Godverdomme. Wilde net Wenger typen, lees ik dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.(die nu alles verliest) Ik vind ook dat een bondscoach uitstraling moet hebben en geen dodelijk saai lulletje als van Bronckhorst, buiten zijn matige trainerskwaliteiten. Bosz zou ik ook (veel) liever hebben.
Dat zeg ik toch net ouwe reus. (en er zullen vast nog wel wat interessante opties in het buitenland zijn maar zo diep zit ik tegenwoordig ook niet in die materie)quote:
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net ouwe reus. (en er zullen vast nog wel wat interessante opties in het buitenland zijn maar zo diep zit ik tegenwoordig ook niet in die materie)
Waarom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.
Betwetertje die op zijn beste is als hij ruim de tijd krijgt om er een spelsysteem in te slijpen. Totaal geen bondscoach inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alleen Nederlanders neem zie ik louter Bosz genoemd worden. Vind ik niet de man die een bondselftal moet doen.
Ik heb bij Bosz altijd het gevoel dat het meer een veldtrainer is dan een tactisch meesterbrein.quote:
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb bij Bosz altijd het gevoel dat het meer een veldtrainer is dan een tactisch meesterbrein.
Met z'n 3-4-3tjes steeds
Daar ben ik het sowieso mee eens ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.
Niemand buiten Louis zou eigenlijk een serieuze optie moeten zijn. Dan maar inderdaad een buitenlandse bondscoach proberen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, wil vooral ook zijn stokpaardjes niet loslaten. Maar ik vind 'Gio' nou ook niet bepaald een meesterbrein. Wat mij betreft kijken ze gewoon over de grenzen als Louis niet wil.
Ik ben doodsbang dat het Frank gaat worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Niemand buiten Louis zou eigenlijk een serieuze optie moeten zijn. Dan maar inderdaad een buitenlandse bondscoach proberen.
Laat Wenger maar komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.(die nu alles verliest) Ik vind ook dat een bondscoach uitstraling moet hebben en geen dodelijk saai lulletje als van Bronckhorst, buiten zijn matige trainerskwaliteiten. Bosz zou ik ook (veel) liever hebben.
Weet alleen niet of ze die KNVB jassen ook in lange uitvoering hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
Ik heb die Wenger nooit wat gevonden, maar met de opties die er lijken te zijn is het zelfs dan de beste keuze. Hoe treurig.
Anders ik welquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang dat het Frank gaat worden.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ze die KNVB jassen ook in lange uitvoering hebben
Nee maar kan nog wel iets. De meesten hebben echt nooit iets gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz lijkt me ook totaal geen bondscoach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |