quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Strani![]()
Aan de andere kant, deze nieuwe versie lijkt wel een ander persoon
Ik weet het nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan echt niet! Wat heb je gedaan dan deze maand?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we nog niet klaar voor Strani![]()
Aan de andere kant, deze nieuwe versie lijkt wel een ander persoon
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]Strani begint aan zijn tweede jeugd lijkt wel!
Wacht even, betekent dat dat er iets mis was met de oude?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de nieuwe Strani wel verfrissend.
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzoquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dit niet goed af zou lopen.
Er is niks mis met de nieuwe, maar de oude vond ik ook leukquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de nieuwe Strani wel verfrissend.
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.quote:
Ik ontken alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, betekent dat dat er iets mis was met de oude?
Hij was al jeugdig!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]Strani begint aan zijn tweede jeugd lijkt wel!
En vooral ook wat niet werkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzo
Precies!quote:
Eensch!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
@:Dave wordt veel te vaak getagd voor veel te vergezochte dingen
Laatste tijd 's avond weinig hier meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Oh jongens wat spannend, ik sta al bijna vijfde
1 1618 Aoibhin
2 1128 Meke
3 1016 Redefine
4 830 Strani
5 825 molloot200
6 599 Cyan9
7 551 Luctor.et.Emergo
8 425 Dave
9 388 TheFreshPrince
10 369 Hawaii_Tim
Ik heb geen ticket gekocht destijds, dus geen event voor mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Mochten er mensen aan het pokemonnen zijn, kun je me even een gift sturen voor rare Candy?
Komt eraan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Mochten er mensen aan het pokemonnen zijn, kun je me even een gift sturen voor rare Candy?
“Heb” ik jou al als friend? Ook gifts van mensen die niet meededen aan het event leveren voor mij rare Candy op.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen ticket gekocht destijds, dus geen event voor mij.
Geloof dat niet eens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
“Heb” ik jou al als friend? Ook gifts van mensen die niet meededen aan het event leveren voor mij rare Candy op.
Verstandige keuzequote:
Volgens mij stuur ik aan de lopende band gifts aan je.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Jobi Martinquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.
Klopt! Was even vergeten dat het make up event vandaag was, dus die had ik te vroeg geopend.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij stuur ik aan de lopende band gifts aan je.
Nou, inderdaad. “Yes!” “Bye!”quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou dit. Meest nutteloze toevoeging.
Nou, die troep waar je Pokémon af en toe mee aan komt zetten mag er ook wezen. Stickers kan je ten minste nog naar iemand sturenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou dit. Meest nutteloze toevoeging.
Klinkt als iets dat niet voor mij is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Gisteren vroeg naar de Ardennen afgereisd. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terugMet abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Ik had m'n GoPro om en ik zit nu beelden terug te kijken/luisteren. Je ziet niet zoveel maar jezus was klinkt het dramatisch![]()
Met hoogtevrees en medium claustrofobie dus niet proberen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Gisteren vroeg naar de Ardennen afgereisd. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terugMet abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Ik had m'n GoPro om en ik zit nu beelden terug te kijken/luisteren. Je ziet niet zoveel maar jezus was klinkt het dramatisch![]()
Last van claustrofobie of hoogtevrees? Dan zeker niet neequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat niet voor mij is.![]()
Daar zouden ze je gewoon ruim van tevoren van op de hoogte moeten stellen, zodat je er vast aan kunt wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Haha, oh dan kan ik ook echt zo lopen zoeken als ze dat veranderd hebben
Het is je vergeven Straan, als alles maar goed met je gaat dan is het goed hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom terug!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En excuus voor alle veranderingen hier
MEKEEEE hoe is hetquote:
Ah, maar je doet dus niks met zingen bij je toneelvereniging?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje. Ik kon het ooit wel redelijk goed, maar heb er meer dan 10 jaar niks meer mee gedaan en mijn techniek is niet meer wat het ooit was. Ik zit eraan te denken om weer opnieuw lessen te nemen.
Krumperts! Die werken goed!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel. Wij weten alles van optredens en wat werkt qua staging enzo
Ik denk niet dat het een goed idee is. Die smalle stukken...er was één man die behoorlijk groot en fors was. Dat ging echt nét goed, die kwam op sommige stukken vast te zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Met hoogtevrees en medium claustrofobie dus niet proberen?
Aaah fijn dat jullie ook genoten hebben!! Ja pfff bizar voelt dat aan dan die hitte he, ik kreeg het soms ook niet uit m'n hoofd gewoonquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat jij tegenwoordig voor het middaguur post, daar moet ik ook nog heel hard aan wennen
[..]
Onze vakantie was ook heerlijk, heel erg genoten aan het Gardameer. Daar hebben we ook één dag gehad dat het niet om uit te houden zo heet / zweterig was. Als je alleen maar zát, drupte je zweet letterlijk uit je lijf. Als zelfs de locals klagen dat het niet om uit te houden zo heet is, weet je dat het heel erg is
En verder lekker thuis gerommeld, dingetjes van de verbouwing afgemaakt, accessoires gekocht, meubels uitgezocht enzo.
Morgen weer aan het werk
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reagerenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandige keuze![]()
Ik voel me niet minder betrokken bij de SC momenteel trouwens, hij staat ook gewoon de hele tijd open als ik online ben. Maar blijkbaar ben ik momenteel gewoon wat rustiger
Ik blijf wel in Tuinesiequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wat liefVoor haar ook fijn dat jullie er weer zijn
![]()
Hier gaat het op zich prima. Ben op dieet en al wat kilo's kwijt. Verder druk bezig met toneel en de komende uitvoering. Heb wel wat last gehad van de hitte, wat ik normaal niet zo snel heb.
Weet niet of je het nog meegekregen had, maar broer is een tijdje vermist geweest. Hij is sinds een paar dagen weer terecht en zit nu bij Altrecht, waar hij de komende tijd psychologische onderzoeken krijgt (dat moet verplicht, opgelegd door de rechter, en hij mag ook niet meer hier komen wonen).
Oooh wat ontzettend vetquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoor. Maar als je je er zelf fijn bij voelt dan is het goed
. In oktober is de uitvoering toch??
Oei nee dat had ik net niet meegekregen geloof ik, wat heftig zeg. Hoelang is hij vermist geweest? Gelukkig dat hij terecht is en niet meer bij jullie mag komen wonen (hoe stom dat ook klinkt maar het is nou eenmaal het beste voor jullie). Sterkte er nog mee hoor jobi![]()
!
Abseilen lijkt me dus sowieso heel vet, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is. Die smalle stukken...er was één man die behoorlijk groot en fors was. Dat ging echt nét goed, die kwam op sommige stukken vast te zitten.
Het abseilen is wel in het donker, dus je ziet de diepte niet maar toch...je weet dat je hoog zit.
Als Jobi vanwege haar dieet nog stukken kaas kwijt wil mag ze dat altijd bij mij droppen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.
Flauwgevallen??? Wat dan, wat was er gebeurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh wat ontzettend vetDat soort dingen klinken bij het terugluisteren altijd extra dramatisch
Ik had een jaar geleden in een klimbos in Kroatië ook zo'n ding op en alles wat ik zei voelde zo overdreven. Daarnaast wel flauwgevallen daar in die boomtoppen maar verder ging alles oké
ohhh is zo gaaf! Ik heb vorig jaar in Nijmegen van de St Stevenstoren geabseiled. Het enige is die eerste stap. Als je over die rand moet. Dat was echt vreselijk. Maar daarna zo gaaf!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Abseilen lijkt me dus sowieso heel vet, dat heb ik nog nooit gedaan
Jij nog niet. Of ben je al naar de kapper geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!Echt joh, wij zijn geknipt voor entertainment
Misschien omdat dat minder "veilig" voelt? Op een brug, heb je dan last van?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn hoogtevrees is sowieso van een vreemde soort (?)
Op de Euromast nergens last van, balkons van flatgebouwen ook niet.
Maar zodra ik op een ladder sta (of denk aan een stuk touw waar ik aanhang) dan klotst het zweet me onder de oksels
Hou het maar op "gezond, risico vermijdend gedrag"![]()
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar zodra ik op een ladder sta (of denk aan een stuk touw waar ik aanhang) dan klotst het zweet me onder de oksels
Ohh tof hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
Ligt er aan wie de brug gebouwd heeftquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien omdat dat minder "veilig" voelt? Op een brug, heb je dan last van?
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Komende uitvoering nog niet (behalve een paar stukjes groepszang). Ik zou het ook echt veel te eng vinden nu alquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, maar je doet dus niks met zingen bij je toneelvereniging?
Jaaaa zeker in combinatie met een countrynummerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
wehehehe oké. Goeiequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ligt er aan wie de brug gebouwd heeft
Nou ja ik heb op zich nergens last van met hoogtes en zo, maar ik heb dus wel een soort van diepte/valvrees. Voor geen goud dat ik ga bungeejumpen of parachutespringen, omdat je dan dus een sprong/val in het diepe maakt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Strani moet dan zelf maar met content aanzettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reageren
Zo'n ladder schudt een stuk meer tijdens het beklimmen en je hebt een stuk minder ruimte, dus heel gek is dat ook weer nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, ik dacht al! Thanks!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Voor de mod-sollicitanten:
Nog even geduld ajb. Wij gaan daar niet alleen over en er komt binnenkort een antwoord maar nog heel even geduld aub.
(Wilde ik toch even roepen, zodat niemand denkt dat we het vergeten zijn.)
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Oh ja, die stond ook nog op m'n lijstjequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb op zich nergens last van met hoogtes en zo, maar ik heb dus wel een soort van diepte/valvrees. Voor geen goud dat ik ga bungeejumpen of parachutespringen, omdat je dan dus een sprong/val in het diepe maakt.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.
Ik heb niks met klauteren en ik heb valvrees.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Last van claustrofobie of hoogtevrees? Dan zeker niet nee![]()
Het is wel duidelijk dat ik aan de kracht in mijn armen moet werken
De laatste keer dat jij mij zag was ik een stuk slankerquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zoveel hoef jij niet kwijt volgens mij hoor. Maar als je je er zelf fijn bij voelt dan is het goed
. In oktober is de uitvoering toch??
Oei nee dat had ik net niet meegekregen geloof ik, wat heftig zeg. Hoelang is hij vermist geweest? Gelukkig dat hij terecht is en niet meer bij jullie mag komen wonen (hoe stom dat ook klinkt maar het is nou eenmaal het beste voor jullie). Sterkte er nog mee hoor jobi![]()
!
Is dat een en dezelfde persoon?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel dat hij nu niet meer haar stukken kaas opeet en dat helpt niet bij het lijnen.
Het is geen Chinatown hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat een en dezelfde persoon?
Het valt wel mee hoor. We hadden nog een weekje op vakantie in Kroatië vorig jaar, waarop het elke dag 30+ graden werd. Dus wij hadden bedacht, die éne dag waarop het 27 graden wordt gaan wij naar het klimbos. Bleek het alsnog veel te heet te zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Flauwgevallen??? Wat dan, wat was er gebeurd![]()
En ja echt...heb hem m'n zus laten zien die lacht zich nu een ongeluk zegt ze. Op dat moment heb je echt gewoon niet door wat je zegt en doet. Blinde paniek eventjes.
Ah fijn, nog een kaasdump-adresjequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Jobi vanwege haar dieet nog stukken kaas kwijt wil mag ze dat altijd bij mij droppen hoor
Ik denk 3 eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het helpt wel door gewoon even geen kaas te kopen!
Het is technisch haalbaar, als je enige nicht met je broer of zus trouwt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan bij canyoning, omdat ik niet durfde te springen van 7 meter hoog.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.
Ik kon pas op zijn vroegst op dinsdag terechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij nog niet. Of ben je al naar de kapper geweest?
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Voor de mod-sollicitanten:
Nog even geduld ajb. Wij gaan daar niet alleen over en er komt binnenkort een antwoord maar nog heel even geduld aub.
(Wilde ik toch even roepen, zodat niemand denkt dat we het vergeten zijn.)
Ik dacht even dat dit over drugs gingquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
ook zo'n ding op en alles wat ik zei voelde zo overdreven
Ik sla alvast aan het oefenen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa zeker in combinatie met een countrynummer
quote:
Dat klem zitten gebeurde ook dus...arghh. Maar al met al, als je er eindelijk uitkomt is het wel supergaaf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh tof hoor!Sterkte wel met je knieën, klinkt behoorlijk pijnlijk
![]()
Hopelijk herstelt het snel!
Ah, van die smalle stukken vind ik op van die filmpjes ook altijd zo eng om te zienIk ben zelf niet claustrofobisch, maar zou dan echt bang zijn dat ik klem kom te zitten
Ik vind sowieso eigenlijk wel dat we de laatste dagen (vooral 's avonds) ontzettend actief zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani moet dan zelf maar met content aanzetten
Die zijn allemaal tegelijk jarig?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Ehh ja dat zou ook kunnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reageren
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Qua bucket list heb ik meer een lijstje met plekken die ik heel graag zou willen bezoeken, niet per se dingen die ik zou willen doen of zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, die stond ook nog op m'n lijstje![]()
Heb ook niet zo de drang om een bucket list af te werken, dat scheelt
[..]![]()
Alles gaat goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef MMF93 het volgende:
Het is je vergeven Straan, als alles maar goed met je gaat dan is het goed he! En ja was echt super! Ik ga vandaag beginnen met het fotoboek, die maak ik ieder jaar van de vakantie. Dus wordt nog een beetje nagenieten
.
Gewoon besluiten niet te doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...
Herkenbaar!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie Is... De Mod?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldWie o wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |