nu hoeft hij geen briefjes meer door te gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef hhh38 het volgende:
Dwight is geen hoofdtrainer. Denk dat ze voor de 2e interlandbreak (als de 1e überhaupt doorgaat) een nieuwe bondscoach willen hebben.
Woedend.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef Ixnay het volgende:
Het zal wel weer een ajacied zijn die half Ajax wil opstellen.
Zoals altijd.
Oh god, breng ze nou niet op ideeën daar in Zeist.quote:
Hij kreeg Cambuur juist wel op de rit met beperkte middelen en met leuk attractief voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:05 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand die Cambuur niet op de rit kon krijgen word Bondscoach
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef Ixnay het volgende:
Het zal wel weer een ajacied zijn die half Ajax wil opstellen.
Zoals altijd.
Dat kon nog wel in de tijd van Happel, maar nu niet meer. Nu zijn er teveel interlandonderbrekingen door het hele jaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:18 schreef AmaninFull het volgende:
Even serieus, waarom niet Koeman in een dubbelfunctie? Of zou hij dat zelf niet willen?
In dat geval zou ik voor Advocaat gaan en anders voor Gullit, Cocu of Gio. Van Gaal zou echt niet werken bij dit grotendeels zelfsturende team.
Babel zit er ook nog bij dus dit was Koeman zijn laatste kunstje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
meteen Schuurs in de voorselectie, Dwight is Ajacied
en zelfs toen was er veel kritiek zag ik onlangs op Andere Tijden Sportquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat kon nog wel in de tijd van Happel, maar nu niet meer. Nu zijn er teveel interlandonderbrekingen door het hele jaar.
Ikzelf zou wel terug willen naar de Happeltijd., met minder tussentijdse onderbrekingen in het voetbaljaar, en dan mag van mij een eindtoernooi best wel een week langer uitgesmeerd worden, met iets langer uitstel van de KO-fase.
Kritiek op aanstellen Happel? Wel vreemd want als je het lijstje trainers voor Happel kijkt is het een bonte verzameling van Oostenrijkers her en der een Nederlanders maar vooral Britten. Zal wel vooral door Michels gekomen zijn, grappig hoe snel zo'n sentiment kan draaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en zelfs toen was er veel kritiek zag ik onlangs op Andere Tijden Sport
Denk eerder dat Barcelona geen dubbelfunctie van hun hoofdcoach accepteert. Dan slaan ze als grote club ook wel een beetje een modderfiguur. Welke Europese topclub heeft dat ooit toegelaten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:18 schreef AmaninFull het volgende:
Even serieus, waarom niet Koeman in een dubbelfunctie? Of zou hij dat zelf niet willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |