SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Doe maar een zomermaand, anders is het zo koud zonder ramen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
En welke maand? Middeleeuwen is - net als Friesland - nogal een breed begrip
Mja daar gaan alle geuren wel extra broeienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe maar een zomermaand, anders is het zo koud zonder ramen.
Mei dan....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja daar gaan alle geuren wel extra broeien
En welk jaar? Vroege of late middeleeuwen? En heb je nog een voorkeur voor een streek of bepaalde gebeurtenissen?quote:
Tijdens Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En welk jaar? Vroege of late middeleeuwen? En heb je nog een voorkeur voor een streek of bepaalde gebeurtenissen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
Ik heb ons even veiliggesteld van voorlopige sluiting door @:Murp
Tofquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijdens Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel.
En ondertussenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker niet, ik moet wel een verantwoordelijke tante lijken hè
Ja haske onverantwoord ditdatzuszoquote:
Geen verandering kunnen aanbrengen? Jammer, anders zou ik naar juni 1914 gaan en zorgen dat Gavrilo Princip gewoon naar huis zou gaan i.p.v een broodje te gaan eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fantasie![]()
[..]
Middeleeuwen
Ik zou voorstellen dat hij een tosti nam, in plaats van een broodje kaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen verandering kunnen aanbrengen? Jammer, anders zou ik naar juni 1914 gaan en zorgen dat Gavrilo Princip gewoon naar huis zou gaan i.p.v een broodje te gaan eten.
Is tactiek, anders zijn we ESF kwijtquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allemaal, wij zijn weer thuis![]()
Het heeft hier blijkbaar geregend, want het gras is na maanden weer groen![]()
(Of het ligt eraan dat ik er een paar weken niet aangezeten heb).
Ook Diederik van Vleuten gezien merk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen dat hij een tosti nam, in plaats van een broodje kaas.
Dan nog liever ESF kwijt?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Is tactiek, anders zijn we ESF kwijt
quote:
quote:En waarom eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
FOK! kan het zich niet meer veroorloven om ESF jaarlijks weer te sluiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Het blijft alleen open als er positief gesproken wordt over Jan Smit
Liever op vakantie natuurlijkquote:
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Liever op vakantie natuurlijk![]()
Maar het is fijn te weten dat het huis er nog staat.
Inderdaad. Mooie solo-voorstellingen heeft die gemaakt, absolute aanraders.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ook Diederik van Vleuten gezien merk ik.
Ik zwicht niet voor chantage. Het enige wat Jan Smit zou moeten doen is terug naar Volendam, dan zetten we er een muur omheen en zorgen we dat die geen internet heeft. Zijn we eindelijk er vanafquote:
Ja, heimwee heb ik nooit zo erg gelukkig. Maar ik ken inderdaad wel mensen die opfleuren naar het eind van de vakantie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vinden
Dit gaat een subforumban opleveren vrees ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zwicht niet voor chantage. Het enige wat Jan Smit zou moeten doen is terug naar Volendam, dan zetten we er een muur omheen en zorgen we dat die geen internet heeft. Zijn we eindelijk er vanaf@:murp
Ik heb Buiten Schot en Daar werd wat groots verricht gezien, beide erg goed ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie solo-voorstellingen heeft die gemaakt, absolute aanraders.
Als het alternatief is dat ik moet blij moet zijn met een onsympathieke en talentloze man, dan kies ik toch maar voor de banquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gaat een subforumban opleveren vrees ik.
Was leuk je gekend te hebben
Vind je ons niet de moeite waard om een toneelstukje voor op te voeren?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het alternatief is dat ik moet blij moet zijn met een onsympathieke en talentloze man, dan kies ik toch maar voor de ban
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je ons niet de moeite waard om een toneelstukje voor op te voeren?
Het gaat niet zo goed met jouw prioriteiten de laatste 24 uur hè?!
Daarvan vraag ik mij altijd af waarom ze op vakantie gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou je schijnt van die mensen te hebben die het hoogtepunt van vakantie weer thuiskomen vinden
Ja als je vaak op dezelfde plek plast wordt het vanzelf geel, kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allemaal, wij zijn weer thuis![]()
Het heeft hier blijkbaar geregend, want het gras is na maanden weer groen![]()
(Of het ligt eraan dat ik er een paar weken niet aangezeten heb).
Mja mja mjaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengen
Om weer thuis te kunnen komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvan vraag ik mij altijd af waarom ze op vakantie gaan
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Jan Smit verdient geen toneelstukjes, die verdient alle onaardigheid die we in de wereld kunnen brengen
Strani is de enige andere die het goed zietquote:
Vooral dat laatste waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Om weer thuis te kunnen komen![]()
Of om gezinsleden een plezier te doen
Nee het is de Jan Smit van @murp dus dan weten we het welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.
Daar Werd Wat Groots Verricht vond ik wel de mooiste. Ook omdat ik eigenlijk nauwelijks bekend was met het verhaal over Indië vanuit het perspectief van een ‘gewone’ Nederlander, die daar het geluk ging zoeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb Buiten Schot en Daar werd wat groots verricht gezien, beide erg goed ja.
Ook die tv-serie over Leonardo Da Vinci was de moeite waard.
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het om een hele andere Jan Smit gaat. Zelfs in Volendam alleen zullen er nog wel een stuk of tien rondlopen.
Murp hoeft toch niet te weten over welke wij het hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is de Jan Smit van @:murp dus dan weten we het wel
Ik zou dat ook wel gek vinden, als mijn vader of moeder nooit meeging op vakantiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat laatste waarschijnlijk ja.
Oh nou kijk, zo komen we er wel! Goed constructief oplossingen gezochtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |