Sieneke?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik kan je al wel vertellen dat het een grote verrassing wordt.
Oh Meke at least you can try!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet hoorEn ik ga ook niet bij de nachtbagger zijn
Wás hoor ikquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Post een piemel om het uit te proberen
Huh dan zie jij iets anders dan ikquote:
3js! Niet leuk, maar erg geschikt voor het songfestival.quote:
Uhuh. Fictieve notes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh dan zie jij iets anders dan ik
Lijerquote:
Ik zou @Meke maar te vriend houden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik zie dat notes een vertraging hebben van drie dagen. Misschien heb ik er net wel een gekregen van de nieuwe mod en weet ik het nog niet
En Never Alone! Is het meteen gezelligquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3js! Niet leuk, maar erg geschikt voor het songfestival.
Ja, waarom is dat nou weer? Moeten ze eerst nog goedgekeurd of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik zie dat notes een vertraging hebben van drie dagen. Misschien heb ik er net wel een gekregen van de nieuwe mod en weet ik het nog niet
Oohhhhquote:
Maar dat sowiesoquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou @:Meke maar te vriend houden.
O jongens ik hoor net dat jullie al m'n hints niet meer serieus hoeven te nemen, het aanbod is toch weer ingetrokkenquote:
Volgens mij verandert het aantal dan meteen wel maar zie je de inhoud pas na drie dagen??quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik gok op discussie vertragen en dat mensen het dan beter accepteren dan in de heat of the momentquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat nou weer? Moeten ze eerst nog goedgekeurd of zo?
"Volgens mij"quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij verandert het aantal dan meteen wel maar zie je de inhoud pas na drie dagen??
Ja ik heb er geenquote:
Ja nee, we weten genoeg nu.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:18 schreef Meke het volgende:
[..]
O jongens ik hoor net dat jullie al m'n hints niet meer serieus hoeven te nemen, het aanbod is toch weer ingetrokken
"Je gokt op"quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok op discussie vertragen en dat mensen het dan beter accepteren dan in de heat of the moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |