SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen wel tickets voor Bon Iver maar nog geen concert...
Ah, dan zie ik je daarquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ookStaat nog steeds gewoon gepland voor januari toch
Ik vond Ziggo sowieso een hele grote zaal voor BI eigenlijk dus wie weet kunnen ze het wel coronaproof maken?
Joe! Komt eraan.quote:
Dat eet je ook tapas en te onpas.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Oh lekker! Daar heb ik ook wel weer eens zin in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je daar
Al ben ik heel goed in het opgaan in de menigte.
Dame die met me mee gaat (of ik met haar) heeft deels blauw haar dus kan niet geheel onopvallend rondstappen.
Als je iemand ziet die totaal niet op Will Smith lijkt dan kan ik het zijn.
Psiesquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.quote:
Jazeker, ze kunnen daar prima restaurant houden!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.Hoewel je op Ameland ook best lekker gegeten zult hebben?
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas isquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto zich weer in de underdog positie lullen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat eet je ook tapas en te onpas.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas is
Wat vind je van Exile?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen wel tickets voor Bon Iver maar nog geen concert...
Blijkbaar heb ik meer “een leven” dan ik dachtquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat dat voor sommige mensen een heel bijzonder resultaat is.
Hoor ‘m voor het eerst!quote:
Het hele album is een aanrader, geen pop of country, maar mooie indie-folk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoor ‘m voor het eerst!
Prima duet zo, zal ‘m morgen nog eens draaien
Nou ja, laten we het ook weer niet overdrijven hè.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik meer “een leven” dan ik dacht
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas is
Wat is dit voor engsquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Oh jongens wat spannend, ik sta al bijna vijfde
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Guanaquote:
Gossiequote:Op zondag 16 augustus 2020 08:39 schreef Arizona het volgende:
Moguh trouwens. Ik werd wakker omdat ik aan mezelf vastplakte![]()
Ik sliep pas om half 2. En dan niet kunneb uitslapen he
Neeee dat nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gossie![]()
Is het bij jou ook begonnen?
Als hij niet aan het sandbaggen is, dan is hij ziek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto zich weer in de underdog positie lullen.![]()
Ik had het nooit, mijn huid is de laatste tijd wat gevoeliger dan eerder. Had aan het begin van de lente ook al zonneallergie, ook nieuw voor mij.. En sinds vorig jaar kan ik niet meer tegen alle deo’s.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:48 schreef F1gamer het volgende:
![]()
Altijd leuk die plakhuid. Gelukkig alleen bij mijn bovenbenen er last van.
Jaaa geen Guanaquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guanahoort de eeuwige vierde te zijn
![]()
Haar pauze verstoort de hitlijsten ook
Fijn dat je ervan hebt genoten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen hier! Terug uit croissantjes-land, heerlijke vakantie gehad. Maar ook altijd weer fijn om weer thuis te zijn bij je eigen bed, eigen spulletjes en vooral Logan weer te knuffelen.
Heeft iedereen een beetje goeie weken gehad hier (ondanks WARM)?
Fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Was het daar ook zo warm?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen hier! Terug uit croissantjes-land, heerlijke vakantie gehad. Maar ook altijd weer fijn om weer thuis te zijn bij je eigen bed, eigen spulletjes en vooral Logan weer te knuffelen.
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa geen GuanaStrani niet onder mij
Dit moet ik even verwerken
Dat is ook leuk ja, en sommige stoelen zorgen ervoor dat het extra hard plaktquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit zoveel last van plakhuid. Wel dat als ik een jurkje aan heb, die aan mijn kont blijft plakken als ik heb gezetenEn dan moet ik dat de hele tijd los gaan sjorren
Guana is even met pauze en Strani... tja, geen idee, die post gewoon minderquote:
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuwquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je ervan hebt genoten!Heerlijk inderdaad om dan je huisdier weer te kunnen zien
Jaaa echt heerlijk was het, en jullie vakantie??quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Was het daar ook zo warm?
Niks kan ook hetzelfde blijven als je even weggaat hequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana is even met pauze en Strani... tja, geen idee, die post gewoon minder![]()
Ahh wat liefquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuw. Met een blij miauwtje bij ieder object wat ze herkende
. Ze laat me ook niet meer alleen sinds we thuis zijn, heel aandoenlijk.
Hoe is het met jou jobi??
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:21 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Niks kan ook hetzelfde blijven als je even weggaat he. In de supermarkt hadden ze ook al dingen verplaatst, de hórror.
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hierquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa geen GuanaStrani niet onder mij
Dit moet ik even verwerken
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaanquote:
Hey hallo, het was niet per se m’n bedoeling om jou in te halen deze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Oh jongens wat spannend, ik sta al bijna vijfde
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Jaaa je bent er weerquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef MMF93 het volgende:
Ik vind ‘m wel tof! Tekstueel is ie heel anders dan andere Bon Iver nummers maar verder is ie primaquote:
Heeft ze een hittepauze?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
Ik hoop dat @:Guanabana straks gewoon weer terug is als het kwik onder de twintig daalt
Volgens mij heeft ze het niet zo aangekondigd, maar dat verwacht ik welquote:
Zo met weinig regen wens ik haar in ieder geval best wel veel sterkte hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet zo aangekondigd, maar dat verwacht ik wel
Jaaaaaa echt dat was zo'n toffe locatiequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Bij m'n seizoen 7 rewatch komt Lisse weer in beeld
Hoe danquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb gewoon een lange broek aangedaan vandaag.
Als ze nou geen live finale kunnen doen (beter niet!) dan moeten ze for jubileum sakes wel de ontknoping weer opnemen in Lisse hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt dat was zo'n toffe locatie
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Wow, mijn terras ziet eruit als dat van een willekeurige kroeg op zondagochtend
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hier
Onze vakantie was ook heerlijk, heel erg genoten aan het Gardameer. Daar hebben we ook één dag gehad dat het niet om uit te houden zo heet / zweterig was. Als je alleen maar zát, drupte je zweet letterlijk uit je lijf. Als zelfs de locals klagen dat het niet om uit te houden zo heet is, weet je dat het heel erg isquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa Logie was ook zo blij. Ze heeft 4x al miauwend de hele woonkamer doorgerend en dan kwam ze me weer kopjes geven en begon ze de ronde opnieuw. Met een blij miauwtje bij ieder object wat ze herkende
. Ze laat me ook niet meer alleen sinds we thuis zijn, heel aandoenlijk.
Hoe is het met jou jobi??
[..]
Jaaa echt heerlijk was het, en jullie vakantie??
Nou zeg dat wel, 2 dagen van 39/40 graden gehad waarbij het windstiller dan windstil was. Echt geen zuchtje wind, helemaal niks, dus je zat gewoon in een enorme warme wolk. Zelfs m'n eigen adem was heet, niet te doen
. Maargoed, een zwembad helpt dan wel
.
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Allemaal onbestemde vlekken, restjes chips, een vertrapt bekertje, een lipje van een blikje, een kussen op de grond.Oh, en fondant aan een stoelleuning maar dat is niet typisch voor een kroeg
Ik ga altijd pas vrij laat over op een korte broek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik zweet me alweer kapot in mijn shortje. Maar ik ben dan ook dat terras aan het opruimen geweest
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Feestjes geven zo'n zooi. Ik heb zo'n hekel aan het opruimen van alles na feestjes
Losgeslagen 16-jarigenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd wordenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze nou geen live finale kunnen doen (beter niet!) dan moeten ze for jubileum sakes wel de ontknoping weer opnemen in Lisse hoor
Arizona werd niet eens uitgenodigd; die werd naar een AYCE sushi restaurant verbannenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wild feestje gehad, en waarom waren we niet uitgenodigd?
Jaquote:
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Omdat ik het niet áán kan zien, die rotzooiquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom jij aan het opruimen was![]()
Dat is maar goed ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Maarja, het hoort erbij. Dochter mag straks de rest doen
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt aub nooit meer die LIVE FINALEVorig seizoen was de ontknoping al zoveel beter te behappen doordat het live publiek er niet bij was. Dat zou al een flinke stap vooruit zijn.
Maar Lisse blijft echt nog altijd het best![]()
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vierde haar 16e verjaardag met de vriendinnengroep. Ze was in april al 16 geworden maar ivm Corona kon/mocht het toen niet gevierd worden
Ooooh verstandige meiden (nog)quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaWat ze gedronken hebben:
- 4 flessen Hugo (ik had er ook maar 4 gekocht, want ze waren met 10 meiden, allemaal nog maar 16 en dan vond ik 4/10 fles per kind genoeg)
- 6 blikjes Radler 0.0
- een halve fles cola
Over die Strani spreken wij niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaan
Heftig wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey hallo, het was niet per se m’n bedoeling om jou in te halen deze maand
Kan echt niet! Wat heb je gedaan dan deze maand?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Heftig wel hègoeie kans dat het gaat gebeuren hoor!
Nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eind oktober nog steeds geen publiek bij mag zijn hoor
We kunnen de entertainment verzorgen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ook wel raar zijn geweest als een groepje willekeurige Fok!-ers op waren komen dagen.
Maar die mis ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Over die Strani spreken wij niet meer
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennen
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]ja dat begrijp ik wel, dat dat een beetje eng is.
Ik heb zo'n idee dat dit niet goed af zou lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen de entertainment verzorgen.
In ieder geval niet buiten op dat plein voor VondelCS want dat lijkt me dat dat slecht te controleren valt en zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maarEn dan kunnen ze het net zo goed in Lisse opnemen!
Kan je zingen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen de entertainment verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |