SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Doe maar een zomermaand, anders is het zo koud zonder ramen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
En welke maand? Middeleeuwen is - net als Friesland - nogal een breed begrip
Mja daar gaan alle geuren wel extra broeienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe maar een zomermaand, anders is het zo koud zonder ramen.
Mei dan....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja daar gaan alle geuren wel extra broeien
En welk jaar? Vroege of late middeleeuwen? En heb je nog een voorkeur voor een streek of bepaalde gebeurtenissen?quote:
Tijdens Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En welk jaar? Vroege of late middeleeuwen? En heb je nog een voorkeur voor een streek of bepaalde gebeurtenissen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
Ik heb ons even veiliggesteld van voorlopige sluiting door @:Murp
Tofquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijdens Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel.
En ondertussenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker niet, ik moet wel een verantwoordelijke tante lijken hè
Ja haske onverantwoord ditdatzuszoquote:
Geen verandering kunnen aanbrengen? Jammer, anders zou ik naar juni 1914 gaan en zorgen dat Gavrilo Princip gewoon naar huis zou gaan i.p.v een broodje te gaan eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fantasie![]()
[..]
Middeleeuwen
Ik zou voorstellen dat hij een tosti nam, in plaats van een broodje kaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen verandering kunnen aanbrengen? Jammer, anders zou ik naar juni 1914 gaan en zorgen dat Gavrilo Princip gewoon naar huis zou gaan i.p.v een broodje te gaan eten.
Is tactiek, anders zijn we ESF kwijtquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allemaal, wij zijn weer thuis![]()
Het heeft hier blijkbaar geregend, want het gras is na maanden weer groen![]()
(Of het ligt eraan dat ik er een paar weken niet aangezeten heb).
Ook Diederik van Vleuten gezien merk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen dat hij een tosti nam, in plaats van een broodje kaas.
Dan nog liever ESF kwijt?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Is tactiek, anders zijn we ESF kwijt
quote:
quote:En waarom eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
FOK! kan het zich niet meer veroorloven om ESF jaarlijks weer te sluiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Het blijft alleen open als er positief gesproken wordt over Jan Smit
Liever op vakantie natuurlijkquote:
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Liever op vakantie natuurlijk![]()
Maar het is fijn te weten dat het huis er nog staat.
Inderdaad. Mooie solo-voorstellingen heeft die gemaakt, absolute aanraders.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ook Diederik van Vleuten gezien merk ik.
Ik zwicht niet voor chantage. Het enige wat Jan Smit zou moeten doen is terug naar Volendam, dan zetten we er een muur omheen en zorgen we dat die geen internet heeft. Zijn we eindelijk er vanafquote:
Ja, heimwee heb ik nooit zo erg gelukkig. Maar ik ken inderdaad wel mensen die opfleuren naar het eind van de vakantie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vinden
Dit gaat een subforumban opleveren vrees ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zwicht niet voor chantage. Het enige wat Jan Smit zou moeten doen is terug naar Volendam, dan zetten we er een muur omheen en zorgen we dat die geen internet heeft. Zijn we eindelijk er vanaf@:murp
Ik heb Buiten Schot en Daar werd wat groots verricht gezien, beide erg goed ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie solo-voorstellingen heeft die gemaakt, absolute aanraders.
Als het alternatief is dat ik moet blij moet zijn met een onsympathieke en talentloze man, dan kies ik toch maar voor de banquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gaat een subforumban opleveren vrees ik.
Was leuk je gekend te hebben
Vind je ons niet de moeite waard om een toneelstukje voor op te voeren?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het alternatief is dat ik moet blij moet zijn met een onsympathieke en talentloze man, dan kies ik toch maar voor de ban
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je ons niet de moeite waard om een toneelstukje voor op te voeren?
Het gaat niet zo goed met jouw prioriteiten de laatste 24 uur hè?!
Daarvan vraag ik mij altijd af waarom ze op vakantie gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vinden
Ja als je vaak op dezelfde plek plast wordt het vanzelf geel, kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allemaal, wij zijn weer thuis![]()
Het heeft hier blijkbaar geregend, want het gras is na maanden weer groen![]()
(Of het ligt eraan dat ik er een paar weken niet aangezeten heb).
Mja mja mjaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengen
Om weer thuis te kunnen komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvan vraag ik mij altijd af waarom ze op vakantie gaan
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengen
Strani is de enige andere die het goed zietquote:
Vooral dat laatste waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Om weer thuis te kunnen komen![]()
Of om gezinsleden een plezier te doen
Nee het is de Jan Smit van @murp dus dan weten we het welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.
Daar Werd Wat Groots Verricht vond ik wel de mooiste. Ook omdat ik eigenlijk nauwelijks bekend was met het verhaal over Indië vanuit het perspectief van een ‘gewone’ Nederlander, die daar het geluk ging zoeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb Buiten Schot en Daar werd wat groots verricht gezien, beide erg goed ja.
Ook die tv-serie over Leonardo Da Vinci was de moeite waard.
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.
Murp hoeft toch niet te weten over welke wij het hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is de Jan Smit van @:murp dus dan weten we het wel
Ik zou dat ook wel gek vinden, als mijn vader of moeder nooit meeging op vakantiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat laatste waarschijnlijk ja.
Oh nou kijk, zo komen we er wel! Goed constructief oplossingen gezochtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?
Deze knappe vent danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben persoonlijk een groot fan van de bakker Jan Smit, al 40 jaar verantwoordelijk voor de lekkerste verse broodjes van Volendam.
Dat is toch de baas van Heracles waar ik het over had.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze knappe vent dan![]()
[ afbeelding ]
Ja maar toen was ik al aan het googlenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch de baas van Heracles waar ik het over had.
De grootste held van het oostenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze knappe vent dan![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, vooruit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik al aan het googlen
Dag lezer Spain...quote:Dag lezer Spain, zo te zien gebruikt u vaak Wikipedia; geweldig! We vragen het liever niet, maar op deze donderdag hebben we uw hulp nodig. We zijn een non-profit organisatie en we hebben geen verkopers. We zijn afhankelijk van giften van trouwe lezers; minder dan 2% doet een gift. Als u slechts de prijs van uw pintje, ¤ 2, schenkt op deze donderdag, kan Wikipedia moeiteloos overeind blijven. Hartelijk dank.
Meer talent in zijn pink dat de Jan Smit uit Volendamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De grootste held van het oosten![]()
![]()
Leve, leve Jan Smit!!!
Ik las 'pink' even verkeerd maar daar waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer talent in zijn pink dat de Jan Smit uit Volendam
Deurwaarders pikken alles in inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las 'pink' even verkeerd maar daar waarschijnlijk ook.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag lezer Spain...
Nou, dag website Amerika.
Heb je 2 euro aan ze gevraagd, aangezien ze er nu toch zijn?quote:
@Strani en ik nemen je op onze schouders. Zo staan we nog veel sterker, en vooral hoger.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook anti Jan Smit en weiger te doen alsof ik hem wel leuk vind! Op de barricaden!
*gaat daar veilig achter de brede ruggen van @:strani en @:redefine staan
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag lezer Spain...
Nou, dag website Amerika.
DO YOU HEAR THE PEOPLE SINGquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook anti Jan Smit en weiger te doen alsof ik hem wel leuk vind! Op de barricaden!
*gaat daar veilig achter de brede ruggen van @:strani en @:redefine staan
Doe ik elke dag, met succes. Daarom zitten ze steeds zonder geld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je 2 euro aan ze gevraagd, aangezien ze er nu toch zijn?
Er zijn genoeg Jan Smit kenner. We moeten een keten vormen door het hele land. In de geschiedenis hebben zelfs drie landen (mede) hun onafhankelijk er aan overgehoudenquote:
En jij geeft die twee euro steeds weer terug, aangezien je toch geen pintjes drinkt. En zo blijft het steeds doorgaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik elke dag, met succes. Daarom zitten ze steeds zonder geld.
Ja ik voel me na een dag of zo toch telkens weer schuldig en dan stuur ik het terugquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij geeft die twee euro steeds weer terug, aangezien je toch geen pintjes drinkt. En zo blijft het steeds doorgaan.
Zelfs mensen van buiten komen met ons meevechten tegen de dictatuurquote:
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs mensen van buiten komen met ons meevechten tegen de dictatuur![]()
Scrupuleus is de Che Guevara van ESF.
Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.quote:
Oh. Ik zal even bloemenkransen voor ons vlechten dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.
Fuck dat, durf je leven te geven tegen Jan Smit!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:
[ afbeelding ]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?
Daar hebben we Arizona voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rugzak vol ervaring zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakje
Ja dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:twee ballen heeft ie zeker, of had iig
Danny Nelissen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, ik las dat Herbert Dijkstra niet naar de Tour kan (hiep hoi), maar wordt vervangen door de mensonterend slechte Joris van de Berg. Is er in Nederland nou niemand die enigszins normaal wielerverslag kan doen??
Ik heb er hard voor gewerkt om die weg te krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeftquote:
Dat is de énige reden achter deze TT!quote:
Op zijn rug?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeft
Ken je nagaan hoe vol ze zijnquote:
Dat had ik wel door.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is de énige reden achter deze TT!
De aannames over mijn lichaam nemen twijfelachtige vormen aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeft
Echt hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
De aannames over mijn lichaam nemen twijfelachtige vormen aan.
Gelukkig maar, ik was al bang dat je dacht dat ik écht achter Jan Smit stond, maar ik moest het toneelstukje gewoon even volhouden totdat we tot de conclusie waren gekomen dat jullie naakt zouden demonstreren om de wereldwijde Jan Smit liefde tegen te houden!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
De aannames over mijn lichaam nemen twijfelachtige vormen aan.
En dat terwijl we daar Jitsi voor hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bang dat je dacht dat ik écht achter Jan Smit stond, maar ik moest het toneelstukje gewoon even volhouden totdat we tot de conclusie waren gekomen dat jullie naakt zouden demonstreren om de wereldwijde Jan Smit liefde tegen te houden!
Daar blijf ik zeker niet lang genoeg, want daar heeft iedereen nog kleren aan als ik ga slapenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl we daar Jitsi voor hebben
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal vast wel een volle bolsa zijn.
Nou ja ik kan niet voor de anderen spreken maar ik heb altijd maar de helft aan hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar blijf ik zeker niet lang genoeg, want daar heeft iedereen nog kleren aan als ik ga slapen
Ja dat is altijd net als jij weg bentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar blijf ik zeker niet lang genoeg, want daar heeft iedereen nog kleren aan als ik ga slapen
Ja de ene keer alleen links, de andere keer alleen rechts.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kan niet voor de anderen spreken maar ik heb altijd maar de helft aan hoor.
Oh, heb je wel sokken, schoenen en beenwarmers aan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kan niet voor de anderen spreken maar ik heb altijd maar de helft aan hoor.
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is altijd net als jij weg bent
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de ene keer alleen links, de andere keer alleen rechts.
Nou, precies die dingen en dan soms links en soms rechts.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, heb je wel sokken, schoenen en beenwarmers aan?
Vooruit dan doe jij volgende keer mee.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooruit dan doe jij volgende keer mee.
Maar kleding is dan taboe he, die regel geldt ook voor jouquote:
Had ik al verteld dat ik webcam problemen heb?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar kleding is dan taboe he, die regel geldt ook voor jou
Oh die vind ik bij het shorttrack ook altijd zo vervelendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, ik las dat Herbert Dijkstra niet naar de Tour kan (hiep hoi), maar wordt vervangen door de mensonterend slechte Joris van de Berg. Is er in Nederland nou niemand die enigszins normaal wielerverslag kan doen??
Dan kun je niet meedoenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik webcam problemen heb?
En dan te bedenken dat die met wielrennen nog erger isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh die vind ik bij het shorttrack ook altijd zo vervelend
Ze hebben ook Danny Nelissen en Stef Clement in dienst maar toch stellen ze dan weer Joris opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die met wielrennen nog erger is
Clement is meer een co-commentator, dat is Ducrot ook, dus dat werkt ook niet. Nelissen snap ik nooit waarom die niet of nauwelijks commentaar meer doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben ook Danny Nelissen en Stef Clement in dienst maar toch stellen ze dan weer Joris op
Discriminaaasie, iedereen met webcamproblemen mag meedoen, behalve ik?quote:
Zijn vast genoeg oud profs die het wielrennen nu volgen die dat ook wel fatsoenlijk kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clement is meer een co-commentator, dat is Ducrot ook, dus dat werkt ook niet. Nelissen snap ik nooit waarom die niet of nauwelijks commentaar meer doet.
Voor een uren durend live programma hoef je niet eens de ultieme kenner te zijn. Je moet het gewoon op aangename toon volpraten en feeling hebben wanneer er iets belangrijks gebeurt om enthousiast te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:04 schreef Momo het volgende:
Ik kan gerust stellen dat ik meer weet van het huidige wielrennen dan Joris van de Berg zonder arrogant te zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Mij gebeden betreffende Dijkstra zijn verhoord.![]()
Niet duizend keer het mensonterende waar is -insert nederlander-? Zelfs Joris kan ik nog beter hebben.
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @Strani, @Redefine en @Arizonaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Een Jan Smit fán topic? Ik doe niet mee aan deze ongein hoor
Nou vooruit dan maar. Maar we zien jou ook zo graagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Discriminaaasie, iedereen met webcamproblemen mag meedoen, behalve ik?
Ja genoeg die dat wel zouden kunnen. Maar bij de NOS krijgen idioten de ruimte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg oud profs die het wielrennen nu volgen die dat ook wel fatsoenlijk kunnen.
We worden steeds sterker!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @:Strani, @:Redefine en @:Arizona
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja genoeg die dat wel zouden kunnen. Maar bij de NOS krijgen idioten de ruimte.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Maar we zien jou ook zo graag
Ik zie nu net toevallig dat de Avondetappe in elk geval wel gaat gebeuren. Ik heb zelf meer een probleem met altijd dezelfde zure gasten daar, Danny, Thijs, en eigenlijk ook wel Marijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.
Nee klopt. Verder nog Joep Schreuder en Tom Egbers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.
quote:
Oh ja, Thijs Zonneveld dat is ook zo’n kneus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie nu net toevallig dat de Avondetappe in elk geval wel gaat gebeuren. Ik heb zelf meer een probleem met altijd dezelfde zure gasten daar, Danny, Thijs, en eigenlijk ook wel Marijn.
Geef mij Vive le Velo maar.
Naakt? Mag ik ook Zwitserland zijn in deze kwestie danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @:Strani, @:Redefine en @:Arizona
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Thijs durft nog een beetje het vuur op te poken. Maar dat programma iets minder op routine gemaakt mag worden klopt wel, ben benieuwd wat het wordt nu het vanuit NL komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |