier.
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten redenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat ik aan de F1 weinig gemist heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |