Wel de afspraak dat na het EK iemand anders voor de lange termijn aan de slag gaat. Gewoon één toernooi nog onder van Gaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe Van Gaal maar.
Dat wordt genieten.
Bosz na het EK.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel de afspraak dat na het EK iemand anders voor de lange termijn aan de slag gaat. Gewoon één toernooi nog onder van Gaal.
Dan sla ik de wedstrijden van Oranje gewoon over.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:16 schreef trein2000 het volgende:
Als ze met Frank de Boer komen aanzetten kun je net zo goed niet naar het EK gaan.
0-0 tegen Oekraïne op het EK met 65% balbezit. "We hebben gedomineerd"quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan sla ik de wedstrijden van Oranje gewoon over.
Frank de Boer met een elftal tegen een stug Oostenrijk en Roemenië, leuk joh. "We hebben een Messi nodig".
Oh nee die spelen ons gewoon weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0-0 tegen Oekraïne op het EK met 65% balbezit. "We hebben gedomineerd"
Die andere 2 dan, nu alweer vergeten bij wie we zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee die spelen ons gewoon weg.
Roemenië of anders de winnaar van het debielenclubje uit de Nations League.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die andere 2 dan, nu alweer vergeten bij wie we zitten.
Oh en Oostenrijk dus. Geen idee dat je die al noemde, dacht dat het random ploegen warenquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roemenië of anders de winnaar van het debielenclubje uit de Nations League.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis in deze lijst als opties:
klaasweetalles
Gelieve de poll aan te passen.
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @PSVCL ofzoquote:
Jorrit Hendrix aanvoerder van Oranje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @:psvcl ofzo
En dan mis ik nog Alfred Schreuderquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis in deze lijst als opties:
Dick Advocaat
Jaap Stam
Erik ten Hag
Philip Cocu
Dirk Kuyt
Guus Hiddink
Co Adriaanse
Frank Rijkaard
Henk ten Cate
Erwin Koeman
Wim Jonk
John van den Brom
John Heitinga
Danny Blind
Alex Pastoor
Fred Rutten
Danny Buijs
Kevin Hofland
Andries Jonker
Ruud Gullit
Kees van Wonderen
Pepijn Lijnders
Ruud Brood
klaasweetalles
Peter Hyballa
Ron Jans
Marcel Keizer
Arne Slot
Henk Fraser
Robert Maaskant
Gelieve de poll aan te passen.
Goed plan als je Europees kampioen wil wordenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das inderdaad ook wel waar. Tot het EK een fatsoenlijke trainer als vGaal en doe daarna maar Frank de Boer of @:psvcl ofzo
En Erwin Koeman stond er ook niet bij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan mis ik nog Alfred Schreuder
Bosz lijkt me ook totaal geen bondscoachquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Buiten Louis en Bosz ook alleen maar armoede hé
Bosz lijkt me ook niks als bondscoach eigenlijk. Zeker niet met ons materiaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Buiten Louis en Bosz ook alleen maar armoede hé
Middenveldje Klaassen-Koopmeiners-Toornstraquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:31 schreef Generationalpha het volgende:
Drank zou echt een drama zijn.
Zal wel weer een paar controlerende spelers totaal op verkeerde plekken neerzetten ja. Sowieso De Roon altijd basis.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenveldje Klaassen-Koopmeiners-Toornstra
Voorhoede Weghorst-De Jong-Kerk
Kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |