SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen wel tickets voor Bon Iver maar nog geen concert...
Ah, dan zie ik je daarquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ookStaat nog steeds gewoon gepland voor januari toch
Ik vond Ziggo sowieso een hele grote zaal voor BI eigenlijk dus wie weet kunnen ze het wel coronaproof maken?
Joe! Komt eraan.quote:
Dat eet je ook tapas en te onpas.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Oh lekker! Daar heb ik ook wel weer eens zin in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je daar
Al ben ik heel goed in het opgaan in de menigte.
Dame die met me mee gaat (of ik met haar) heeft deels blauw haar dus kan niet geheel onopvallend rondstappen.
Als je iemand ziet die totaal niet op Will Smith lijkt dan kan ik het zijn.
Psiesquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.quote:
Jazeker, ze kunnen daar prima restaurant houden!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.Hoewel je op Ameland ook best lekker gegeten zult hebben?
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas isquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto zich weer in de underdog positie lullen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat eet je ook tapas en te onpas.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas is
Wat vind je van Exile?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen wel tickets voor Bon Iver maar nog geen concert...
Blijkbaar heb ik meer “een leven” dan ik dachtquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat dat voor sommige mensen een heel bijzonder resultaat is.
Hoor ‘m voor het eerst!quote:
Het hele album is een aanrader, geen pop of country, maar mooie indie-folk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoor ‘m voor het eerst!
Prima duet zo, zal ‘m morgen nog eens draaien
Nou ja, laten we het ook weer niet overdrijven hè.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik meer “een leven” dan ik dacht
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas is
Wat is dit voor engsquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Oh jongens wat spannend, ik sta al bijna vijfde
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Guanaquote:
Gossiequote:Op zondag 16 augustus 2020 08:39 schreef Arizona het volgende:
Moguh trouwens. Ik werd wakker omdat ik aan mezelf vastplakte![]()
Ik sliep pas om half 2. En dan niet kunneb uitslapen he
Neeee dat nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gossie![]()
Is het bij jou ook begonnen?
Als hij niet aan het sandbaggen is, dan is hij ziek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto zich weer in de underdog positie lullen.![]()
Ik had het nooit, mijn huid is de laatste tijd wat gevoeliger dan eerder. Had aan het begin van de lente ook al zonneallergie, ook nieuw voor mij.. En sinds vorig jaar kan ik niet meer tegen alle deo’s.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:48 schreef F1gamer het volgende:
![]()
Altijd leuk die plakhuid. Gelukkig alleen bij mijn bovenbenen er last van.
Jaaa geen Guanaquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guanahoort de eeuwige vierde te zijn
![]()
Haar pauze verstoort de hitlijsten ook
Fijn dat je ervan hebt genoten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen hier! Terug uit croissantjes-land, heerlijke vakantie gehad. Maar ook altijd weer fijn om weer thuis te zijn bij je eigen bed, eigen spulletjes en vooral Logan weer te knuffelen.
Heeft iedereen een beetje goeie weken gehad hier (ondanks WARM)?
Fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Was het daar ook zo warm?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen hier! Terug uit croissantjes-land, heerlijke vakantie gehad. Maar ook altijd weer fijn om weer thuis te zijn bij je eigen bed, eigen spulletjes en vooral Logan weer te knuffelen.
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa geen GuanaStrani niet onder mij
Dit moet ik even verwerken
Dat is ook leuk ja, en sommige stoelen zorgen ervoor dat het extra hard plaktquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit zoveel last van plakhuid. Wel dat als ik een jurkje aan heb, die aan mijn kont blijft plakken als ik heb gezetenEn dan moet ik dat de hele tijd los gaan sjorren
Guana is even met pauze en Strani... tja, geen idee, die post gewoon minderquote:
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuwquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je ervan hebt genoten!Heerlijk inderdaad om dan je huisdier weer te kunnen zien
Jaaa echt heerlijk was het, en jullie vakantie??quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Was het daar ook zo warm?
Niks kan ook hetzelfde blijven als je even weggaat hequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana is even met pauze en Strani... tja, geen idee, die post gewoon minder![]()
Ahh wat liefquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuw. Met een blij miauwtje bij ieder object wat ze herkende
. Ze laat me ook niet meer alleen sinds we thuis zijn, heel aandoenlijk.
Hoe is het met jou jobi??
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:21 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Niks kan ook hetzelfde blijven als je even weggaat he. In de supermarkt hadden ze ook al dingen verplaatst, de hórror.
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hierquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa geen GuanaStrani niet onder mij
Dit moet ik even verwerken
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaanquote:
Hey hallo, het was niet per se m’n bedoeling om jou in te halen deze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Jaaa je bent er weerquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Ik vind ‘m wel tof! Tekstueel is ie heel anders dan andere Bon Iver nummers maar verder is ie primaquote:
Heeft ze een hittepauze?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
Ik hoop dat @:Guanabana straks gewoon weer terug is als het kwik onder de twintig daalt
Volgens mij heeft ze het niet zo aangekondigd, maar dat verwacht ik welquote:
Zo met weinig regen wens ik haar in ieder geval best wel veel sterkte hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet zo aangekondigd, maar dat verwacht ik wel
Jaaaaaa echt dat was zo'n toffe locatiequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Bij m'n seizoen 7 rewatch komt Lisse weer in beeld
Hoe danquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb gewoon een lange broek aangedaan vandaag.
Als ze nou geen live finale kunnen doen (beter niet!) dan moeten ze for jubileum sakes wel de ontknoping weer opnemen in Lisse hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt dat was zo'n toffe locatie
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Wow, mijn terras ziet eruit als dat van een willekeurige kroeg op zondagochtend
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hier
Onze vakantie was ook heerlijk, heel erg genoten aan het Gardameer. Daar hebben we ook één dag gehad dat het niet om uit te houden zo heet / zweterig was. Als je alleen maar zát, drupte je zweet letterlijk uit je lijf. Als zelfs de locals klagen dat het niet om uit te houden zo heet is, weet je dat het heel erg isquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuw. Met een blij miauwtje bij ieder object wat ze herkende
. Ze laat me ook niet meer alleen sinds we thuis zijn, heel aandoenlijk.
Hoe is het met jou jobi??
[..]
Jaaa echt heerlijk was het, en jullie vakantie??
Nou zeg dat wel, 2 dagen van 39/40 graden gehad waarbij het windstiller dan windstil was. Echt geen zuchtje wind, helemaal niks, dus je zat gewoon in een enorme warme wolk. Zelfs m'n eigen adem was heet, niet te doen
. Maargoed, een zwembad helpt dan wel
.
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Ik ga altijd pas vrij laat over op een korte broek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik zweet me alweer kapot in mijn shortje. Maar ik ben dan ook dat terras aan het opruimen geweest
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Feestjes geven zo'n zooi. Ik heb zo'n hekel aan het opruimen van alles na feestjes
Losgeslagen 16-jarigenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd wordenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze nou geen live finale kunnen doen (beter niet!) dan moeten ze for jubileum sakes wel de ontknoping weer opnemen in Lisse hoor
Arizona werd niet eens uitgenodigd; die werd naar een AYCE sushi restaurant verbannenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Jaquote:
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Omdat ik het niet áán kan zien, die rotzooiquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen was![]()
Dat is maar goed ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEVorig seizoen was de ontknoping al zoveel beter te behappen doordat het live publiek er niet bij was. Dat zou al een flinke stap vooruit zijn.
Maar Lisse blijft echt nog altijd het best![]()
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd worden
Ooooh verstandige meiden (nog)quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaWat ze gedronken hebben:
- 4 flessen Hugo (ik had er ook maar 4 gekocht, want ze waren met 10 meiden, allemaal nog maar 16 en dan vond ik 4/10 fles per kind genoeg)
- 6 blikjes Radler 0.0
- een halve fles cola
Over die Strani spreken wij niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaan
Heftig wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey hallo, het was niet per se m’n bedoeling om jou in te halen deze maand
Kan echt niet! Wat heb je gedaan dan deze maand?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Heftig wel hègoeie kans dat het gaat gebeuren hoor!
Nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoor
We kunnen de entertainment verzorgen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.
Maar die mis ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Over die Strani spreken wij niet meer
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennen
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]ja dat begrijp ik wel, dat dat een beetje eng is.
Ik heb zo'n idee dat dit niet goed af zou lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen de entertainment verzorgen.
In ieder geval niet buiten op dat plein voor VondelCS want dat lijkt me dat dat slecht te controleren valt en zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maarEn dan kunnen ze het net zo goed in Lisse opnemen!
Kan je zingen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen de entertainment verzorgen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Strani![]()
Aan de andere kant, deze nieuwe versie lijkt wel een ander persoon
Ik weet het nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan echt niet! Wat heb je gedaan dan deze maand?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Strani![]()
Aan de andere kant, deze nieuwe versie lijkt wel een ander persoon
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]Strani begint aan zijn tweede jeugd lijkt wel!
Wacht even, betekent dat dat er iets mis was met de oude?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de nieuwe Strani wel verfrissend.
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzoquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dit niet goed af zou lopen.
Er is niks mis met de nieuwe, maar de oude vond ik ook leukquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de nieuwe Strani wel verfrissend.
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.quote:
Ik ontken alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, betekent dat dat er iets mis was met de oude?
Hij was al jeugdig!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]Strani begint aan zijn tweede jeugd lijkt wel!
En vooral ook wat niet werkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzo
Precies!quote:
Eensch!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
@:Dave wordt veel te vaak getagd voor veel te vergezochte dingen
Laatste tijd 's avond weinig hier meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Ik heb geen ticket gekocht destijds, dus geen event voor mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Mochten er mensen aan het pokemonnen zijn, kun je me even een gift sturen voor rare Candy?
Komt eraan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Mochten er mensen aan het pokemonnen zijn, kun je me even een gift sturen voor rare Candy?
“Heb” ik jou al als friend? Ook gifts van mensen die niet meededen aan het event leveren voor mij rare Candy op.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen ticket gekocht destijds, dus geen event voor mij.
Geloof dat niet eens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
“Heb” ik jou al als friend? Ook gifts van mensen die niet meededen aan het event leveren voor mij rare Candy op.
Verstandige keuzequote:
Volgens mij stuur ik aan de lopende band gifts aan je.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Jobi Martinquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.
Klopt! Was even vergeten dat het make up event vandaag was, dus die had ik te vroeg geopend.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij stuur ik aan de lopende band gifts aan je.
Nou, inderdaad. “Yes!” “Bye!”quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou dit. Meest nutteloze toevoeging.
Nou, die troep waar je Pokémon af en toe mee aan komt zetten mag er ook wezen. Stickers kan je ten minste nog naar iemand sturenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou dit. Meest nutteloze toevoeging.
Klinkt als iets dat niet voor mij is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Gisteren vroeg naar de Ardennen afgereisd. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terugMet abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Ik had m'n GoPro om en ik zit nu beelden terug te kijken/luisteren. Je ziet niet zoveel maar jezus was klinkt het dramatisch![]()
Met hoogtevrees en medium claustrofobie dus niet proberen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Gisteren vroeg naar de Ardennen afgereisd. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terugMet abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Ik had m'n GoPro om en ik zit nu beelden terug te kijken/luisteren. Je ziet niet zoveel maar jezus was klinkt het dramatisch![]()
Last van claustrofobie of hoogtevrees? Dan zeker niet neequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat niet voor mij is.![]()
Daar zouden ze je gewoon ruim van tevoren van op de hoogte moeten stellen, zodat je er vast aan kunt wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Haha, oh dan kan ik ook echt zo lopen zoeken als ze dat veranderd hebben
Het is je vergeven Straan, als alles maar goed met je gaat dan is het goed hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hier
MEKEEEE hoe is hetquote:
Ah, maar je doet dus niks met zingen bij je toneelvereniging?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.
Krumperts! Die werken goed!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzo
Ik denk niet dat het een goed idee is. Die smalle stukken...er was één man die behoorlijk groot en fors was. Dat ging echt nét goed, die kwam op sommige stukken vast te zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Met hoogtevrees en medium claustrofobie dus niet proberen?
Aaah fijn dat jullie ook genoten hebben!! Ja pfff bizar voelt dat aan dan die hitte he, ik kreeg het soms ook niet uit m'n hoofd gewoonquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennen
[..]
Onze vakantie was ook heerlijk, heel erg genoten aan het Gardameer. Daar hebben we ook één dag gehad dat het niet om uit te houden zo heet / zweterig was. Als je alleen maar zát, drupte je zweet letterlijk uit je lijf. Als zelfs de locals klagen dat het niet om uit te houden zo heet is, weet je dat het heel erg is
En verder lekker thuis gerommeld, dingetjes van de verbouwing afgemaakt, accessoires gekocht, meubels uitgezocht enzo.
Morgen weer aan het werk
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reagerenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandige keuze![]()
Ik voel me niet minder betrokken bij de SC momenteel trouwens, hij staat ook gewoon de hele tijd open als ik online ben. Maar blijkbaar ben ik momenteel gewoon wat rustiger
Ik blijf wel in Tuinesiequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wat liefVoor haar ook fijn dat jullie er weer zijn
![]()
Hier gaat het op zich prima. Ben op dieet en al wat kilo's kwijt. Verder druk bezig met toneel en de komende uitvoering. Heb wel wat last gehad van de hitte, wat ik normaal niet zo snel heb.
Weet niet of je het nog meegekregen had, maar broer is een tijdje vermist geweest. Hij is sinds een paar dagen weer terecht en zit nu bij Altrecht, waar hij de komende tijd psychologische onderzoeken krijgt (dat moet verplicht, opgelegd door de rechter, en hij mag ook niet meer hier komen wonen).
Oooh wat ontzettend vetquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoor. Maar als je je er zelf fijn bij voelt dan is het goed
. In oktober is de uitvoering toch??
Oei nee dat had ik net niet meegekregen geloof ik, wat heftig zeg. Hoelang is hij vermist geweest? Gelukkig dat hij terecht is en niet meer bij jullie mag komen wonen (hoe stom dat ook klinkt maar het is nou eenmaal het beste voor jullie). Sterkte er nog mee hoor jobi![]()
!
Abseilen lijkt me dus sowieso heel vet, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is. Die smalle stukken...er was één man die behoorlijk groot en fors was. Dat ging echt nét goed, die kwam op sommige stukken vast te zitten.
Het abseilen is wel in het donker, dus je ziet de diepte niet maar toch...je weet dat je hoog zit.
Als Jobi vanwege haar dieet nog stukken kaas kwijt wil mag ze dat altijd bij mij droppen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.
Flauwgevallen??? Wat dan, wat was er gebeurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh wat ontzettend vetDat soort dingen klinken bij het terugluisteren altijd extra dramatisch
Ik had een jaar geleden in een klimbos in Kroatië ook zo'n ding op en alles wat ik zei voelde zo overdreven. Daarnaast wel flauwgevallen daar in die boomtoppen maar verder ging alles oké
ohhh is zo gaaf! Ik heb vorig jaar in Nijmegen van de St Stevenstoren geabseiled. Het enige is die eerste stap. Als je over die rand moet. Dat was echt vreselijk. Maar daarna zo gaaf!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Abseilen lijkt me dus sowieso heel vet, dat heb ik nog nooit gedaan
Jij nog niet. Of ben je al naar de kapper geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!Echt joh, wij zijn geknipt voor entertainment
Misschien omdat dat minder "veilig" voelt? Op een brug, heb je dan last van?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn hoogtevrees is sowieso van een vreemde soort (?)
Op de Euromast nergens last van, balkons van flatgebouwen ook niet.
Maar zodra ik op een ladder sta (of denk aan een stuk touw waar ik aanhang) dan klotst het zweet me onder de oksels
Hou het maar op "gezond, risico vermijdend gedrag"![]()
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar zodra ik op een ladder sta (of denk aan een stuk touw waar ik aanhang) dan klotst het zweet me onder de oksels
Ohh tof hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Ligt er aan wie de brug gebouwd heeftquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien omdat dat minder "veilig" voelt? Op een brug, heb je dan last van?
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Komende uitvoering nog niet (behalve een paar stukjes groepszang). Ik zou het ook echt veel te eng vinden nu alquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, maar je doet dus niks met zingen bij je toneelvereniging?
Jaaaa zeker in combinatie met een countrynummerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
wehehehe oké. Goeiequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ligt er aan wie de brug gebouwd heeft
Nou ja ik heb op zich nergens last van met hoogtes en zo, maar ik heb dus wel een soort van diepte/valvrees. Voor geen goud dat ik ga bungeejumpen of parachutespringen, omdat je dan dus een sprong/val in het diepe maakt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Strani moet dan zelf maar met content aanzettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reageren
Zo'n ladder schudt een stuk meer tijdens het beklimmen en je hebt een stuk minder ruimte, dus heel gek is dat ook weer nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, ik dacht al! Thanks!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Voor de mod-sollicitanten:
Nog even geduld ajb. Wij gaan daar niet alleen over en er komt binnenkort een antwoord maar nog heel even geduld aub.
(Wilde ik toch even roepen, zodat niemand denkt dat we het vergeten zijn.)
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Oh ja, die stond ook nog op m'n lijstjequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb op zich nergens last van met hoogtes en zo, maar ik heb dus wel een soort van diepte/valvrees. Voor geen goud dat ik ga bungeejumpen of parachutespringen, omdat je dan dus een sprong/val in het diepe maakt.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.
Ik heb niks met klauteren en ik heb valvrees.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Last van claustrofobie of hoogtevrees? Dan zeker niet nee![]()
Het is wel duidelijk dat ik aan de kracht in mijn armen moet werken
De laatste keer dat jij mij zag was ik een stuk slankerquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoor. Maar als je je er zelf fijn bij voelt dan is het goed
. In oktober is de uitvoering toch??
Oei nee dat had ik net niet meegekregen geloof ik, wat heftig zeg. Hoelang is hij vermist geweest? Gelukkig dat hij terecht is en niet meer bij jullie mag komen wonen (hoe stom dat ook klinkt maar het is nou eenmaal het beste voor jullie). Sterkte er nog mee hoor jobi![]()
!
Is dat een en dezelfde persoon?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.
Het is geen Chinatown hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat een en dezelfde persoon?
Het valt wel mee hoor. We hadden nog een weekje op vakantie in Kroatië vorig jaar, waarop het elke dag 30+ graden werd. Dus wij hadden bedacht, die éne dag waarop het 27 graden wordt gaan wij naar het klimbos. Bleek het alsnog veel te heet te zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Flauwgevallen??? Wat dan, wat was er gebeurd![]()
En ja echt...heb hem m'n zus laten zien die lacht zich nu een ongeluk zegt ze. Op dat moment heb je echt gewoon niet door wat je zegt en doet. Blinde paniek eventjes.
Ah fijn, nog een kaasdump-adresjequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Jobi vanwege haar dieet nog stukken kaas kwijt wil mag ze dat altijd bij mij droppen hoor
Ik denk 3 eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het helpt wel door gewoon even geen kaas te kopen!
Het is technisch haalbaar, als je enige nicht met je broer of zus trouwt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan bij canyoning, omdat ik niet durfde te springen van 7 meter hoog.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.
Ik kon pas op zijn vroegst op dinsdag terechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij nog niet. Of ben je al naar de kapper geweest?
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Voor de mod-sollicitanten:
Nog even geduld ajb. Wij gaan daar niet alleen over en er komt binnenkort een antwoord maar nog heel even geduld aub.
(Wilde ik toch even roepen, zodat niemand denkt dat we het vergeten zijn.)
Ik dacht even dat dit over drugs gingquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
ook zo'n ding op en alles wat ik zei voelde zo overdreven
Ik sla alvast aan het oefenen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa zeker in combinatie met een countrynummer
quote:
Dat klem zitten gebeurde ook dus...arghh. Maar al met al, als je er eindelijk uitkomt is het wel supergaaf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh tof hoor!Sterkte wel met je knieën, klinkt behoorlijk pijnlijk
![]()
Hopelijk herstelt het snel!
Ah, van die smalle stukken vind ik op van die filmpjes ook altijd zo eng om te zienIk ben zelf niet claustrofobisch, maar zou dan echt bang zijn dat ik klem kom te zitten
Ik vind sowieso eigenlijk wel dat we de laatste dagen (vooral 's avonds) ontzettend actief zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani moet dan zelf maar met content aanzetten
Die zijn allemaal tegelijk jarig?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Ehh ja dat zou ook kunnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reageren
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Qua bucket list heb ik meer een lijstje met plekken die ik heel graag zou willen bezoeken, niet per se dingen die ik zou willen doen of zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, die stond ook nog op m'n lijstje![]()
Heb ook niet zo de drang om een bucket list af te werken, dat scheelt
[..]![]()
Alles gaat goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef MMF93 het volgende:
Het is je vergeven Straan, als alles maar goed met je gaat dan is het goed he! En ja was echt super! Ik ga vandaag beginnen met het fotoboek, die maak ik ieder jaar van de vakantie. Dus wordt nog een beetje nagenieten
.
Gewoon besluiten niet te doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...
Herkenbaar!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie Is... De Mod?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldWie o wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefen ook alvast op de wenkbrauw!quote:
ohhhh joh. Door de hitte bevangen...dat is geen geintje. Had je niet genoeg gedronken? Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. We hadden nog een weekje op vakantie in Kroatië vorig jaar, waarop het elke dag 30+ graden werd. Dus wij hadden bedacht, die éne dag waarop het 27 graden wordt gaan wij naar het klimbos. Bleek het alsnog veel te heet te zijn![]()
Op een gegeven moment ben ik flauwgevallen, maar wel terwijl ik zat/lag op een plank langs een boom, het laatste wat ik kon zeggen was "dit gaat niet goed". Mijn ouders stonden gewoon op de grond. Mijn moeder heeft toen een flesje water vakkundig 5 meter omhoog gegooid (vraag me niet hoe, ik was daar niet bewust bij), mijn broertje heeft die ook nog gevangen hoog in de bomen, en hij is een stuk teruggeklommen (gelukkig kon het op dat stuk) naar mij toe. Een heel avontuur, maar daarna heel rustig aan gedaan en uiteindelijk is het allemaal goedgekomen.
Hahaha ja met zo'n vrolijk muziekje gemonteerd lijkt het dan toch makkelijker voor je gevoelquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klem zitten gebeurde ook dus...arghh. Maar al met al, als je er eindelijk uitkomt is het wel supergaaf.
Ik had vooraf zo'n promotiefilm zitten kijken. Zag kinderen het doen, vrolijk muziekje eronder. Dus ik dacht...mqoa...valt wel mee. Als die het doen dan moet het voor mij zéker te doen zijn. Nou....dat viel vies tegen![]()
Ja, dit dacht ik ook OF @Greys misleidt ons allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldWie o wie o wie?
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso eigenlijk wel dat we de laatste dagen (vooral 's avonds) ontzettend actief zijn
Het is echt bloedbenauwd nog hier. Ik dacht om half 10 lekker te kunnen hardlopen omdat het briesje door het open raam zo verkoelend was. Maar niets was minder waar, het was een ontzettend warme hardloopronde, die bries léék alleen maar verkoelend omdat het binnen nóg warmer was.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Ja, dat heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua bucket list heb ik meer een lijstje met plekken die ik heel graag zou willen bezoeken, niet per se dingen die ik zou willen doen of zo
Maar als je dan zo'n stukje Amsterdammer ziet liggen... ik bedoel... of... eh...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon besluiten niet te doenIk zal me al preventief schuldig gaan voelen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Strani het volgende:
Okay ik zal maar de waarheid vertellen over waarom ik rustiger ben:
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.Ik dacht al, Strani als mod, kan nooit goed gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Of het neerkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Hele hoge hoogtes vind ik prima, maar kleine hoogtes gezien vanaf een weinig betrouwbaar iets zoals een ladder: doodeng. Maar ik denk dat het meer een vrees voor het vallen dan voor de hoogte zelf is.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Ja en het heeft vaak ook met controle te maken. Op een hoge toren is het risico niet bij jezelf, maar bij de bouwer van de toren ofzo? Dan moet je vaak eerst ook over een muur klimmen om te vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Hele hoge hoogtes vind ik prima, maar kleine hoogtes gezien vanaf een weinig betrouwbaar iets zoals een ladder: doodeng. Maar ik denk dat het meer een vrees voor het vallen dan voor de hoogte zelf is.
quote:
Bij mijn moeders op de bootcamp (in Twente) zit ook een Martine, en die is volgens hun verhalen ook altijd zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
"GA OVER DIE GRENZEN GODVERRRREDOMME, op naar die vierde burn-out!"![]()
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en ééntje krijgt er een tweede kans!quote:
Ik hou me vast aan het vooruitzicht hoe lekker het gaat smaken als ik het weer mag!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar als je dan zo'n stukje Amsterdammer ziet liggen... ik bedoel... of... eh...
[ afbeelding ]
Ik voel nu ook wel druk hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moet hier nu wel blijven posten de rest van de maand.
Anders val ik weer buiten de top-10![]()
Ik was een uitstékende mod Jobi!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al, Strani als mod, kan nooit goed gaan
Bijna wel ja. Schoonzus vandaag. Oudste nichtje morgen. Jongste nichtje de 21e.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan het vooruitzicht hoe lekker het gaat smaken als ik het weer mag!![]()
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je wel aangemeld?
Ja die tijd is niet voor niets voorbij!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was een uitstékende mod Jobi!
Maar die tijd is voorbij, lang voorbij.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf al meester gemaakt
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten postenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Ja, Molloot bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC postquote:
Ja, daar komt het wel op neer...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt ook wel vrij heftig te zijn.
Haha ja beetje wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Buiten de SC? Huh? Is er meer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Allemaal kerstseksresultaten dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Schoonzus vandaag. Oudste nichtje morgen. Jongste nichtje de 21e.
Ja maar er zit dan in elk geval nóg iemand tussen, dus je zal het gehaat worden dan in elk geval met iemand anders delenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Oh ja Strani is dan gewoon te lui geweest deze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Strani
Ik heb dat @Greys wel eens horen zeggen maar zelf nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Buiten de SC? Huh? Is er meer?
Nee joh, dan moet Strani zelf toch wat meer doorpostenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fuerza Cee, heb ik je nou níks geleerd!?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.
Daar valt iets aan te doen he?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, te weinig verstand van ESF, niet gedurende de nacht online, en te kort lontje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
@Dave zit sowieso te fucken met z'n reactie
Ik realiseer me nu dat je daar bij familie misschien liever niet over na wilt denkenquote:
Zo ver ben ik nog niet met Duolingo.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Fuerza Cee, heb ik je nou níks geleerd!?
Mensen toch, ESF is zo'n mooie uitgebreide plekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Buiten de SC? Huh? Is er meer?
Er is wel nog dat ene topic waarin jij elke week wel een keer wordt gementioned op zaterdagavondquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat @:Greys wel eens horen zeggen maar zelf nog nooit iets van gemerkt.
Vooruit? Achteruit? Versneld?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd voor een procentenpolonaise!
Ssstquote:
Heerlijk joh, onder de kerstboomquote:
Nou ik had eigenlijk ook gewoon niet echt verwacht dat jij er zin in zou hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Klopt, te weinig verstand van ESF, niet gedurende de nacht online, en te kort lontje.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.
Mañana!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja Strani is dan gewoon te lui geweest deze maand
Lekker, al die prikkende naaldenquote:
Ik vrees dat we in 2021 geen procentenpolonaise krijgenquote:
Wel een vroege kerst danquote:
quote:
Het is niet eng! We houden je handje wel vastquote:
Mag niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Het is niet eng! We houden je handje wel vast
Hij was er zelfs al.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef Dave het volgende:
De tag die je weet die gaat komen is bijna hier.
Noujaaa Sinterklaasseks mag ookquote:
Bij zijn al deze stukjes?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog één keertje dan:
https://voca.ro/jORUMdjUgtz
Ja joh die steken echt heerlijkquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog één keertje dan:
https://voca.ro/jORUMdjUgtz
Heb 'm maar weer eens ge-uploadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Hier welquote:
Jij pakt dan altijd goed uit?quote:
Gooi wat in mijn schoentjequote:
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Effe slikkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Jan was zo enthousiastHet waren ook niet voor niks zijn vriendjes natuurlijk. Hij kon moeilijk zeggen dat ie het spuuglelijk vond
Ik heb nog geen kinderen die rond deze tijd geboren zijnquote:
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changedquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."
Blijft mooi
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb liever dat roetveegpiet langs komt.
Nooit durven dromen dat we acht jaar daarna zouden gaan winnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changed
Dat mensen boos beginnen te joelen en fluiten als we opkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroek
quote:
Zijn we op zich al wel een beetje nuquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
Dit, dit, dit, dit kan niet meer misgaan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn we op zich al wel een beetje nuMet name in Scandinavië en de Baltische staten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |