Deze knappe vent danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben persoonlijk een groot fan van de bakker Jan Smit, al 40 jaar verantwoordelijk voor de lekkerste verse broodjes van Volendam.
Dat is toch de baas van Heracles waar ik het over had.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze knappe vent dan![]()
[ afbeelding ]
Ja maar toen was ik al aan het googlenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch de baas van Heracles waar ik het over had.
De grootste held van het oostenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze knappe vent dan![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die baas van Heracles heet toch ook Jan Smit?
Ok, vooruit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik al aan het googlen
Dag lezer Spain...quote:Dag lezer Spain, zo te zien gebruikt u vaak Wikipedia; geweldig! We vragen het liever niet, maar op deze donderdag hebben we uw hulp nodig. We zijn een non-profit organisatie en we hebben geen verkopers. We zijn afhankelijk van giften van trouwe lezers; minder dan 2% doet een gift. Als u slechts de prijs van uw pintje, ¤ 2, schenkt op deze donderdag, kan Wikipedia moeiteloos overeind blijven. Hartelijk dank.
Meer talent in zijn pink dat de Jan Smit uit Volendamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De grootste held van het oosten![]()
![]()
Leve, leve Jan Smit!!!
Ik las 'pink' even verkeerd maar daar waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer talent in zijn pink dat de Jan Smit uit Volendam
Deurwaarders pikken alles in inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las 'pink' even verkeerd maar daar waarschijnlijk ook.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag lezer Spain...
Nou, dag website Amerika.
Heb je 2 euro aan ze gevraagd, aangezien ze er nu toch zijn?quote:
@Strani en ik nemen je op onze schouders. Zo staan we nog veel sterker, en vooral hoger.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook anti Jan Smit en weiger te doen alsof ik hem wel leuk vind! Op de barricaden!
*gaat daar veilig achter de brede ruggen van @:strani en @:redefine staan
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag lezer Spain...
Nou, dag website Amerika.
DO YOU HEAR THE PEOPLE SINGquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook anti Jan Smit en weiger te doen alsof ik hem wel leuk vind! Op de barricaden!
*gaat daar veilig achter de brede ruggen van @:strani en @:redefine staan
Doe ik elke dag, met succes. Daarom zitten ze steeds zonder geld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je 2 euro aan ze gevraagd, aangezien ze er nu toch zijn?
Er zijn genoeg Jan Smit kenner. We moeten een keten vormen door het hele land. In de geschiedenis hebben zelfs drie landen (mede) hun onafhankelijk er aan overgehoudenquote:
En jij geeft die twee euro steeds weer terug, aangezien je toch geen pintjes drinkt. En zo blijft het steeds doorgaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik elke dag, met succes. Daarom zitten ze steeds zonder geld.
Ja ik voel me na een dag of zo toch telkens weer schuldig en dan stuur ik het terugquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij geeft die twee euro steeds weer terug, aangezien je toch geen pintjes drinkt. En zo blijft het steeds doorgaan.
Zelfs mensen van buiten komen met ons meevechten tegen de dictatuurquote:
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs mensen van buiten komen met ons meevechten tegen de dictatuur![]()
Scrupuleus is de Che Guevara van ESF.
Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.quote:
Oh. Ik zal even bloemenkransen voor ons vlechten dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Dit is een vreedzaam protest.
Fuck dat, durf je leven te geven tegen Jan Smit!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel een leuk, vreedzaam protest voor jullie:
[ afbeelding ]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Strani tieten heeft?
Daar hebben we Arizona voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rugzak vol ervaring zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, die fietst daarvoor met z'n rugzakje
Ja dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt me de enige mogelijkheid!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:twee ballen heeft ie zeker, of had iig
Danny Nelissen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, ik las dat Herbert Dijkstra niet naar de Tour kan (hiep hoi), maar wordt vervangen door de mensonterend slechte Joris van de Berg. Is er in Nederland nou niemand die enigszins normaal wielerverslag kan doen??
Ik heb er hard voor gewerkt om die weg te krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeftquote:
Dat is de énige reden achter deze TT!quote:
Op zijn rug?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani een volle zak heeft
Ken je nagaan hoe vol ze zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |