SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Top, dan gaat het toch wat snellerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit deze Nederlandse enclave probeer ik ook geleidelijk steeds meer gebied te veroveren
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Soms denk ik echt op een andere site dan de rest te zitten
Haha ja dat is wat ik net posttequote:
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg, jij probeert wel heel duidelijk voor jouw team te recruteren
Haha preciesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. De rest van Fok is af en toe een beetje raar. Hier in ESF begrijpen we elkaar meestal wel.
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team komquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Alleen voor M tot en met Zquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dit de vervanging van deze SC?
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhhh nou even kijken bij wie ik dan in het team kom
quote:
maar als je nu team @Aoibhin en team @Meke bent ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is wat ik net postteIk had heel selectief alleen mensen uit mijn team (M t/m Z) gepost
Dus was niks persoonlijks
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik bedoel; dat zou ik natuurlijk noooooit doen
Jij bent op basis van username veroordeeld tot mijn teamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dankzij je nieuwe rekruten een paar keer wint zitten ze ineens in het andere team, dat weet je he?
Houhoouuuquote:
Oh ik vind juist ook wel veel A t/m Lquote:
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingquote:
Ja was allemaal voorbedachte radequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Dan wordt het de SCquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar als je nu team @:Aoibhin en team @:Meke bent ?
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alledrie mijn namen komen daar niet voor in aanmerkingEn mijn username ook niet
WHUTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik zie nou opeens een DM van @:Meke van begin vorig jaar dat ik eens in ESF moet komen posten. NOU begrijp ik waarom!
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHUTWe hebben haar te danken voor jou?
Whaa wat is je officiële dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In het echt zit ik met officiële en achternaam in een ander team dan met m'n roepnaam
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg... ik voel me gewoon gebruikt.
Maar goed ik ga er verder wel in mee hoor.
Ja bij jou kan het ook alle kanten opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Of dat positief of negatief is laat ik in het midden.
Ik vind het verslavender dan ik had verwachtquote:
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je je dáàr al door misbruikt voelt wil ik niet weten hoe je over onze algemene omgang denkt
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sorry @:Aoibhin ik ben dus blijkbaar team @:Meke
Geen idee wat ik verder moet doen
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
@:ijs_beer @:grazz en @:BillDauterive weten dit alMaar zal je even DMen
Dat snap ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar ook best een beetje over in de war.
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Als je honderd euro overmaakt op het bekende rekeningnummer zal ik je wel vertellen hoe je van die verwarring af kunt komen
Lijer, niet eens even eerlijk delenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas dit was het laatste dat ik had.
Fijn zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er direct 300 van gemaakt, ik hou erg van duidelijkheid.
Ftfyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn hulptroepen nodig die optellen
Ik hang eigenlijk ook vrijwel altijd hier, en heel af en toe in MOL.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha precies![]()
Maar "vergeet" vaak dat Fok natuurlijk ook meer onderdelen heeft dan ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |