Want. Feyenoord-verleden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is eerder een argument voor Gio
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want. Feyenoord-verleden?
Gaat niet gebeuren.
Gio heeft daar toch ook (nog) niks te zoeken joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.
Eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio heeft daar toch ook (nog) niks te zoeken joh.
Onzin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gudde en De Boer hebben helemaal geen connectie. Daarom zou Gio logischer zijn. Maar ik denk niet dat het daarop beslist gaat worden.
Mwah, Gio werd kampioen met Feyenoord wat al heel zeldzaam is met 82 punten, de Boer werd in principe kampioen van de armoede met achter elkaar 72, 76, 76 en 71 punten met vaak de sterkste selectie van de Eredivisie. Daar zaten in zes jaar tijd welgeteld 0 bekers en geen enkel Europees goed jaar tussen. Je kan bij Gio op zijn minst nog zeggen dat er een bijzondere prestatie tussen zat, dat kan je bij Drank niet zeggen. Ik weet dat jij ook Frank niet ziet zitten maar het is meer als vergelijking dat er meer kunde zat achter de prijzen van Gio dan die van Frank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat prijzen argument niet zo sterk want datzelfde kun je opbrengen voor Frank. Gio is een nietszeggend lulletje en veel te veel een lichtgewicht voor die functie wat mij betreft.
Een user met de naam 'Ronald-Koeman' die van Bronckhorst oppert terwijl Koeman al letterlijk met de auto voor de deur geparkeerd staat. Ok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou voor Gio gaan. Je hoeft deze groep niet te leren voetballen en je hebt geen tijd om iets in te slijpen. Je hebt iemand nodig die de sfeer goed houdt en met iedereen kan opschieten en waar de spelers respect voor hebben op voetbalgebied. Ik denk dat Gio die rol prima in kan vullen voor één of twee eindtoernooien.
Bij Frank de Boer ben ik bang dat hij teveel z'n stempel wil drukken en we grafvoetbal te zien krijgen
Hoeveel bewijs heb je nodig dat die man nooit meer ergens aan de bak mag komen.quote:Frank de Boer bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Hupperts op het lijstje staat. "Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de Eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit", zei de coach van Ajax. "Wij denken serieus over hem na, ja."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |