Dat had ik inderdaad een beetje meegekregen. Okay, dank!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet echt. Highlight was een crash, maar die gebeurde tussen twee coureurs die toch al niet in de punten reden
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je dat nog wel aan?!
[ afbeelding ]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee spannender dan dit ga ik niet meer aankunnen hoor!
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan stop ik speciaal voor jou en laat ik dit verder weer aan Dave over.
Ik heb begrepen dat @Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Over Dave gesproken, waar is hij eigenlijk? Al weken niet gezien.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is beter, voor Dave heb ik een filter ingesteld zodat ik alleen z'n nette posts zie.
Ah ja ik begrijp wel dat de Spanjaarden een contactverbod hebben afgedwongen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat @:Dave eigenlijk niet met Spanjaarden mag omgaan.
Aangezien je dit toch niet ziet, speciaal voor jou:quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
Volgens Giphy hot hunks, kon zo snel niets anders vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zijn geen knappe mannen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
@Davequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan.
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke mannen je het hebt maar het is altijd fijn te weten dat ik niks mis.
Lijkt op Robin Bengtsson.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Anders had ik het wel vroeger gedaan. Maar m’n vriend is net uit bed, dus nu kan de wasmachine aan.
Behalve die jongen uit de strani’s snackbar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
Ik heb in principe geen smaak wat betreft mannen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij en Dave hebben denk ik sowieso een andere smaak wat betreft mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |