quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jaap Stam wel een goede optie, of Edgar Davids.
GRAPPERGOATquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap Stam is inderdaad een prima optie.
FERDEDquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een hele mooie fotoquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Frank de Boer is vorige maand ontslagen bij Atalanta United.
Welke club bedoelen ze nu? Is mij niet duidelijk zo, ik zie meerdere mogelijkheden.quote:
Dan heb je professionele hulp nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het even nagegaan en Gio is onironisch mijn favoriete optie van de haalbare Nederlandse trainers. Oei.
Iedereen flopt bij Fener.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.
Snap ik.quote:
Wat is volgens jou een significant betere haalbare optie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je professionele hulp nodig.
Ik vind hem denk ik ook de minst slechte optie van iedereen die niet de leeftijd heeft bereikt dat ze potentieel volgend jaar seniel zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je professionele hulp nodig.
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een significant betere haalbare optie?
Wat is er mis met een oude bondscoach? Je hoeft amper wat te doen joh.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem denk ik ook de minst slechte optie van iedereen die niet de leeftijd heeft bereikt dat ze potentieel volgend jaar seniel zijn.
Maar aan wie denk je dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een oude bondscoach? Je hoeft amper wat te doen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |