SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Top, dan gaat het toch wat snellerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit deze Nederlandse enclave probeer ik ook geleidelijk steeds meer gebied te veroveren
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Soms denk ik echt op een andere site dan de rest te zitten
Haha ja dat is wat ik net posttequote:
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg, jij probeert wel heel duidelijk voor jouw team te recruteren
Haha preciesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team komquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Alleen voor M tot en met Zquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dit de vervanging van deze SC?
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team kom
quote:
maar als je nu team @Aoibhin en team @Meke bent ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doen
Jij bent op basis van username veroordeeld tot mijn teamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?
Houhoouuuquote:
Oh ik vind juist ook wel veel A t/m Lquote:
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingquote:
Ja was allemaal voorbedachte radequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Dan wordt het de SCquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingEn mijn username ook niet
WHUTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHUTWe hebben haar te danken voor jou?
Whaa wat is je officiële dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaam
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg... ik voel me gewoon gebruikt.
Maar goed ik ga er verder wel in mee hoor.
Ja bij jou kan het ook alle kanten opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.
Ik vind het verslavender dan ik had verwachtquote:
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denkt
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sorry @:Aoibhin ik ben dus blijkbaar team @:Meke
Geen idee wat ik verder moet doen
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
@:ijs_beer @:grazz en @:BillDauterive weten dit alMaar zal je even DMen
Dat snap ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Als je honderd euro overmaakt op het bekende rekeningnummer zal ik je wel vertellen hoe je van die verwarring af kunt komen
Lijer, niet eens even eerlijk delenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas dit was het laatste dat ik had.
Fijn zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.
Ftfyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn hulptroepen nodig die optellen
Ik hang eigenlijk ook vrijwel altijd hier, en heel af en toe in MOL.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha precies![]()
Maar "vergeet" vaak dat Fok natuurlijk ook meer onderdelen heeft dan ESF
Succes Hammie!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de tweede keer deze week dat ik tot diep in de avond door blijf werken.
Je zou het niet zeggen, maar het is een beetje druk momenteel
Waar kwam je eigenlijk oorspronkelijk vandaan dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Oh ja MOL. Misschien dat ik me daar wel vaker ga laten zien komend seizoen, zo zonder NSF's die gelijktijdig zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk ook vrijwel altijd hier, en heel af en toe in MOL.
Succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
It’s not easy being a Hamlapje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat verhaal was niet waar hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar kwam je eigenlijk oorspronkelijk vandaan dan?
@Guanabana had hier vast een leuk gifje over gehad. Over die mensen die staan toe te kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nietIk denk dat ik maar van de zijlijn ga toekijken
MENDIEEEEquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
It’s not easy being a Hamlapje.
Wat stom. Succesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn eerste Strani-herinnering is dat jij aan het posten was over Operacion Triunfo in het Spanje-topicquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verhaal was niet waar hoorMaar ik postte overal en nergens, reageerde vooral op de New Topics. Ik heb wel een tijdje echt meer in GC gezeten, als mod ook.
Hahahaha, ja Guaan waar ben je?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Guanabana had hier vast een leuk gifje over gehad. Over die mensen die staan toe te kijken
Ja klopt!!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste Strani-herinnering is dat jij aan het posten was over Operacion Triunfo in het Spanje-topic
Oh ik dacht dat ze naast het begingetal ook met de teamindeling zouden schuiven na een ronde. Blijkbaar nietquote:
Ik had vanochtend weer korrelkoffie en moest aan jou denkenquote:
quote:Laat Vlaanderen aansluiten bij zowat het meest succesvolle en best bestuurde land in de Europese Unie. Onze noorderburen.
In zowat alle rankings staat Nederland boven België of Vlaanderen. Waarom zelf het warm water uitvinden als het voorbeeldland al bestaat. Laat ons in 2024 stemmen over de heraansluiting van Vlaanderen bij Nederland. Dat heeft veel voordelen. In plaats van een wankele pasgeboren regio van 6 miljoen, zijn we samen met Nederland een land van bijna 25 miljoen inwoners. Zo kunnen we invloed uitoefenen. We kunnen bovendien meesurfen op de sterke internationale reputatie van Nederland én we hebben een aansporing om het als regio nog beter te doen. Infrastructuur, mobiliteit, langetermijnstrategie of internationaal beleid - we kunnen als Vlaanderen veel leren van de Nederlanders.
https://www.tijd.be/opini(...)r&utm_source=dlvr.it
Jaaaa leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja MOL. Misschien dat ik me daar wel vaker ga laten zien komend seizoen, zo zonder NSF's die gelijktijdig zijn
We hebben @Mandy040986 nog voor al onze gifjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha, ja Guaan waar ben je?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vanochtend weer korrelkoffie en moest aan jou denken
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
Heel toevallig heeft De Tijd vandaag een artikel over aansluiting van Vlaanderen bij Nederland, toch mooi om dit van de Belgen te horen.
[..]
[ afbeelding ]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?
Ahh zo goed zit ik er niet in. Heb het topic pas gisteren ontdektquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze naast het begingetal ook met de teamindeling zouden schuiven na een ronde. Blijkbaar niet
Oh waar was dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa leuk
@:molloot200 en Jobi, ik heb vandaag een interview met RvdW geluisterd en kreeg er echt wel zin in hoorHij was echt heel enthousiast over de groep, misschien wel z'n leukste groep tot nu toe.
En hij zei iets over dat ze normaal de controle over de opdrachten hebben maar dat ze dat overgeven aan de deelnemersMaar niet meteen vanaf aflevering 1. Héél benieuwd wat hij daarmee bedoelt!
We krijgen dan Kevin De Bruyne dus ik zou zeggen, zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hebben @:Mandy040986 nog voor al onze gifjes
Nou fijn dat het hip is in ieder gevalquote:
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvaltquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!
Mandy onze gifmengerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds met afstand het beste programma van de Nederlandse tvquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvalt
Mensen die aan de kant staan terwijl ander (lees Meke) iets leuks hebben ontdektquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
*Mandy weet niet waar het om gaat, dus ze knikt maar gewoon mee.
Voor Patrons van Trust Nobody!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh waar was dat?![]()
Maar lijkt me voor hem ook wel apart als er een 2015 kandidaat bij zit![]()
Ben ook wel benieuwd wat hij daarmee bedoelt ja! Klinkt wel tof
Kunnen de Walen mooi bij Wales. Lekker overzichtelijk voor iedereenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
Heel toevallig heeft De Tijd vandaag een artikel over aansluiting van Vlaanderen bij Nederland, toch mooi om dit van de Belgen te horen.
[..]
[ afbeelding ]
Oké, daar noem je een heel goed puntquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou fijn dat het hip is in ieder gevalIk maak het altijd per ongeluk
Em31 is ook goed met gifjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hebben de herinneringen nog!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvalt
Thanks!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor Patrons van Trust Nobody!
Ik zit te denken aan dat ze zelf de volgorde of inzet mogen bepalen ofzo? Dat ze bijv 5000 per aflevering kunnen verdienen en dat dan over de drie proeven mogen verspreiden?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Kunnen de Walen mooi bij Wales. Lekker overzichtelijk voor iedereen
Ja of meer in elkaar overvloeienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zou kunnen inderdaad! Is ook wel iets wat nog niet eerder is gedaan. Of weer zoiets dat de ene opdracht invloed heeft op de andere.
Been therequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat deden ze in 2017 even en dat was best tof, maar werd na een paar afleveringen niets meer mee gedaan. Maar vond het wel wat hebbenquote:
Prachtig onverwacht einde was dat toenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef sportfreak het volgende:
Vlaanderen bij Nederland? Nee dank je wel. Zitten wij straks opgescheept met figuren als Filip Dewinter en Bart de Wever.
Doe maar Wallonië bij Nederland. Ok, die taal is een beetje lastig maar dan kunnen we wel de A2 doortrekken en hebben dan eindelijk een verharde weg naar Frankrijk.
Dat ben ik alweer vergeten johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deden ze in 2017 even en dat was best tof, maar werd na een paar afleveringen niets meer mee gedaan. Maar vond het wel wat hebben
Ja, wat was die chart ook alweer laatst die eigenlijk liet zien dat Nederland meer met Scandinavië gemeen heeft dan met België?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef Em31 het volgende:
Denk trouwens dat Vlaanderen-Nederland ook niet zou werken, zou ook behoorlijk veel gezeik van komen
Is goed Thierryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ff in bad gaan liggen, lavendel badzout en hopen dat ik de telefoon niet drop.
Ohhh geniet er lekker vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ff in bad gaan liggen, lavendel badzout en hopen dat ik de telefoon niet drop.
Whutquote:
quote:
De ultieme ervaring...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh geniet er lekker vanFok!en in bad
quote:
Aan Thierry denken in badquote:
Al heb ik vaak een soort kastanje-badschuim. Nu is het nog de vraag of de lavendel-ervaring wat beter isquote:
@Davequote:
Was dat er niet een van @Momo ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat was die chart ook alweer laatst die eigenlijk liet zien dat Nederland meer met Scandinavië gemeen heeft dan met België?
Ahhh zou kunnen! Was even helemaal weggezakt wie dat gepost had.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was dat er niet een van @:Momo ?
Beter dan eucalyptus iig, dan tranen m’n ogen nogalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al heb ik vaak een soort kastanje-badschuim. Nu is het nog de vraag of de lavendel-ervaring wat beter is
Ja sorryquote:
Dat was in Oregon, weet je dat nog?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was dat er niet een van @:Momo ?
Ik vind beidequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:43 schreef Em31 het volgende: [..] Het is chocolade en aardbeien George, daar kan toch niet veel misgaan.
Oh, nee, dat moeten we niet hebben. Huilend Fok!enquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter dan eucalyptus iig, dan tranen m’n ogen nogal
Oh jaaaa thanks!quote:
Ho ho ho, ik had al bepaald dat ik toeschouwer was!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft een mysterie.
Ja ik weet er nog wel dingen vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was in Oregon, weet je dat nog?
Prima, dan ben jij die groene in het midden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik had al bepaald dat ik toeschouwer was!
Maar echt ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige op de wereld die chocolade niet samen vindt gaan met aardbei.
Heb je er dan ook nog een van de toeschouwers die dit spektakel zien en er niets van begrijpen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft een mysterie.
Oh jaaaaa dat hele verhaal van Diederikquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet er nog wel dingen van![]()
Babyotters![]()
Een beetje meetrekken voor de show. Past wel bij mijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Prima, dan ben jij die groene in het midden.
Oh ik dacht dat ik dat ook al wasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je er dan ook nog een van de toeschouwers die dit spektakel zien en er niets van begrijpen ?
Ik sta naast je aan de zijlijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat ook al was
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik sta naast je aan de zijlijn
#liefdagboekquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Ik ga nu broodjes eten, mocht iemand het nog willen weten.
Vooral @:Hamlapjes wil dit soort updates graag ontvangen.
Weer broodjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Het is 20 over 10. Wij hebben 4 uur geleden al gegeten man.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Ja nou ja ik post eigenlijk nooit live mee, maar af en toe achteraf vind ik wel leuk. Zeker als er "shocking" dingen gebeurenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja MOL. Misschien dat ik me daar wel vaker ga laten zien komend seizoen, zo zonder NSF's die gelijktijdig zijn
Onbegrijpelijk he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is 20 over 10. Wij hebben 4 uur geleden al gegeten man.
Ah, interessant. En nu helemaal je plekje gevonden welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verhaal was niet waar hoorMaar ik postte overal en nergens, reageerde vooral op de New Topics. Ik heb wel een tijdje echt meer in GC gezeten, als mod ook.
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaaa dat hele verhaal van Diederik![]()
Ik vind het live meeposten vaak wel leuk of de Prono enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja ik post eigenlijk nooit live mee, maar af en toe achteraf vind ik wel leuk. Zeker als er "shocking" dingen gebeuren
Eet jij pas om twintig over zes? Belachelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon stipt om 6 uur, zo hoort dat in Nederland!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Eet jij pas om twintig over zes? Belachelijk
Ging wel echt 20 minuten dood van de honger ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Eet jij pas om twintig over zes? Belachelijk
Was het de Tunnelvisie Patreon podcast? Ik ben zo benieuwd naar dat interview sowieso.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa leuk
@:molloot200 en Jobi, ik heb vandaag een interview met RvdW geluisterd en kreeg er echt wel zin in hoorHij was echt heel enthousiast over de groep, misschien wel z'n leukste groep tot nu toe.
En hij zei iets over dat ze normaal de controle over de opdrachten hebben maar dat ze dat overgeven aan de deelnemersMaar niet meteen vanaf aflevering 1. Héél benieuwd wat hij daarmee bedoelt!
Ooooh dat zou ik wel tof vinden!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor Patrons van Trust Nobody!
Ik zit te denken aan dat ze zelf de volgorde of inzet mogen bepalen ofzo? Dat ze bijv 5000 per aflevering kunnen verdienen en dat dan over de drie proeven mogen verspreiden?
S17E02. Hoewel een matig seizoen is dit één van de beste dan niet dé beste aflevering ooit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deden ze in 2017 even en dat was best tof, maar werd na een paar afleveringen niets meer mee gedaan. Maar vond het wel wat hebben
Ik hoor lekker niet bij de grote meutequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige op de wereld die chocolade niet samen vindt gaan met aardbei.
Voor nu even wel maar het is een knipperlichtrelatie hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weer broodjes
Is het definitief uit met de rijstwafel?
Ja echtquote:
Ja meid in ben gewoon een hele gekke vent eigenlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah, wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ik wel tof vinden!
Heb je toevallig ook al de molcenten gespot op de achtergrond van het Follow the Money schema in het molboekje? Ben ook heel benieuwd wat ze daar mee gaan doen
Absoluut!! Hier ga ik niet meer wegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, interessant. En nu helemaal je plekje gevonden wel
Ja dat was wel echt een tof elementquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
S17E02. Hoewel een matig seizoen is dit één van de beste dan niet dé beste aflevering ooit.
Ahhh ik hoop dat het nog goed komt!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor nu even wel maar het is een knipperlichtrelatie hoor!
De Prono heb ik ook nog nooit aan meegedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het live meeposten vaak wel leuk of de Prono enzoMaar het is vaak iets waar ik dan aan begin en dan na en paar afleveringen er niet zoveel zin meer in heb
Je zou het niet zeggen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja meid in ben gewoon een hele gekke vent eigenlijk!
Ik heb altijd de eerste keer dat ik het vergeet zoiets van "oké, het heeft toch geen zin meer" en dan kap ik er maar weer meequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Prono heb ik ook nog nooit aan meegedaan.
Ja en terechtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging wel echt 20 minuten dood van de honger ja.
Ik houd ook niet zo van die combi Georgequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoor lekker niet bij de grote meute
Nee van Trust Nobody!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was het de Tunnelvisie Patreon podcast? Ik ben zo benieuwd naar dat interview sowieso.Wat klinkt dit vet! Hopelijk kunnen ze een beetje een nieuwe koers in slaan met deze serie.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja meid in ben gewoon een hele gekke vent eigenlijk!
Ja, qua groep was ie wel echt tof. 2017 schiet er van de afgelopen seizoenen wel bij mij bovenuit, maar 2018 nog net iets meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was wel echt een tof element![]()
Sowieso vind ik 2017 nog best wel een leuk seizoen, maar vooral omdat ik het best een leuke groep vond zo bij elkaar
Wat moeten we hier toch mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van die combi George
Ik ga dit nu voor het eerst doen. En heb ook de app gedownloadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon een ESF SC poule openen in de WIDM app!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eerste keer dat ik het vergeet zoiets van "oké, het heeft toch geen zin meer" en dan kap ik er maar weer meeTerwijl het me wel een keer leuk lijkt, zo met het forum.
2017 vond ik ook de locatie (VS) leuk en inderdaad een paar leuke spraakmakende deelnemers met chemie onderling. En inderdaad ook sommige opdrachten, zeker in het beginquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, qua groep was ie wel echt tof. 2017 schiet er van de afgelopen seizoenen wel bij mij bovenuit, maar 2018 nog net iets meer.
Vorig seizoen deden we ook een poule met een groepje van hier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga dit nu voor het eerst doen. En heb ook de app gedownload
Die hadden we ook vorig seizoen! Was erg leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon een ESF SC poule openen in de WIDM app!
Ander topicquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig seizoen deden we ook een poule met een groepje van hier!
Count me inquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hadden we ook vorig seizoen! Was erg leuk!
quote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ik wel tof vinden!
Heb je toevallig ook al de molcenten gespot op de achtergrond van het Follow the Money schema in het molboekje? Ben ook heel benieuwd wat ze daar mee gaan doen
Tof!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Count me inMijn Mol app username is hetzelfde als hier
Nouuu echt hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
S17E02. Hoewel een matig seizoen is dit één van de beste dan niet dé beste aflevering ooit.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had een keer winnaar, verliezer en mol goed vanaf aflevering 1quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eerste keer dat ik het vergeet zoiets van "oké, het heeft toch geen zin meer" en dan kap ik er maar weer meeTerwijl het me wel een keer leuk lijkt, zo met het forum.
Ik was bij 87 al afgehaakt. Er zijn grenzen Mekequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht al hier klopt iets niet
Kom bij m’n team molletjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van die combi George
Haha nou daardoor zit ik nu wel de tunnelvisie podcast te luisteren want die bestaat blijkbaar ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Trust Nobody natuurlijk *schaam* maar ik typte weer iets anders
Ik had in de app wel maximaal aantal punten (dus de mol goed vanaf aflevering 0)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik had een keer winnaar, verliezer en mol goed vanaf aflevering 1![]()
Gheghequote:
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou daardoor zit ik nu wel de tunnelvisie podcast te luisteren want die bestaat blijkbaar ook
Ojaa leuk! Had ik ook gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CESHcPCl4-B/
Ik ben deze aan het kijken nu @:Meke . Een aflevering 0, deel 2 omdat deel 2 van de interviews online kwamen. En ik vind het heel apart dat je nu ook een gezicht erbij ziet bij de podcast
Minder knapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had in de app wel maximaal aantal punten (dus de mol goed vanaf aflevering 0)
Wauwquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Welk seizoen was dat trouwens?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon dubbelop hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietIk blijf lekker bij de Trust Nobody want dat is m'n vaste honk en ik vind het zo'n "gezellige" podcast
Maak me nou niet gek. Straks ga ik nog Patreon worden terwijl ik daar geen geld voor hebquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa leuk! Had ik ook gezienHaha ik ken die hoofden wel omdat ik ze ook wel op Insta sowieso volg. En als patreon krijg je nog extra content
Stomquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik had dat in 2019 bijna een keer, maar was te laat met inleveren
Ja, ik had Buddy niet als winnaar gegokt hoor. Ik dacht dat Leonie wel in de finale zou komen en Mil en Rob ook kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Minder knap![]()
Ik zet dit nog steeds op m'n cv![]()
Ja ik wil soms wel dingen spoilen hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maak me nou niet gek. Straks ga ik nog Patreon worden terwijl ik daar geen geld voor heb
Trust Nobody is leuk jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietIk blijf lekker bij de Trust Nobody want dat is m'n vaste honk en ik vind het zo'n "gezellige" podcast
Ohhhh die moet ik nog kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Stom![]()
Ik had Mexico 2017 bij de Vlamingen. Had gewoon de tofste mensen gekozen. Ik zat ZO in spanning bij de bekendmaking
Ik vind hier wat van.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind tante Sjaan anders prima bij @:Cyan9 passen
Ik vond Mexico 2017 het minst goede Vlaamse seizoenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Stom![]()
Ik had Mexico 2017 bij de Vlamingen. Had gewoon de tofste mensen gekozen. Ik zat ZO in spanning bij de bekendmaking
Bij de app is het vooral zo dat je punten in zet op wie er nog in zitten na een tijdje. Zo had ik toch uiteindelijk best veel punten, terwijl ik pas een week voor de finale naar Rob switchtequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik had Buddy niet als winnaar gegokt hoor. Ik dacht dat Leonie wel in de finale zou komen en Mil en Rob ook kan ik me herinneren.
Johquote:
Ja leuk die info uit de Rik-podcast! Sowieso ontzettend benieuwd, zeker ook omdat regisseur Rick het zijn "beste seizoen" noemt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik wil soms wel dingen spoilen hoor
Gelukkig heb ik dan geen namen gezegdquote:
Leuk? Das toevallig want ik vind het ook leukquote:
Hahahaha ja, dat had ik je amper vergeven!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan geen namen gezegd
@Meke is dan de winnaar toch ? Of is dit weer een ander spel ?quote:
Mexico 2018 is het, besef ik me nuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Mexico 2017 het minst goede Vlaamse seizoen
Dit was geen hit, maar een mis, miss Meke.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk? Das toevallig want ik vind het ook leuk
Ik wil telkens de Belg volgen maar het komt er nooit vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Mexico 2017 het minst goede Vlaamse seizoen
Bij de app ga ik altijd vol voor 1 iemand vanaf het begin. En dan op een gegeven moment switch ik als ik de mol door denk te hebben. Heel vaak werkt het. Klaas, Thomas, Merel en Rob goed gehad op die manier. En Rob echt al vanaf aflevering 0. Alleen Jan zat ik op Simonequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de app is het vooral zo dat je punten in zet op wie er nog in zitten na een tijdje. Zo had ik toch uiteindelijk best veel punten, terwijl ik pas een week voor de finale naar Rob switchte
Mexico 2008quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico 2018 is het, besef ik me nu
Doen! Is leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil telkens de Belg volgen maar het komt er nooit van
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit was geen hit, maar een mis, miss Meke.
Ik vond één toeschouwer en het is Britt nie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je er dan ook nog een van de toeschouwers die dit spektakel zien en er niets van begrijpen ?
Oh ook goed. Dan nog steeds vind ik dat het minste Vlaamse seizoenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico 2018 is het, besef ik me nu
Ik zat vrijwel het hele seizoen vol op Nathan, en toen op het laatst nog naar Rob geswitcht. Heb wel wat punten verspild door een paar op Jaike te zetten net de aflevering dat ze eruit lagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de app ga ik altijd vol voor 1 iemand vanaf het begin. En dan op een gegeven moment switch ik als ik de mol door denk te hebben. Heel vaak werkt het. Klaas, Thomas, Merel en Rob goed gehad op die manier. En Rob echt al vanaf aflevering 0. Alleen Jan zat ik op Simone
Ah dat ben ik dusquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vond één toeschouwer en het is Britt nie.
[ afbeelding ]
Is 2016 Argentinië of Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen! Is leukAl heb ik alleen nog 2016 als referentie
Ja misschien wel waar. Maar alsnog beter dan de meeste NLsequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ook goed. Dan nog steeds vind ik dat het minste Vlaamse seizoen
Argentiniëquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is 2016 Argentinië of Zuid-Afrika?
Haha jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke heb je Jeroen Kijk in de Vegte-aflevering van de Trust Nobody-podcast geluisterd? Die dus is opgenomen nadat hij eventueel weer mee heeft gedaan aan WIDM. Was die nog interessant?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik stel me zo jouw reactie voor als je korrelkoffie drinkt, dus dit kan kloppen.
Argentinië!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is 2016 Argentinië of Zuid-Afrika?
Griekenland en Argentinië vond ik het tofstquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Argentinië
2016 Argentinië
2017 Zuid-Afrika
2018 Mexico
2019 Vietnam
2020 Griekenland
Het is dat ik geen lang blond haar heb, maar in haar expressie herken ik mijzelf ook wel.quote:
Dat is op zich de afgelopen jaren niet een heel unpopular opinion meer onder de fans van het eerste uurquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Unpopular opinion: ik vind WIDM drie keer niks.
Ik speel haar in mijn opkomende theaterstukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen lang blond haar heb, maar in haar expressie herken ik mijzelf ook wel.
Simpele oplossing :niet kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is op zich de afgelopen jaren niet een heel unpopular opinion meer onder de fans van het eerste uur
Dat is een interessante, hoe dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
@:Cyan9 post elke keer op twitter over een stad met een bepaalde naam in City Sky Lines en ik moet maar denken aan een hond.
De Mol in Vlaanderen is dan ook een stuk beter de laatste jarenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Mendiieeeequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Mandy040986 het volgende:
1 Aquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Griekenland en Argentinië vond ik het tofst
1. Griekenland
2. Argentinië
3. Zuid-Afrika
4. Vietnam
5. Mexico
Volg je wielrennen een beetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een interessante, hoe dan?
Ook niet meer onder de fans van het tweede uur want ik kwam pas in 2011 om de hoek kijken hèquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is op zich de afgelopen jaren niet een heel unpopular opinion meer onder de fans van het eerste uur
Wat een cryptisch berichtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
@:Cyan9 post elke keer op twitter over een stad met een bepaalde naam in City Sky Lines en ik moet maar denken aan een hond.
Daarvoor is het dan tóch nog wel leuk genoegquote:
Ik aan een Wielrenner.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat er een wielrenner is met dezelfde naam, maar dan snap ik de hond nog niet.quote:
Wat lui dit Mekequote:
Ja sorry hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mendiieeee
Nee grapje ieder z'n eigen smaak
Ik vind NL nog vermakelijk genoeg en de Belg denk ik nooit aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarvoor is het dan tóch nog wel leuk genoeg
Nja "eerste uur" is breedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook niet meer onder de fans van het tweede uur want ik kwam pas in 2011 om de hoek kijken hè
Belangrijker is: wie wint de pubquiz? Hoe ging het?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Redefine het volgende:
Wie is er aan het winnen met touwtrekken?
Vorig jaar heb ik 2016 gekeken van de Belg en die vond ik echt enorm leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind NL nog vermakelijk genoeg en de Belg denk ik nooit aan
Ja maar dat eerste uur heb ik al geskipt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, kijk pas sinds 2014quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 2016 gekeken van de Belg en die vond ik echt enorm leukEen beetje het oude WIDM sfeertje
Dat komt nooit meer goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja maar dat eerste uur heb ik al geskipt.
Ja gedoequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat lui dit Meke
Nagenoeg dezelfde top 5! Ik twijfelde ook tussen ARgentinië of Griekenland voor de nummer 1
Het touw.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Redefine het volgende:
Wie is er aan het winnen met touwtrekken?
Ahhhquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, kijk pas sinds 2014
Niet zo heel cryptisch hoor, zijn gewoon screens van wat ik aan het bouwen ben.quote:
quote:
quote:
Cities Skylinesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet dat er een wielrenner is met dezelfde naam, maar dan snap ik de hond nog niet.
Is wel vrij standaard als iets groot en populair wordt, overproductiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhhhToen vond ik het juist wat kutter worden
Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja "eerste uur" is breedIk bedoel vooral van het "oude" WIDM, zo van voor 2014/2015
Nee.quote:
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Belangrijker is: wie wint de pubquiz? Hoe ging het?
Dank u dank u. Ik post redelijk wat screens op Twitter, vergeet het altijd in het topic hier te doen.quote:
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.quote:
Wel een mooie hond.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valverde wordt ook wel Piti genoemd. Dat was zijn dopingnaam bij een dopingarts. En omdat hij publiek toen een interview had gegeven over zijn hond, is er toestemming gekomen naar verder onderzoek. En zo is heeft meneer een dopingstraf uitgezeten![]()
En Valverde is ook een beetje een hond hoe hij met ploeggenoten (Rodrigeuz, Quintana etc.) omgaat.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.
Slaap lekker! En veel plezier morgen dan 🥳quote:
Ja die roepen dan vaak dat we niet moeten zeuren, want het is zo goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.
Ik plaats eigenlijk nooit screens van mijn steden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ik post redelijk wat screens op Twitter, vergeet het altijd in het topic hier te doen.
Dit gesprek hebben we echt elke weekquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.
Truste Koen!quote:
Ja precies, en er wordt sowieso wel gekeken. En dan komen alle terugkijkers er nog bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben er mee begonnen toen ik echt op detail niveau ging werken, en nu is het gewoonte.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik plaats eigenlijk nooit screens van mijn steden.
Ja maar Mandy, een mol gaat dat toch nooit zomaar zeggen? Daarvoor moet je naar hints en theorieën zoeken!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee.
Laatst zag ik een mol buiten lopen en ik vroeg ‘MAAR WIE BEN JE NOU?’ en hij negeerde me liep gewoon door dat stomme beest.
Nooit meer goedgekomen.
Wat voor soort vragen waren er?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.
Altijd voor herhaling vatbaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we echt elke week![]()
Alleen eigenlijk nooit op zaterdagavondquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is een subtiele hint dat het weer naar de donderdagavond moet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen eigenlijk nooit op zaterdagavond
Ja ik voel me wel een beetje schuldig dat het hier zo vaak over WIDM gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook wel op detail. Maar dan vaak half om half. Want dan ben ik een heel vliegveld met alle industrie en loodsen aan het maken. Dat ziet er dan heel mooi uit. Maar dan stoort het mij toch dat alle bedrijven klagen dat ze te weinig werknemers hebben. Plemp ik vervolgens weer een inspiratieloze wijk neer en ga weer verder. Of andersom.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er mee begonnen toen ik echt op detail niveau ging werken, en nu is het gewoonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |