Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja "eerste uur" is breedIk bedoel vooral van het "oude" WIDM, zo van voor 2014/2015
Nee.quote:
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Belangrijker is: wie wint de pubquiz? Hoe ging het?
Dank u dank u. Ik post redelijk wat screens op Twitter, vergeet het altijd in het topic hier te doen.quote:
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.quote:
Wel een mooie hond.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valverde wordt ook wel Piti genoemd. Dat was zijn dopingnaam bij een dopingarts. En omdat hij publiek toen een interview had gegeven over zijn hond, is er toestemming gekomen naar verder onderzoek. En zo is heeft meneer een dopingstraf uitgezeten![]()
En Valverde is ook een beetje een hond hoe hij met ploeggenoten (Rodrigeuz, Quintana etc.) omgaat.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.
Slaap lekker! En veel plezier morgen dan 🥳quote:
Ja die roepen dan vaak dat we niet moeten zeuren, want het is zo goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.
Ik plaats eigenlijk nooit screens van mijn steden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ik post redelijk wat screens op Twitter, vergeet het altijd in het topic hier te doen.
Dit gesprek hebben we echt elke weekquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja. En heel veel zaterdagavondkijkers vinden het allemaal wel prima heb ik het idee.
Op donderdag 27 augustus 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Truste Koen!quote:
Ja precies, en er wordt sowieso wel gekeken. En dan komen alle terugkijkers er nog bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben er mee begonnen toen ik echt op detail niveau ging werken, en nu is het gewoonte.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik plaats eigenlijk nooit screens van mijn steden.
Ja maar Mandy, een mol gaat dat toch nooit zomaar zeggen? Daarvoor moet je naar hints en theorieën zoeken!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee.
Laatst zag ik een mol buiten lopen en ik vroeg ‘MAAR WIE BEN JE NOU?’ en hij negeerde me liep gewoon door dat stomme beest.
Nooit meer goedgekomen.
Wat voor soort vragen waren er?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt wel aan zijn trekken inderdaad.
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ging goed en was weer erg leuk. We verwachten wel weer hoog geëindigd te zijn. Maar dat wordt morgenochtend/middag bekendgemaakt.
Altijd voor herhaling vatbaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we echt elke week![]()
Alleen eigenlijk nooit op zaterdagavondquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is een subtiele hint dat het weer naar de donderdagavond moet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen eigenlijk nooit op zaterdagavond
Ja ik voel me wel een beetje schuldig dat het hier zo vaak over WIDM gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |