Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Wow, mijn terras ziet eruit als dat van een willekeurige kroeg op zondagochtend
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Ik ga altijd pas vrij laat over op een korte broek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik zweet me alweer kapot in mijn shortje. Maar ik ben dan ook dat terras aan het opruimen geweest
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Feestjes geven zo'n zooi. Ik heb zo'n hekel aan het opruimen van alles na feestjes
Losgeslagen 16-jarigenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Wow, mijn terras ziet eruit als dat van een willekeurige kroeg op zondagochtend
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd wordenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze nou geen live finale kunnen doen (beter niet!) dan moeten ze for jubileum sakes wel de ontknoping weer opnemen in Lisse hoor
Arizona werd niet eens uitgenodigd; die werd naar een AYCE sushi restaurant verbannenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Jaquote:
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Omdat ik het niet áán kan zien, die rotzooiquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen was![]()
Dat is maar goed ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEVorig seizoen was de ontknoping al zoveel beter te behappen doordat het live publiek er niet bij was. Dat zou al een flinke stap vooruit zijn.
Maar Lisse blijft echt nog altijd het best![]()
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd worden
Ooooh verstandige meiden (nog)quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaWat ze gedronken hebben:
- 4 flessen Hugo (ik had er ook maar 4 gekocht, want ze waren met 10 meiden, allemaal nog maar 16 en dan vond ik 4/10 fles per kind genoeg)
- 6 blikjes Radler 0.0
- een halve fles cola
Over die Strani spreken wij niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaan
Heftig wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey hallo, het was niet per se m’n bedoeling om jou in te halen deze maand
Kan echt niet! Wat heb je gedaan dan deze maand?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Heftig wel hègoeie kans dat het gaat gebeuren hoor!
Nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoor
We kunnen de entertainment verzorgen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.
Maar die mis ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Over die Strani spreken wij niet meer
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennen
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]ja dat begrijp ik wel, dat dat een beetje eng is.
Ik heb zo'n idee dat dit niet goed af zou lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen de entertainment verzorgen.
In ieder geval niet buiten op dat plein voor VondelCS want dat lijkt me dat dat slecht te controleren valt en zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maarEn dan kunnen ze het net zo goed in Lisse opnemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |