Wel de afspraak dat na het EK iemand anders voor de lange termijn aan de slag gaat. Gewoon één toernooi nog onder van Gaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe Van Gaal maar.
Dat wordt genieten.
Bosz na het EK.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel de afspraak dat na het EK iemand anders voor de lange termijn aan de slag gaat. Gewoon één toernooi nog onder van Gaal.
Dan sla ik de wedstrijden van Oranje gewoon over.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:16 schreef trein2000 het volgende:
Als ze met Frank de Boer komen aanzetten kun je net zo goed niet naar het EK gaan.
0-0 tegen Oekraïne op het EK met 65% balbezit. "We hebben gedomineerd"quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan sla ik de wedstrijden van Oranje gewoon over.
Frank de Boer met een elftal tegen een stug Oostenrijk en Roemenië, leuk joh. "We hebben een Messi nodig".
Oh nee die spelen ons gewoon weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0-0 tegen Oekraïne op het EK met 65% balbezit. "We hebben gedomineerd"
Die andere 2 dan, nu alweer vergeten bij wie we zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee die spelen ons gewoon weg.
Roemenië of anders de winnaar van het debielenclubje uit de Nations League.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die andere 2 dan, nu alweer vergeten bij wie we zitten.
Oh en Oostenrijk dus. Geen idee dat je die al noemde, dacht dat het random ploegen warenquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roemenië of anders de winnaar van het debielenclubje uit de Nations League.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis in deze lijst als opties:
klaasweetalles
Gelieve de poll aan te passen.
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @PSVCL ofzoquote:
Jorrit Hendrix aanvoerder van Oranje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @:psvcl ofzo
En dan mis ik nog Alfred Schreuderquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis in deze lijst als opties:
Dick Advocaat
Jaap Stam
Erik ten Hag
Philip Cocu
Dirk Kuyt
Guus Hiddink
Co Adriaanse
Frank Rijkaard
Henk ten Cate
Erwin Koeman
Wim Jonk
John van den Brom
John Heitinga
Danny Blind
Alex Pastoor
Fred Rutten
Danny Buijs
Kevin Hofland
Andries Jonker
Ruud Gullit
Kees van Wonderen
Pepijn Lijnders
Ruud Brood
klaasweetalles
Peter Hyballa
Ron Jans
Marcel Keizer
Arne Slot
Henk Fraser
Robert Maaskant
Gelieve de poll aan te passen.
Goed plan als je Europees kampioen wil wordenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @:psvcl ofzo
En Erwin Koeman stond er ook niet bij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan mis ik nog Alfred Schreuder
Bosz lijkt me ook totaal geen bondscoachquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Buiten Louis en Bosz ook alleen maar armoede hé
Bosz lijkt me ook niks als bondscoach eigenlijk. Zeker niet met ons materiaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Buiten Louis en Bosz ook alleen maar armoede hé
Middenveldje Klaassen-Koopmeiners-Toornstraquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:31 schreef Generationalpha het volgende:
Drank zou echt een drama zijn.
Zal wel weer een paar controlerende spelers totaal op verkeerde plekken neerzetten ja. Sowieso De Roon altijd basis.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenveldje Klaassen-Koopmeiners-Toornstra
Voorhoede Weghorst-De Jong-Kerk
Kan niet wachten
@Drizzt_DoUrden dat wordt solliciterenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef TLC het volgende:
3 van de 4 ploegen in de CL hebben een Duitse trainer, dus doen maar een Duitser die nog beschikbaar is
gaan ze niet doen maar de spoeling is wel dun, zou ook het liefst Louis zien maar gok op Frankquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef TLC het volgende:
3 van de 4 ploegen in de CL hebben een Duitse trainer, dus doen maar een Duitser die nog beschikbaar is
Waarom niet als hoofdcoach?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cocu zou ik vooral als assistent willen zien.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Elektrische stoel > steniging. Okee Hans, dank je.
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet als hoofdcoach?
Wat een haar hier op Cocu..speelde mooi voetbal met PSV.
Vooral dat seizoen met Gini en Memphis
Oke,dat kan ik wel begrijpen ja.. en er zijn vooralsnog betere opties beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.
die is toch ook niet vrij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke,dat kan ik wel begrijpen ja.. en er zijn vooralsnog betere opties beschikbaar.
Niet gelachen, duimpje omlaag.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden dat wordt solliciteren
Ik zou beginnen met het opstellen van een profielschets van spelers die je graag wil selecteren!
Welke buitenlander dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop een buitenlander (of dubbelfunctie Koeman maar dat lijkt me onwaarschijnlijk)
Weet ik veel wie er beschikbaar is.quote:
is wel een armoe in NL wat dat betreft al moet je ook wel een bepaalde senioriteit hebben voor deze baanquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er beschikbaar is.
Ik zie alleen buiten Lowietje geen enkele geschikte kandidaat uit NL.
Daarom.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel een armoe in NL wat dat betreft al moet je ook wel een bepaalde senioriteit hebben voor deze baan
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jaap Stam wel een goede optie, of Edgar Davids.
GRAPPERGOATquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap Stam is inderdaad een prima optie.
FERDEDquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een hele mooie fotoquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Frank de Boer is vorige maand ontslagen bij Atalanta United.
Welke club bedoelen ze nu? Is mij niet duidelijk zo, ik zie meerdere mogelijkheden.quote:
Dan heb je professionele hulp nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het even nagegaan en Gio is onironisch mijn favoriete optie van de haalbare Nederlandse trainers. Oei.
Iedereen flopt bij Fener.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.
Snap ik.quote:
Wat is volgens jou een significant betere haalbare optie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je professionele hulp nodig.
Ik vind hem denk ik ook de minst slechte optie van iedereen die niet de leeftijd heeft bereikt dat ze potentieel volgend jaar seniel zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je professionele hulp nodig.
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een significant betere haalbare optie?
Wat is er mis met een oude bondscoach? Je hoeft amper wat te doen joh.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem denk ik ook de minst slechte optie van iedereen die niet de leeftijd heeft bereikt dat ze potentieel volgend jaar seniel zijn.
Maar aan wie denk je dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een oude bondscoach? Je hoeft amper wat te doen joh.
Godverdomme. Wilde net Wenger typen, lees ik dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.(die nu alles verliest) Ik vind ook dat een bondscoach uitstraling moet hebben en geen dodelijk saai lulletje als van Bronckhorst, buiten zijn matige trainerskwaliteiten. Bosz zou ik ook (veel) liever hebben.
Dat zeg ik toch net ouwe reus. (en er zullen vast nog wel wat interessante opties in het buitenland zijn maar zo diep zit ik tegenwoordig ook niet in die materie)quote:
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net ouwe reus. (en er zullen vast nog wel wat interessante opties in het buitenland zijn maar zo diep zit ik tegenwoordig ook niet in die materie)
Waarom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.
Betwetertje die op zijn beste is als hij ruim de tijd krijgt om er een spelsysteem in te slijpen. Totaal geen bondscoach inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.
Ik heb bij Bosz altijd het gevoel dat het meer een veldtrainer is dan een tactisch meesterbrein.quote:
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb bij Bosz altijd het gevoel dat het meer een veldtrainer is dan een tactisch meesterbrein.
Met z'n 3-4-3tjes steeds
Daar ben ik het sowieso mee eens ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.
Niemand buiten Louis zou eigenlijk een serieuze optie moeten zijn. Dan maar inderdaad een buitenlandse bondscoach proberen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.
Ik ben doodsbang dat het Frank gaat worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Niemand buiten Louis zou eigenlijk een serieuze optie moeten zijn. Dan maar inderdaad een buitenlandse bondscoach proberen.
Laat Wenger maar komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.(die nu alles verliest) Ik vind ook dat een bondscoach uitstraling moet hebben en geen dodelijk saai lulletje als van Bronckhorst, buiten zijn matige trainerskwaliteiten. Bosz zou ik ook (veel) liever hebben.
Weet alleen niet of ze die KNVB jassen ook in lange uitvoering hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
Ik heb die Wenger nooit wat gevonden, maar met de opties die er lijken te zijn is het zelfs dan de beste keuze. Hoe treurig.
Anders ik welquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang dat het Frank gaat worden.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ze die KNVB jassen ook in lange uitvoering hebben
Nee maar kan nog wel iets. De meesten hebben echt nooit iets gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz lijkt me ook totaal geen bondscoach
Euj Tjacka baas.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:27 schreef Tjacka het volgende:
Erik ten Hag alsjeblieft en dan Frank terug naar Ajax?
@:schommelstoel en @:kurk_droog en @:jr-style93 ik zie jullie likes op deze posts graag verschijnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we lachen, en het team kan zich vast voor een week zelf wel onderhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
noem jij eens een buitenlandse coach die voor een schamel knvb salaris aan de slag wil gaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Twiitch het volgende:
We hebben echt niks rondlopen die ik graag zou hebben dus zou inderdaad voor een buitenlander gaan. Maargoed, dat durven die fossielen bij de knvb toch niet aan. Gaat gewoon frank fucking de boer worden ofzo.
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.
Wenger weet ik ook niet zo. Hoe actief zou hij het Nederlandse voetbal volgen denk je? Maar het is mogelijk de beste keuze voor handen. Ook Wenger heeft als pluspunt dat hij geen Frank de Boer is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:19 schreef Ixnay het volgende:
Ron Jans zou wel eens een goede optie kunnen zijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef De_Kraam het volgende:
Gertjan Verbeek bij Oranje zou wel lachen zijn.
Na '78 niet meer. Ik blijf erbij dat de fossielen in Zeist dat helemaal niet aandurven. Die geven liever een gefaalde Nederlander de zoveelste kans om z'n carrière te redden dan dat ze over de grens kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:05 schreef TLC het volgende:
Oranje heeft vaak genoeg in t verleden buitenlandse trainers gehad.
Alsof de KNVB dat aandurftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:31 schreef Generationalpha het volgende:
Wenger zou toch een geweldige stunt zijn.
Gaan ze nooit doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:31 schreef Generationalpha het volgende:
Wenger zou toch een geweldige stunt zijn.
Ik vind dat prijzen argument niet zo sterk want datzelfde kun je opbrengen voor Frank. Gio is een nietszeggend lulletje en veel te veel een lichtgewicht voor die functie wat mij betreft.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.
Wenger weet ik ook niet zo. Hoe actief zou hij het Nederlandse voetbal volgen denk je? Maar het is mogelijk de beste keuze voor handen. Ook Wenger heeft als pluspunt dat hij geen Frank de Boer is.
Dat is eerder een argument voor Gioquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gudde zit er nog.
Ga dus maar gewoon uit van Frankje.
Want. Feyenoord-verleden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is eerder een argument voor Gio
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want. Feyenoord-verleden?
Gaat niet gebeuren.
Gio heeft daar toch ook (nog) niks te zoeken joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.
Eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio heeft daar toch ook (nog) niks te zoeken joh.
Onzin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.
Mwah, Gio werd kampioen met Feyenoord wat al heel zeldzaam is met 82 punten, de Boer werd in principe kampioen van de armoede met achter elkaar 72, 76, 76 en 71 punten met vaak de sterkste selectie van de Eredivisie. Daar zaten in zes jaar tijd welgeteld 0 bekers en geen enkel Europees goed jaar tussen. Je kan bij Gio op zijn minst nog zeggen dat er een bijzondere prestatie tussen zat, dat kan je bij Drank niet zeggen. Ik weet dat jij ook Frank niet ziet zitten maar het is meer als vergelijking dat er meer kunde zat achter de prijzen van Gio dan die van Frank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat prijzen argument niet zo sterk want datzelfde kun je opbrengen voor Frank. Gio is een nietszeggend lulletje en veel te veel een lichtgewicht voor die functie wat mij betreft.
Een user met de naam 'Ronald-Koeman' die van Bronckhorst oppert terwijl Koeman al letterlijk met de auto voor de deur geparkeerd staat. Ok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou voor Gio gaan. Je hoeft deze groep niet te leren voetballen en je hebt geen tijd om iets in te slijpen. Je hebt iemand nodig die de sfeer goed houdt en met iedereen kan opschieten en waar de spelers respect voor hebben op voetbalgebied. Ik denk dat Gio die rol prima in kan vullen voor één of twee eindtoernooien.
Bij Frank de Boer ben ik bang dat hij teveel z'n stempel wil drukken en we grafvoetbal te zien krijgen
Hoeveel bewijs heb je nodig dat die man nooit meer ergens aan de bak mag komen.quote:Frank de Boer bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Hupperts op het lijstje staat. "Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de Eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit", zei de coach van Ajax. "Wij denken serieus over hem na, ja."
Gewoon een manager dusquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:26 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk hoeft een bondscoach toch ook gewoon niet heel veel te kunnen.
Af en toe een aai over het bolletje, wat logische namen selecteren en goede assistenten om je heen verzamelen.
Vind ik ook. Kan prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Na een nachtje slapen denk ik nu, dat Dwight Lodeweges het maar moet klaren tot en met de EK.
De man die de Belgen de schuld geven van het niks winnen met de gouden generatiequote:
Ben het hier 100 procent mee eens. Prima verhaal. De prestaties van Frank bij Ajax zijn gruwelijk overschat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Gio werd kampioen met Feyenoord wat al heel zeldzaam is met 82 punten, de Boer werd in principe kampioen van de armoede met achter elkaar 72, 76, 76 en 71 punten met vaak de sterkste selectie van de Eredivisie. Daar zaten in zes jaar tijd welgeteld 0 bekers en geen enkel Europees goed jaar tussen. Je kan bij Gio op zijn minst nog zeggen dat er een bijzondere prestatie tussen zat, dat kan je bij Drank niet zeggen. Ik weet dat jij ook Frank niet ziet zitten maar het is meer als vergelijking dat er meer kunde zat achter de prijzen van Gio dan die van Frank.
Niet dat ik Gio zie zitten overigens, maar gezien de overige kandidaten zijn de labels ‘gaat van de individuele kwaliteiten uit van spelers’ ‘niet Frank de Boer’ en ‘ik vind het een sympathieke kerel’ al bijna voldoende wmb. Vraag mij overigens af of Gio het zelf zou willen doen eigenlijk. Maar wie weet, een jaar Wenger zou ook wel lachen zijn. Maakt mij in ieder geval nieuwsgierig.
Dan wel met Dirk Kuyt erbij, als assistent om het vak te leren.quote:
Dit gaat mooie tv geven wel. En dan als assistent: alfons groenendijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
John van de Brom die met zijn verongelijkte kop heel ongemakkelijk de internationale pers te woord staat wil ik eigenlijk ook wel zien.
Ik mis Andries Jonker derhalve niet gestemdquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Poll: Wie wordt de nieuwe bondscoach?
• van Gaal
• Peter Bosz
• van Bommel
• van Marwijk
• Frank de Boer
• van Bronckhorst
• Patrick Kluivert
• Dubbelfunctie Koeman
• Buitenlandse trainer
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga voor van Gaal
Samen met Dirk Kuytquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit gaat mooie tv geven wel. En dan als assistent: alfons groenendijk
Sneijder en Van der Vaart erbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Boskamp & Theo Janssen
@:powerloungen
Ik zou dat echt een hele goede keuze vinden. Dan gaan WE het EK winnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:58 schreef Elan het volgende:
100 % dat ze bij Bosz uitkomen, die heeft twee weken geleden toevallig nog gezegd dat hij wel oren heeft naar een bondscoachschap.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ng-door-als-advocaat
Wejeld die kleinequote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Boskamp & Theo Janssen
@:powerloungen
die heeft net z'n contract verlengd dus lijkt me voor nu geen optiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:58 schreef Elan het volgende:
100 % dat ze bij Bosz uitkomen, die heeft twee weken geleden toevallig nog gezegd dat hij wel oren heeft naar een bondscoachschap.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ng-door-als-advocaat
Ze krijgen voor Koeman ook flink wat centen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft net z'n contract verlengd dus lijkt me voor nu geen optie
Bosz is wel spectaculair maar of die NL successen gaat brengen is ook maar de vraag en je moet er ook maar zin in hebben, het is wel een beetje een oude mannen baan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze krijgen voor Koeman ook flink wat centen.
Zou niemand anders weten die voldoet. Allemaal lichtgewichten of te oud.
Zijn stijl van trainen past niet bij de pseudovedetten Van Dijk, Wijnaldum en Memphis. Geheid binnen no time conflicten. Neem dan people manager Dickie, Koeman is over een jaartje waarschijnlijk toch weer beschikbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz is wel spectaculair maar of die NL successen gaat brengen is ook maar de vraag en je moet er ook maar zin in hebben, het is wel een beetje een oude mannen baan.
Ik vind Van Gaal de beste optie t/m EK en eventueel zelfs WK maar dat vindt hij zelf misschien wel te lang.
Bosz is ouder dan de bondscoaches van Engeland, België, Frankrijk, Spanje en Italiëquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz is wel spectaculair maar of die NL successen gaat brengen is ook maar de vraag en je moet er ook maar zin in hebben, het is wel een beetje een oude mannen baan.
Ik vind Van Gaal de beste optie t/m EK en eventueel zelfs WK maar dat vindt hij zelf misschien wel te lang.
maar denk ik toch nog net teveel clubcoach, verder geen punt hoor als hij het wordt, zelfs leukquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosz is ouder dan de bondscoaches van Engeland, België, Frankrijk, Spanje en Italië
En maar 1 jaartje jonger dan Koeman
wat is zijn stijl dan, is gewoon de beste NL trainer die er nog rondt loopt en heeft ook met Robben en Van Persie gewerkt, die schaal ik toch wat hoger in op de vedette lijst.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stijl van trainen past niet bij de pseudovedetten Van Dijk, Wijnaldum en Memphis. Geheid binnen no time conflicten. Neem dan people manager Dickie, Koeman is over een jaartje waarschijnlijk toch weer beschikbaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)sident-ben~a89343ac/
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is zijn stijl dan, is gewoon de beste NL trainer die er nog rondt loopt en heeft ook met Robben en Van Persie gewerkt, die schaal ik toch wat hoger in op de vedette lijst.
Wijnaldum en Van Dijk pseudovedettes die niet van trainingsarbeid houden en zich niet zouden kunnen opofferen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stijl van trainen past niet bij de pseudovedetten Van Dijk, Wijnaldum en Memphis. Geheid binnen no time conflicten. Neem dan people manager Dickie, Koeman is over een jaartje waarschijnlijk toch weer beschikbaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)sident-ben~a89343ac/
Denk je dat ze dat bij hun clubs niet al hebben? Je kunt het beter zo faciliteren dat ze bij Oranje een leuke tijd hebben dan komen de prestaties vanzelf.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wijnaldum en Van Dijk pseudovedettes die niet van trainingsarbeid houden en zich niet zouden kunnen opofferen?Ook Memphis traint trouwens keihard en heeft veel drive.
Er hangt bij Bosz nog steeds de twijfel of hij zijn tactiek wel genoeg kan aanpassen. Hij doet het niet slecht bij Leverkusen, maar ook niet boven verwachting. Ze hadden daar natuurlijk gehoopt op Champions League.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is zijn stijl dan, is gewoon de beste NL trainer die er nog rondt loopt en heeft ook met Robben en Van Persie gewerkt, die schaal ik toch wat hoger in op de vedette lijst.
Wat is het punt?quote:
Waarom ook niet. Als ik zie wat de alternatieven zijn die genoemd worden. Dwight speelt altijd wel realistisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gewoon Dwight het EK laten doen.
nu hoeft hij geen briefjes meer door te gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef hhh38 het volgende:
Dwight is geen hoofdtrainer. Denk dat ze voor de 2e interlandbreak (als de 1e überhaupt doorgaat) een nieuwe bondscoach willen hebben.
Woedend.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef Ixnay het volgende:
Het zal wel weer een ajacied zijn die half Ajax wil opstellen.
Zoals altijd.
Oh god, breng ze nou niet op ideeën daar in Zeist.quote:
Hij kreeg Cambuur juist wel op de rit met beperkte middelen en met leuk attractief voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:05 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand die Cambuur niet op de rit kon krijgen word Bondscoach
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef Ixnay het volgende:
Het zal wel weer een ajacied zijn die half Ajax wil opstellen.
Zoals altijd.
Dat kon nog wel in de tijd van Happel, maar nu niet meer. Nu zijn er teveel interlandonderbrekingen door het hele jaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:18 schreef AmaninFull het volgende:
Even serieus, waarom niet Koeman in een dubbelfunctie? Of zou hij dat zelf niet willen?
In dat geval zou ik voor Advocaat gaan en anders voor Gullit, Cocu of Gio. Van Gaal zou echt niet werken bij dit grotendeels zelfsturende team.
Babel zit er ook nog bij dus dit was Koeman zijn laatste kunstje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
meteen Schuurs in de voorselectie, Dwight is Ajacied
en zelfs toen was er veel kritiek zag ik onlangs op Andere Tijden Sportquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat kon nog wel in de tijd van Happel, maar nu niet meer. Nu zijn er teveel interlandonderbrekingen door het hele jaar.
Ikzelf zou wel terug willen naar de Happeltijd., met minder tussentijdse onderbrekingen in het voetbaljaar, en dan mag van mij een eindtoernooi best wel een week langer uitgesmeerd worden, met iets langer uitstel van de KO-fase.
Kritiek op aanstellen Happel? Wel vreemd want als je het lijstje trainers voor Happel kijkt is het een bonte verzameling van Oostenrijkers her en der een Nederlanders maar vooral Britten. Zal wel vooral door Michels gekomen zijn, grappig hoe snel zo'n sentiment kan draaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en zelfs toen was er veel kritiek zag ik onlangs op Andere Tijden Sport
Denk eerder dat Barcelona geen dubbelfunctie van hun hoofdcoach accepteert. Dan slaan ze als grote club ook wel een beetje een modderfiguur. Welke Europese topclub heeft dat ooit toegelaten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:18 schreef AmaninFull het volgende:
Even serieus, waarom niet Koeman in een dubbelfunctie? Of zou hij dat zelf niet willen?
Komop jongen, ZEquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou dat echt een hele goede keuze vinden. Dan gaan WE het EK winnen.
Wint niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:16 schreef Poefbank het volgende:
Peter Bosz zou ik graag zien.
Zijn aanvallende speelstijl is bij elk elftal van hem terug te zien. Aangezien wij de beste verdediging van de wereld hebben moet het op dat vlak ook wel goed komen.
Ik doe dit soort shit ook altijd op het Facebook profiel van vriendenquote:
Cruijffquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Obiekulu het volgende:
Guardiola moet het worden.
Met assistenten die weerwoord durven te geven als hij te veel wisselingen wil doorvoeren.
De beste coach onder de Cruijff-discipelen.
Niveautje Sjaak Troost: "Niemand neemt mij in de maling"quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel stoere praat van Gudde. "We kijken eerst wie we willen hebben en dan zien we wel of diegene vrij is."
We noteren het.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Henk ten Cate
Frank de Boer
Cocu
Een van deze drie zal het wel worden…..
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Henk ten Cate
Frank de Boer
Cocu
Een van deze drie zal het wel worden…..
Ik ben in de war nu.quote:
Dat zou wel altijd de volgorde moeten zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel stoere praat van Gudde. "We kijken eerst wie we willen hebben en dan zien we wel of diegene vrij is."
Frank de Boer 4. Ook niet geschikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
"Philip Cocu Weinig gepresteerd"
3 titels met PSV
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
Wauwquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
En dan ook nog 1 met belachelijk veel mazzel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.
Dat zou ik geweldig vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Gaal wil liever de Oranjevrouwen leiden dan de Oranjemannen.
Niet met 80 plus puntenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
Frank de Boer 4. Ook niet geschikt.
Vooraf hoor je altijd dat ajax de sterkste selectie heeft .. zodra PSV alsnog kampioen wordt is het 'PSV had de beste selectie'quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.
Die had geen concurrentie,check alleen maar het puntentotaal waarmee ze kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.
Allebei niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik prefereer wel Cocu boven de Boer hoor.
Mwah, Cocu liet geen sprankelend voetbal laten zien bij PSV maar qua prestaties (drie kampioenschappen en een keer laatste 16 CL) was het wel goed over vijf seizoenen. Het mindere seizoen waarin ze derde werden waren precies Feyenoord en Ajax erg sterk, en PSV verloor zelfs dat seizoen maar twee keer.quote:
Uiteindelijk gaat het met landenvoetbal toch meer om de prijzen dan om het mooie voetbal. Cocu en de Boer hebben al de nodige prijzen gewonnen terwijl de in mijn ogen betere trainer Bosz nog altijd zonder prijzen zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.
In NL met PSV/Ajax is dat ook niet echt een kunst. Als Bosz langer bij Ajax was gebleven had hij die prijzen ook wel gepakt. Hij was zeer dichtbij een Europese prijs wat imo knapper is dan een landskampioenschap.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het met landenvoetbal toch meer om de prijzen dan om het mooie voetbal. Cocu en de Boer hebben al de nodige prijzen gewonnen terwijl de in mijn ogen betere trainer Bosz nog altijd zonder prijzen zit.
Cocu is geen wondertrainer, maar ook geen dramatische trainer. Het voetbal van Drank is oogaids, daarentegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Cocu liet geen sprankelend voetbal laten zien bij PSV maar qua prestaties (drie kampioenschappen en een keer laatste 16 CL) was het wel goed over vijf seizoenen. Het mindere seizoen waarin ze derde werden waren precies Feyenoord en Ajax erg sterk, en PSV verloor zelfs dat seizoen maar twee keer.
Daarna in de val getrapt bij Fener en hij doet het nu redelijk met Derby. Denk dat Cocu gewoon een heel redelijke trainer is eigenlijk.
Ik weet het ook niet zo, ook omdat PSV en Feyenoord in die vijf jaar geen enkel seizoen echte concurrenten van elkaar waren in de competitie heb ik verrassend weinig naar ze gekeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cocu is geen wondertrainer, maar ook geen dramatische trainer. Het voetbal van Drank is oogaids, daarentegen.
Hoe Cocu zich verhoudt met Gio zou ik niet te durven zeggen.
Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar een incidenteel kampioenschap met Ajax of PSV vind ik nog altijd wat anders dan dat ze beiden diverse malen het kampioenschap pakken. Ze hebben samen 7 keer de eredivisie gewonnen, niet met sprankelend voetbal, maar die kampioenschappen staan wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
In NL met PSV/Ajax is dat ook niet echt een kunst. Als Bosz langer bij Ajax was gebleven had hij die prijzen ook wel gepakt. Hij was zeer dichtbij een Europese prijs wat imo knapper is dan een landskampioenschap.
Maar ik vind Bosz overigens ook niet geschikt hoor. Dat is nou echt een (eigenwijze) clubtrainer. Net als De Boer.
Cocu vind ik ook niet zo geweldig. De opties zijn gewoon heel matig.
Wat mij betreft mag je bij die kampioenschappen onder de Boer wel de puntenaantallen erbij pakken. Tussen de 70 en 76 punten halen is voor Ajaxbegrippen vrij matig en sinds 2009 zijn dit ook de laagste puntenaantallen van een kampioen, alle vier de seizoenen op een rij. Normaal gesproken wordt je daar tweede of derde mee en dan was de Boer er gewoon uitgeflikkerd op een gegeven moment. Hij heeft echt geprofiteerd van het falen van PSV, Twente en in mindere mate Feyenoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar een incidenteel kampioenschap met Ajax of PSV vind ik nog altijd wat anders dan dat ze beiden diverse malen het kampioenschap pakken. Ze hebben samen 7 keer de eredivisie gewonnen, niet met sprankelend voetbal, maar die kampioenschappen staan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |