@Drizzt_DoUrden dat wordt solliciterenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef TLC het volgende:
3 van de 4 ploegen in de CL hebben een Duitse trainer, dus doen maar een Duitser die nog beschikbaar is
gaan ze niet doen maar de spoeling is wel dun, zou ook het liefst Louis zien maar gok op Frankquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef TLC het volgende:
3 van de 4 ploegen in de CL hebben een Duitse trainer, dus doen maar een Duitser die nog beschikbaar is
Waarom niet als hoofdcoach?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cocu zou ik vooral als assistent willen zien.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Elektrische stoel > steniging. Okee Hans, dank je.
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet als hoofdcoach?
Wat een haar hier op Cocu..speelde mooi voetbal met PSV.
Vooral dat seizoen met Gini en Memphis
Oke,dat kan ik wel begrijpen ja.. en er zijn vooralsnog betere opties beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar? Ik neem aan dat je haat bedoelde, ik 'haat' hem niet. Ik vind hem gewoon niet zo'n bijzondere coach en totaal geen aansprekend figuur ook voor een groep en media. Dat mag toch wel als bondscoach van een land. Vandaar : meer een assistent. Ook totaal geflopt in Turkije en weinig aansprekende dingen gepresteerd.
die is toch ook niet vrij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke,dat kan ik wel begrijpen ja.. en er zijn vooralsnog betere opties beschikbaar.
Niet gelachen, duimpje omlaag.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden dat wordt solliciteren
Ik zou beginnen met het opstellen van een profielschets van spelers die je graag wil selecteren!
Welke buitenlander dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop een buitenlander (of dubbelfunctie Koeman maar dat lijkt me onwaarschijnlijk)
Weet ik veel wie er beschikbaar is.quote:
is wel een armoe in NL wat dat betreft al moet je ook wel een bepaalde senioriteit hebben voor deze baanquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er beschikbaar is.
Ik zie alleen buiten Lowietje geen enkele geschikte kandidaat uit NL.
Daarom.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel een armoe in NL wat dat betreft al moet je ook wel een bepaalde senioriteit hebben voor deze baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |