SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Top, dan gaat het toch wat snellerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit deze Nederlandse enclave probeer ik ook geleidelijk steeds meer gebied te veroveren
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Soms denk ik echt op een andere site dan de rest te zitten
Haha ja dat is wat ik net posttequote:
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg, jij probeert wel heel duidelijk voor jouw team te recruteren
Haha preciesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team komquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Alleen voor M tot en met Zquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dit de vervanging van deze SC?
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team kom
quote:
maar als je nu team @Aoibhin en team @Meke bent ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doen
Jij bent op basis van username veroordeeld tot mijn teamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?
Houhoouuuquote:
Oh ik vind juist ook wel veel A t/m Lquote:
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingquote:
Ja was allemaal voorbedachte radequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Dan wordt het de SCquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingEn mijn username ook niet
WHUTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHUTWe hebben haar te danken voor jou?
Whaa wat is je officiële dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaam
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg... ik voel me gewoon gebruikt.
Maar goed ik ga er verder wel in mee hoor.
Ja bij jou kan het ook alle kanten opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.
Ik vind het verslavender dan ik had verwachtquote:
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denkt
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sorry @:Aoibhin ik ben dus blijkbaar team @:Meke
Geen idee wat ik verder moet doen
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
@:ijs_beer @:grazz en @:BillDauterive weten dit alMaar zal je even DMen
Dat snap ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Als je honderd euro overmaakt op het bekende rekeningnummer zal ik je wel vertellen hoe je van die verwarring af kunt komen
Lijer, niet eens even eerlijk delenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas dit was het laatste dat ik had.
Fijn zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.
Ftfyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn hulptroepen nodig die optellen
Ik hang eigenlijk ook vrijwel altijd hier, en heel af en toe in MOL.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha precies![]()
Maar "vergeet" vaak dat Fok natuurlijk ook meer onderdelen heeft dan ESF
Succes Hammie!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de tweede keer deze week dat ik tot diep in de avond door blijf werken.
Je zou het niet zeggen, maar het is een beetje druk momenteel
Waar kwam je eigenlijk oorspronkelijk vandaan dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Oh ja MOL. Misschien dat ik me daar wel vaker ga laten zien komend seizoen, zo zonder NSF's die gelijktijdig zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk ook vrijwel altijd hier, en heel af en toe in MOL.
Succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
It’s not easy being a Hamlapje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat verhaal was niet waar hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar kwam je eigenlijk oorspronkelijk vandaan dan?
@Guanabana had hier vast een leuk gifje over gehad. Over die mensen die staan toe te kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nietIk denk dat ik maar van de zijlijn ga toekijken
MENDIEEEEquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
It’s not easy being a Hamlapje.
Wat stom. Succesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn eerste Strani-herinnering is dat jij aan het posten was over Operacion Triunfo in het Spanje-topicquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verhaal was niet waar hoorMaar ik postte overal en nergens, reageerde vooral op de New Topics. Ik heb wel een tijdje echt meer in GC gezeten, als mod ook.
Hahahaha, ja Guaan waar ben je?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Guanabana had hier vast een leuk gifje over gehad. Over die mensen die staan toe te kijken
Ja klopt!!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste Strani-herinnering is dat jij aan het posten was over Operacion Triunfo in het Spanje-topic
Oh ik dacht dat ze naast het begingetal ook met de teamindeling zouden schuiven na een ronde. Blijkbaar nietquote:
Ik had vanochtend weer korrelkoffie en moest aan jou denkenquote:
quote:Laat Vlaanderen aansluiten bij zowat het meest succesvolle en best bestuurde land in de Europese Unie. Onze noorderburen.
In zowat alle rankings staat Nederland boven België of Vlaanderen. Waarom zelf het warm water uitvinden als het voorbeeldland al bestaat. Laat ons in 2024 stemmen over de heraansluiting van Vlaanderen bij Nederland. Dat heeft veel voordelen. In plaats van een wankele pasgeboren regio van 6 miljoen, zijn we samen met Nederland een land van bijna 25 miljoen inwoners. Zo kunnen we invloed uitoefenen. We kunnen bovendien meesurfen op de sterke internationale reputatie van Nederland én we hebben een aansporing om het als regio nog beter te doen. Infrastructuur, mobiliteit, langetermijnstrategie of internationaal beleid - we kunnen als Vlaanderen veel leren van de Nederlanders.
https://www.tijd.be/opini(...)r&utm_source=dlvr.it
Jaaaa leukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja MOL. Misschien dat ik me daar wel vaker ga laten zien komend seizoen, zo zonder NSF's die gelijktijdig zijn
We hebben @Mandy040986 nog voor al onze gifjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha, ja Guaan waar ben je?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vanochtend weer korrelkoffie en moest aan jou denken
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
Heel toevallig heeft De Tijd vandaag een artikel over aansluiting van Vlaanderen bij Nederland, toch mooi om dit van de Belgen te horen.
[..]
[ afbeelding ]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?
Ahh zo goed zit ik er niet in. Heb het topic pas gisteren ontdektquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze naast het begingetal ook met de teamindeling zouden schuiven na een ronde. Blijkbaar niet
Oh waar was dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa leuk
@:molloot200 en Jobi, ik heb vandaag een interview met RvdW geluisterd en kreeg er echt wel zin in hoorHij was echt heel enthousiast over de groep, misschien wel z'n leukste groep tot nu toe.
En hij zei iets over dat ze normaal de controle over de opdrachten hebben maar dat ze dat overgeven aan de deelnemersMaar niet meteen vanaf aflevering 1. Héél benieuwd wat hij daarmee bedoelt!
We krijgen dan Kevin De Bruyne dus ik zou zeggen, zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is, willen wij de Vlamingen erbij?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hebben @:Mandy040986 nog voor al onze gifjes
Nou fijn dat het hip is in ieder gevalquote:
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvaltquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!
Mandy onze gifmengerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds met afstand het beste programma van de Nederlandse tvquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvalt
Mensen die aan de kant staan terwijl ander (lees Meke) iets leuks hebben ontdektquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
*Mandy weet niet waar het om gaat, dus ze knikt maar gewoon mee.
Voor Patrons van Trust Nobody!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh waar was dat?![]()
Maar lijkt me voor hem ook wel apart als er een 2015 kandidaat bij zit![]()
Ben ook wel benieuwd wat hij daarmee bedoelt ja! Klinkt wel tof
Kunnen de Walen mooi bij Wales. Lekker overzichtelijk voor iedereenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
Heel toevallig heeft De Tijd vandaag een artikel over aansluiting van Vlaanderen bij Nederland, toch mooi om dit van de Belgen te horen.
[..]
[ afbeelding ]
Oké, daar noem je een heel goed puntquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dan WIDM voor ons maken wel!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou fijn dat het hip is in ieder gevalIk maak het altijd per ongeluk
Em31 is ook goed met gifjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hebben de herinneringen nog!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar kunnen we de Vlaamse mol niet vooral waarderen door het contrast met de Nederlandse? Wat gebeurt er als dat contrast wegvalt
Thanks!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor Patrons van Trust Nobody!
Ik zit te denken aan dat ze zelf de volgorde of inzet mogen bepalen ofzo? Dat ze bijv 5000 per aflevering kunnen verdienen en dat dan over de drie proeven mogen verspreiden?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Kunnen de Walen mooi bij Wales. Lekker overzichtelijk voor iedereen
Ja of meer in elkaar overvloeienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zou kunnen inderdaad! Is ook wel iets wat nog niet eerder is gedaan. Of weer zoiets dat de ene opdracht invloed heeft op de andere.
Been therequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat deden ze in 2017 even en dat was best tof, maar werd na een paar afleveringen niets meer mee gedaan. Maar vond het wel wat hebbenquote:
Prachtig onverwacht einde was dat toenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef sportfreak het volgende:
Vlaanderen bij Nederland? Nee dank je wel. Zitten wij straks opgescheept met figuren als Filip Dewinter en Bart de Wever.
Doe maar Wallonië bij Nederland. Ok, die taal is een beetje lastig maar dan kunnen we wel de A2 doortrekken en hebben dan eindelijk een verharde weg naar Frankrijk.
Dat ben ik alweer vergeten johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deden ze in 2017 even en dat was best tof, maar werd na een paar afleveringen niets meer mee gedaan. Maar vond het wel wat hebben
Ja, wat was die chart ook alweer laatst die eigenlijk liet zien dat Nederland meer met Scandinavië gemeen heeft dan met België?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef Em31 het volgende:
Denk trouwens dat Vlaanderen-Nederland ook niet zou werken, zou ook behoorlijk veel gezeik van komen
Is goed Thierryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ff in bad gaan liggen, lavendel badzout en hopen dat ik de telefoon niet drop.
Ohhh geniet er lekker vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ff in bad gaan liggen, lavendel badzout en hopen dat ik de telefoon niet drop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |