Komop jongen, ZEquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou dat echt een hele goede keuze vinden. Dan gaan WE het EK winnen.
Wint niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:16 schreef Poefbank het volgende:
Peter Bosz zou ik graag zien.
Zijn aanvallende speelstijl is bij elk elftal van hem terug te zien. Aangezien wij de beste verdediging van de wereld hebben moet het op dat vlak ook wel goed komen.
Ik doe dit soort shit ook altijd op het Facebook profiel van vriendenquote:
Cruijffquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Obiekulu het volgende:
Guardiola moet het worden.
Met assistenten die weerwoord durven te geven als hij te veel wisselingen wil doorvoeren.
De beste coach onder de Cruijff-discipelen.
Niveautje Sjaak Troost: "Niemand neemt mij in de maling"quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel stoere praat van Gudde. "We kijken eerst wie we willen hebben en dan zien we wel of diegene vrij is."
We noteren het.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Henk ten Cate
Frank de Boer
Cocu
Een van deze drie zal het wel worden…..
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Henk ten Cate
Frank de Boer
Cocu
Een van deze drie zal het wel worden…..
Ik ben in de war nu.quote:
Dat zou wel altijd de volgorde moeten zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel stoere praat van Gudde. "We kijken eerst wie we willen hebben en dan zien we wel of diegene vrij is."
Frank de Boer 4. Ook niet geschikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
"Philip Cocu Weinig gepresteerd"
3 titels met PSV
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
Wauwquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef PSVCL het volgende:
3 titels met PSV
En dan ook nog 1 met belachelijk veel mazzel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.
Dat zou ik geweldig vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Gaal wil liever de Oranjevrouwen leiden dan de Oranjemannen.
Niet met 80 plus puntenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
Frank de Boer 4. Ook niet geschikt.
Vooraf hoor je altijd dat ajax de sterkste selectie heeft .. zodra PSV alsnog kampioen wordt is het 'PSV had de beste selectie'quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet een geweldige prestatie als je de beste selectie hebt he.
Die had geen concurrentie,check alleen maar het puntentotaal waarmee ze kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.
Allebei niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik prefereer wel Cocu boven de Boer hoor.
Mwah, Cocu liet geen sprankelend voetbal laten zien bij PSV maar qua prestaties (drie kampioenschappen en een keer laatste 16 CL) was het wel goed over vijf seizoenen. Het mindere seizoen waarin ze derde werden waren precies Feyenoord en Ajax erg sterk, en PSV verloor zelfs dat seizoen maar twee keer.quote:
Uiteindelijk gaat het met landenvoetbal toch meer om de prijzen dan om het mooie voetbal. Cocu en de Boer hebben al de nodige prijzen gewonnen terwijl de in mijn ogen betere trainer Bosz nog altijd zonder prijzen zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. De Boer kan er ook geen klap van en heeft ook 4 titels.
In NL met PSV/Ajax is dat ook niet echt een kunst. Als Bosz langer bij Ajax was gebleven had hij die prijzen ook wel gepakt. Hij was zeer dichtbij een Europese prijs wat imo knapper is dan een landskampioenschap.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het met landenvoetbal toch meer om de prijzen dan om het mooie voetbal. Cocu en de Boer hebben al de nodige prijzen gewonnen terwijl de in mijn ogen betere trainer Bosz nog altijd zonder prijzen zit.
Cocu is geen wondertrainer, maar ook geen dramatische trainer. Het voetbal van Drank is oogaids, daarentegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Cocu liet geen sprankelend voetbal laten zien bij PSV maar qua prestaties (drie kampioenschappen en een keer laatste 16 CL) was het wel goed over vijf seizoenen. Het mindere seizoen waarin ze derde werden waren precies Feyenoord en Ajax erg sterk, en PSV verloor zelfs dat seizoen maar twee keer.
Daarna in de val getrapt bij Fener en hij doet het nu redelijk met Derby. Denk dat Cocu gewoon een heel redelijke trainer is eigenlijk.
Ik weet het ook niet zo, ook omdat PSV en Feyenoord in die vijf jaar geen enkel seizoen echte concurrenten van elkaar waren in de competitie heb ik verrassend weinig naar ze gekeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cocu is geen wondertrainer, maar ook geen dramatische trainer. Het voetbal van Drank is oogaids, daarentegen.
Hoe Cocu zich verhoudt met Gio zou ik niet te durven zeggen.
Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar een incidenteel kampioenschap met Ajax of PSV vind ik nog altijd wat anders dan dat ze beiden diverse malen het kampioenschap pakken. Ze hebben samen 7 keer de eredivisie gewonnen, niet met sprankelend voetbal, maar die kampioenschappen staan wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
In NL met PSV/Ajax is dat ook niet echt een kunst. Als Bosz langer bij Ajax was gebleven had hij die prijzen ook wel gepakt. Hij was zeer dichtbij een Europese prijs wat imo knapper is dan een landskampioenschap.
Maar ik vind Bosz overigens ook niet geschikt hoor. Dat is nou echt een (eigenwijze) clubtrainer. Net als De Boer.
Cocu vind ik ook niet zo geweldig. De opties zijn gewoon heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |