Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat dat kwartiertje nou echt het verschil maken?
Eh, eh... eh...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.
Vrij weinig. Als er nog een kwartier te gaan is begin ik in elk geval niet aan een nieuwe taakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.
Nee, dat niet inderdaad. Maar je kan nog wel even iets afronden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrij weinig. Als er nog een kwartier te gaan is begin ik in elk geval niet aan een nieuwe taak
We zijn er stil vanquote:
Nou ik was ook een beetje in de war dat er zo lang niet gepost wasquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
bij gebrek aan @Strani als gespreksleider
5 keer 8 uur. 8 uur is echt de max voor mij. 6 dagen werken en 1 dag vrij vind ik dan weer te weinig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
• Zou je liever 4 10-uren-dagen, 5 8-uren-dagen of 6 6,5-uren-dagen werken?
Ja ik zou wel voor 4x9 bijv kunnen gaan hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
5 keer 8 uur. 8 uur is echt de max voor mij. 6 dagen werken en 1 dag vrij vind ik dan weer te weinig.
Bij mij zijn er best wat collega's die gewoon 3 of 4 dagen per week werken. Maar dat zijn ook mensen met een hypotheek. Ik betaal het dubbele aan huur voor hetzelfde en ook nog 300 euro per maand stufi aflossen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zou wel voor 4x9 bijv kunnen gaan hoor![]()
Maar liever nog 4x6 ofzoLater als ik eindelijk mijn rijke vent getrouwd heb
Ja en mensen met partners denk ik? Dat vind ik stiekem ook wel jammer hoor somsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mij zijn er best wat collega's die gewoon 3 of 4 dagen per week werken. Maar dat zijn ook mensen met een hypotheek. Ik betaal het dubbele aan huur voor hetzelfde en ook nog 300 euro per maand stufi aflossen.![]()
Anders zou ik dat denk ik wel doen. Verkeerde tijd geboren...
Ja echt he. Ja de meesten van hun hebben wel partners.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en mensen met partners denk ik? Dat vind ik stiekem ook wel jammer hoor somsAls ik zie wat ik nu betaal en hoeveel mooier ik voor dubbel zo duur zou kunnen wonen
Al voor de helft meer zeg maar.
Misschien moet ik gewoon maar een verstandshuwelijk aangaan
Ja, dat scheelt al. Stomquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja echt he. Ja de meesten van hun hebben wel partners.
Weet zij van jouw FOK!verslaving af?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
11-03 is trouwens de verjaardag van m'n zusje dus ik vind dat dit topic ook een beetje feest voor haar is
Zeker niet, ik moet wel een verantwoordelijke tante lijken hèquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet zij van jouw FOK!verslaving af?
fantasiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
Misschien weet niemand wat leuks om te vragen dus ik heb even research gedaan en in dat geval mag je een van de volgende vragen beantwoorden, bij gebrek aan @:Strani als gespreksleider![]()
• Als je maar één genre (boeken, shows, muziek) kon (lezen, kijken, beluisteren) voor de rest van je leven, welk genre zou dat dan zijn?
Middeleeuwenquote:• Als je één maand uit het verleden kon meemaken – en het zou geen kwaad kunnen of een verandering in de geschiedenis teweeg brengen – welke periode zou dit dan zijn?
En welke maand? Middeleeuwen is - net als Friesland - nogal een breed begripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |