Whutquote:
quote:
De ultieme ervaring...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh geniet er lekker vanFok!en in bad
quote:
Aan Thierry denken in badquote:
Al heb ik vaak een soort kastanje-badschuim. Nu is het nog de vraag of de lavendel-ervaring wat beter isquote:
@Davequote:
Was dat er niet een van @Momo ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat was die chart ook alweer laatst die eigenlijk liet zien dat Nederland meer met Scandinavië gemeen heeft dan met België?
Ahhh zou kunnen! Was even helemaal weggezakt wie dat gepost had.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was dat er niet een van @:Momo ?
Beter dan eucalyptus iig, dan tranen m’n ogen nogalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al heb ik vaak een soort kastanje-badschuim. Nu is het nog de vraag of de lavendel-ervaring wat beter is
Ja sorryquote:
Dat was in Oregon, weet je dat nog?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was dat er niet een van @:Momo ?
Ik vind beidequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:43 schreef Em31 het volgende: [..] Het is chocolade en aardbeien George, daar kan toch niet veel misgaan.
Oh, nee, dat moeten we niet hebben. Huilend Fok!enquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter dan eucalyptus iig, dan tranen m’n ogen nogal
Oh jaaaa thanks!quote:
Ho ho ho, ik had al bepaald dat ik toeschouwer was!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft een mysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |