Euj Tjacka baas.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:27 schreef Tjacka het volgende:
Erik ten Hag alsjeblieft en dan Frank terug naar Ajax?
@:schommelstoel en @:kurk_droog en @:jr-style93 ik zie jullie likes op deze posts graag verschijnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we lachen, en het team kan zich vast voor een week zelf wel onderhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
noem jij eens een buitenlandse coach die voor een schamel knvb salaris aan de slag wil gaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Twiitch het volgende:
We hebben echt niks rondlopen die ik graag zou hebben dus zou inderdaad voor een buitenlander gaan. Maargoed, dat durven die fossielen bij de knvb toch niet aan. Gaat gewoon frank fucking de boer worden ofzo.
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wenger heeft zichzelf aangeboden hoor ik Jan Jood net zeggen, dat is al 10x beter dan Gio.(die nu alles verliest) Ik vind ook dat een bondscoach uitstraling moet hebben en geen dodelijk saai lulletje als van Bronckhorst, buiten zijn matige trainerskwaliteiten. Bosz zou ik ook (veel) liever hebben.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.
Wenger weet ik ook niet zo. Hoe actief zou hij het Nederlandse voetbal volgen denk je? Maar het is mogelijk de beste keuze voor handen. Ook Wenger heeft als pluspunt dat hij geen Frank de Boer is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:19 schreef Ixnay het volgende:
Ron Jans zou wel eens een goede optie kunnen zijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef De_Kraam het volgende:
Gertjan Verbeek bij Oranje zou wel lachen zijn.
Na '78 niet meer. Ik blijf erbij dat de fossielen in Zeist dat helemaal niet aandurven. Die geven liever een gefaalde Nederlander de zoveelste kans om z'n carrière te redden dan dat ze over de grens kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:05 schreef TLC het volgende:
Oranje heeft vaak genoeg in t verleden buitenlandse trainers gehad.
Alsof de KNVB dat aandurftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:31 schreef Generationalpha het volgende:
Wenger zou toch een geweldige stunt zijn.
Gaan ze nooit doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:31 schreef Generationalpha het volgende:
Wenger zou toch een geweldige stunt zijn.
Ik vind dat prijzen argument niet zo sterk want datzelfde kun je opbrengen voor Frank. Gio is een nietszeggend lulletje en veel te veel een lichtgewicht voor die functie wat mij betreft.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio is geen bijzondere coach maar voor een nationaal elftal vind ik hem niet eens heel verkeerd. Heeft het wel prima gedaan met Feyenoord, qua prijzen fantastisch en voetballend mwah. Is een beetje een coach die uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers en bij een bondscoach is dat nooit zo verkeerd. Bosz klinkt leuk maar die gaat in die korte interlandsbreaks nooit zijn hele systeem er door krijgen. Beiden hebben wel als groot pluspunt dat ze geen Frank de Boer zijn: een pluspunt die meer mogelijke bondscoaches hebben.
Wenger weet ik ook niet zo. Hoe actief zou hij het Nederlandse voetbal volgen denk je? Maar het is mogelijk de beste keuze voor handen. Ook Wenger heeft als pluspunt dat hij geen Frank de Boer is.
Dat is eerder een argument voor Gioquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gudde zit er nog.
Ga dus maar gewoon uit van Frankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |