SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Je hóeft niet mee te pratenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou gooi er eens een ander onderwerp inquote:
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modererenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Dat gebeurt wel vaker johquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:28 schreef molloot200 het volgende:
Sorry ik had het allemaal weer niet door
Dat deed ik gisternacht al, maar het is niet blijven hangen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gooi er eens een ander onderwerp in
quote:
Ja dit welquote:
Ik zou kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modereren
Op wie zitten we allemaal?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is de Mod, een speurtocht waarbij we uitproberen te vinden wie er dit forum gaat modereren
Ja sorry, ik sliepquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat deed ik gisternacht al, maar het is niet blijven hangen.
Naar je eigen ontmaskering?quote:
Wel volledig coronaproof dit!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Opnames zijn bezig, komt pas in het voorjaar op tv.
Ja ik ookquote:
Hm ja misschien wel slim, maar het is ook nog wel redelijk onbekend wanneer de ontknoping is toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dit stadium van het spel zou ik nog spreiden hoor.
Slapend Fok!en gaat me niet zo goed afquote:
Ik zit op m'n stoel, ik vind dat zo zielig om daar mensen voor te gebruikenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Lijkt me hilarisch, dat ze dan echt een talentenjacht van maken![]()
Aflevering 1: mensen die alleen maar doorposten over Tom Leeb
Aflevering 2: mensen die überhaupt nooit het ESF kijken
....
Aflevering 9: ruzie tussen de vaste leden in de SC
Aflevering 10: trollen tijdens de liveshows
En dat je dan steeds allemaal mensen verwoed ziet typenMet van die inzetjes over wat ze zeiden en professionals die commentaar geven
![]()
[Ai, ik zie dat Strani hier keihard mee gaat schelden, je ziet meteen dat dit olie op het vuur is. Hij moet van goede huize komen om dit nog op te kunnen lossen]
Oefenen oefenen oefenen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slapend Fok!en gaat me niet zo goed af
Nee joh, @Cyan9 heeft helemaal gelijkquote:
Ja Jobi zat ineens gisteren ook wielrennen te kijkenquote:
Verdacht hoor ditquote:
IJsbeer zei ergens in de komende weken toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm ja misschien wel slim, maar het is ook nog wel redelijk onbekend wanneer de ontknoping is toch?
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me. Wat een format
Oh ik zit al een tijdje gespreid op allemaal Fok!ers hoor. Vraag me af of ze het zelf door hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit op m'n stoel, ik vind dat zo zielig om daar mensen voor te gebruiken
Ik ook van jou.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, @:Cyan9 heeft helemaal gelijk
Ja dat doe ik op Jitsi wel eensquote:
Dat gespreid maakt het niet veel beterquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik zit al een tijdje gespreid op allemaal Fok!ers hoor. Vraag me af of ze het zelf door hebben
Het stond wel even aan ja, want er was toch niks andersquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Jobi zat ineens gisteren ook wielrennen te kijken![]()
![]()
Oh gelukkig, ik maakte me al zorgen om jequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stond wel even aan ja, want er was toch niks anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |