Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.quote:
Oh. Ik zal even bloemenkransen voor ons vlechten dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.
Fuck dat, durf je leven te geven tegen Jan Smit!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:
[ afbeelding ]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?
Daar hebben we Arizona voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rugzak vol ervaring zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakje
Ja dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:twee ballen heeft ie zeker, of had iig
Danny Nelissen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, ik las dat Herbert Dijkstra niet naar de Tour kan (hiep hoi), maar wordt vervangen door de mensonterend slechte Joris van de Berg. Is er in Nederland nou niemand die enigszins normaal wielerverslag kan doen??
Ik heb er hard voor gewerkt om die weg te krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeftquote:
Dat is de énige reden achter deze TT!quote:
Op zijn rug?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeft
Ken je nagaan hoe vol ze zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |