SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Daar is 'ie dan alsnog.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
Als ik de LaPo had gehad dan had ik 'Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe' gekozen, uit dat volkslied. 'Long live our Soviet motherland'.
Je wordt strakjes nog getagdquote:
Ik heb er nu al zin in!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wordt strakjes nog getagd
Ik bereid je even voor
KREAquote:
Een variatie die ik nog niet was tegengekomen!quote:
U nog wel!quote:
Ga je nog wat leuks doen in die week?quote:
Heleuquote:
Assen?quote:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Assen een betere TT heeft dan Zandvoortquote:
Zulke momentenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
@:Greys ik zit nu meer Gilbert O'Sullivan te luisteren op Spotify. Ik blijf het apart vinden dat ik dat liedje op TV zag en het ook zo de moeite waard vond om het hier te noemen, en dat jij er vervolgens zo'n leuk en heel recent verhaal over had
quote:
boodschappen,quote:
Klinkt goed hoor! Niet in de rij gestaan op station Zandvoort?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boodschappen,
Strandje geweest, Mexicaans restaurant gegeten
Ik zit dit weekend in Noord Limburg, was strandje bij Roermondquote:Op zondag 28 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Niet in de rij gestaan op station Zandvoort?
Heb je de autoriteiten wel op de hoogte gesteld van het feit dat de Noordzee zo hoog staat?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Noord Limburg, was strandje bij Roermond
Jaquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je de autoriteiten wel op de hoogte gesteld van het feit dat de Noordzee zo hoog staat?
Oeh dat klinkt goed!quote:Op zondag 28 juni 2020 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boodschappen,
Strandje geweest, Mexicaans restaurant gegeten
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
Weet iemand trouwens wie degene is die op Fokmeets nog al wild met sjoelstenen om zich heen kan gooien maar niet in de bakjes mikt?
Ja maar ja, als het er echt op aan komt zijn veel van ons toch een tikje minder progressief dan we misschien zouden denken.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel een behoorlijk hoge score dan wat ik had verwacht bij mij.
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, als het er echt op aan komt zijn veel van ons toch een tikje minder progressief dan we misschien zouden denken.
Goeie kans dat ik dat op jouw leeftijd ook had gehaald hoor.quote:
Maar in Nederland lopen jullie dus nog allemaal zonder mondkapjes rond in supermarkten? Is hier bijna niet voor te stellenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boodschappen in Deutschland.
Met mondkapje
Andersom had ik als ik deze test 5 jaar geleden ingevuld ook een heel ander resultaat weer g ehad hoor, veel conservatiever gek genoeg.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie kans dat ik dat op jouw leeftijd ook had gehaald hoor.
Hier mogen jullie 'ok boomer' op zeggen.
Is niet verplicht in NL dus doet de meerderheid dat niet opquote:Op zondag 28 juni 2020 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar in Nederland lopen jullie dus nog allemaal zonder mondkapjes rond in supermarkten? Is hier bijna niet voor te stellen
Oh da's ook wel apart! Beinvloed door je studie dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Andersom had ik als ik deze test 5 jaar geleden ingevuld ook een heel ander resultaat weer g ehad hoor, veel conservatiever gek genoeg.
Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant ben ik nou zo gewend aan dat ding in supermarkten, dat ik me niet veilig zou voelen zonder.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is niet verplicht in NL dus doet de meerderheid dat niet op
Ok boomerquote:Op zondag 28 juni 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie kans dat ik dat op jouw leeftijd ook had gehaald hoor.
Hier mogen jullie 'ok boomer' op zeggen.
Omgeving, studie en gewoon wat 'levenservaring (al kllinkt dat misschie neen beetje dom als je nog maar 25 bent maar toch)quote:Op zondag 28 juni 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's ook wel apart! Beinvloed door je studie dan?
Dat soort invloeden zijn ook belangrijk ja. Net als dat je dan op latere leeftijd vaak juist weer wat conservatiever wordt omdat je dan weer te maken hebt met andere invloeden (en ook steeds verder af gaat staan van nieuwe veranderingen omdat je te lang gewend bent geweest aan 'het oude').quote:Op zondag 28 juni 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omgeving, studie en gewoon wat 'levenservaring (al kllinkt dat misschie neen beetje dom als je nog maar 25 bent maar toch)
Ja dat zeker, niet echt van toepassing op ons.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:42 schreef Koen66 het volgende:
Die test is wel erg op Amerikaanse basis geschoeid
Ik merk bij mezelf de laatste jaren meer het omgekeerde, maar vooral bij links/rechts. Was altijd heel links in alles tot ik mezelf wat meer open ging stellen voor andere meningen en niet gelijk maar in ging vullen dat alles wat rechts was ook kut zou zijn. Ben nu nog steeds links, maar iets meer naar midden opgeschoven.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
Wil niet zeggen dat je per se progressief moet zijn door meer levenservaring ofzo, maa in mijn geval kenmerkte een tijd geleden veel opvattingen door een enorm gebrek aan enige kennis zou ik zeggen
Ja maar dat is nog steeds 60% progressief hè, wat jij hebt. En als je in een test als deze zegt dat veteranen respect verdienen zal het direct flink aantikken.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf de laatste jaren meer het omgekeerde, maar vooral bij links/rechts. Was altijd heel links in alles tot ik mezelf wat meer open ging stellen voor andere meningen en niet gelijk maar in ging vullen dat alles wat rechts was ook kut zou zijn. Ben nu nog steeds links, maar iets meer naar midden opgeschoven.
Mijn uitslag bij deze test verbaast me echt. Ben juist nog altijd heel progressief.
Oh dat had ik wel aangekruist jaquote:Op zondag 28 juni 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog steeds 60% progressief hè, wat jij hebt. En als je in een test als deze zegt dat veteranen respect verdienen zal het direct flink aantikken.
Ja dat dacht ik wel, het liefst zou jij Nederland bestuurd zien worden door een militaire junta hè!?quote:
Ja ben benieuwd of ik dat ook weer ga hebben later!quote:Op zondag 28 juni 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort invloeden zijn ook belangrijk ja. Net als dat je dan op latere leeftijd vaak juist weer wat conservatiever wordt omdat je dan weer te maken hebt met andere invloeden (en ook steeds verder af gaat staan van nieuwe veranderingen omdat je te lang gewend bent geweest aan 'het oude').
Nee precies. Zulke vragen zou je in Nederland ook niet zo snel voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of ik dat ook weer ga hebben later!
Sommige vragen vind ik ook wel wat lastig omdat je hier niet echt nuance of context aan je antwoord kan geven.
Tuurlijk vind ik dat veteranen respect verdienen, maar nu ook weer niet op de manier hoe dat in amerika is bijv.
Ja ik snap het opzich wel. Ik ben vooral economisch echt heel erg links.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf de laatste jaren meer het omgekeerde, maar vooral bij links/rechts. Was altijd heel links in alles tot ik mezelf wat meer open ging stellen voor andere meningen en niet gelijk maar in ging vullen dat alles wat rechts was ook kut zou zijn. Ben nu nog steeds links, maar iets meer naar midden opgeschoven.
Mijn uitslag bij deze test verbaast me echt. Ben juist nog altijd heel progressief.
Wat ken je me toch goed Straniquote:Op zondag 28 juni 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel, het liefst zou jij Nederland bestuurd zien worden door een militaire junta hè!?
Ook redelijk progressief.quote:
Ik vind dat bij deze testen ook echt heel lastig altijd. Ook bij vorige die we hier al gemaakt hebben. Dan is er een stelling en dan heb ik zoiets van "ja, maar het ligt er maar net aan, hoe de context is, en wat er verder allemaal speelt". En dan antwoord ik vaak maar neutraal.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of ik dat ook weer ga hebben later!
Sommige vragen vind ik ook wel wat lastig omdat je hier niet echt nuance of context aan je antwoord kan geven.
Tuurlijk vind ik dat veteranen respect verdienen, maar nu ook weer niet op de manier hoe dat in amerika is bijv.
Met wat dan bevoorbeeld, dat je cultureel rechtser bent?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik snap het opzich wel. Ik ben vooral economisch echt heel erg links.
Cultureel ben ik eigenlijk op sommige dingen best wat rechtserr merk ik als ikeerlijk ben naar mezelf.
Colombia is toch wel een vrij rechts land, zeker de huidige regering? Als ik me niet vergis.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
Ik ben zelf een stuk minder links geworden toen ik in Colombia zat. In Latijns-Amerika is 'links' natuurlijk ook veel fanatieker dan in Europa. Dit in combinatie met toch m'n eigen geld en zo verdienen zorgde er voor dat ik wat meer naar het midden toe schoof.
Ja precies, met de FARC en ELN als linkse guerilla-organisaties die in dat land voor enorm veel ellende hebben gezorgd (niet dat de overheid altijd lief is trouwens, dat zal je me ook niet horen zeggen).quote:Op zondag 28 juni 2020 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Colombia is toch wel een vrij rechts land, zeker de huidige regering? Als ik me niet vergis.
Ook oa daarom een vrij vijandelijke verhouding met venezuela.
Zal even kijken.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook redelijk progressief.
Wat voor antwoorden had jij aangekrusit die wel wel meer naar het conservatie neigen?
Uiteraardquote:Op zondag 28 juni 2020 01:54 schreef Strani het volgende:
"Casual sex eats away at the moral fiber of those who engage in it." - hier hebben jullie toch wel allemaal 'agree' gekozen?
Ik ben echt niet zo 'woke' als veel andere mensen binnen de partij. Dan heb ik nogal wel eens andere opvattingen alshet gaat om quota op functies, religie, immigratie etc. Ben daar allerminst ook rechts in ofzo, maar wel veel gematigder dan anderen in mij nomgeving.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wat dan bevoorbeeld, dat je cultureel rechtser bent?
Ah okay. Dat is ook goed om binnen je partij dat tegengeluid de laten horen, anders heb je voor je het weet een klimaat dat iedereen over elkaar heenstruikelt om zo links mogelijk te zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo 'woke' als veel andere mensen binnen de partij. Dan heb ik nogal wel eens andere opvattingen alshet gaat om quota op functies, religie, immigratie etc. Ben daar allerminst ook rechts in ofzo, maar wel veel gematigder dan anderen in mij nomgeving.
Ik denk die over de doodstraf en 'een land bestaat vooral voor het voordeel van de andere inwoners'. Ik heb voor de amerikaans neigende vragen neutraal geantwoord, vanwege het gebrek aan nuance en context.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook redelijk progressief.
Wat voor antwoorden had jij aangekrusit die wel wel meer naar het conservatie neigen?
Met die doodstraf ben ik dan blijkbaar weer 'progressief'.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk die over de doodstraf en 'een land bestaat vooral voor het voordeel van de andere inwoners'. Ik heb voor de amerikaans neigende vragen neutraal geantwoord, vanwege het gebrek aan nuance en context.
Daar kan ik mee levenquote:Op zondag 28 juni 2020 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Met die doodstraf ben ik dan blijkbaar weer 'progressief'.
-quote:
Hahaha wat slechtquote:Op zondag 28 juni 2020 02:14 schreef koffieleuk het volgende:
(Wilde deze als reactie plaatsen, maar ging niet helemaal goed)
[ afbeelding ]
Fok had je nog zo geprobeerd te helpen door eerst net mee te werken aan dit vervloekte plaatje!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:14 schreef koffieleuk het volgende:
(Wilde deze als reactie plaatsen, maar ging niet helemaal goed)
[ afbeelding ]
Geboorteplaats van ene Arjen Robben ook nogquote:
net nietquote:Op zondag 28 juni 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fok had je nog zo geprobeerd te helpen door eerst net mee te werken aan dit vervloekte plaatje!
Ja het is wel het thema van de dag, Bedum!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geboorteplaats van ene Arjen Robben ook nog
Volgens Wikipedia is hij het enige interessante aspect van Bedum. Jij nog een opzienbarend feitje oid?quote:Op zondag 28 juni 2020 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is wel het thema van de dag, Bedum!
Nou dan heb ik een héle leuke verrassing voor je; er bestaat namelijk een quiz over Bedum!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is hij het enige interessante aspect van Bedum. Jij nog een opzienbarend feitje oid?
Mieters!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een héle leuke verrassing voor je; er bestaat namelijk een quiz over Bedum!
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-weet-jij-over-Bedum
Ik heb 5/10, hoe danquote:Op zondag 28 juni 2020 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Potverdorie dat was nog verdraaid moeilijk zeg, ik had slechts 1 antwoord goed gegokt
Hahahaquote:
Beide.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNa 7 vragen had ik nog steeds 0 goed, vond ik ook wel bijzonder. Bij vraag 8 ging het fout. Of goed. Net hoe je het ziet.
ik dacht groenquote:Op zondag 28 juni 2020 02:30 schreef Strani het volgende:
De befaamde Gele Klap. Mag niet worden vergeten tijdens een bezoekje aan Bedum:
[ afbeelding ]
Inmiddels wel jaquote:
Ik zit me al een minuut af te vragen wat die plaatsnaam betekent.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:35 schreef Strani het volgende:
Dit was de eerste aflevering van Ontdek je Fokplekje. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, want dan gaan we naar het prachtige Limburgse Grevenbicht! Alvast een voorproefje:
[ afbeelding ]
Nou dan zou ik voorál volgende keer weer inschakelen want dan leer je dat en nog véél meer!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zit me al een minuut af te vragen wat die plaatsnaam betekent.
quote:Op zondag 28 juni 2020 02:38 schreef Strani het volgende:
"In 1840 had de gemeente Grevenbicht 189 huizen met 951 inwoners."
Dat kan bijna geen toeval zijn: Zo veel huizen met precies hetzelfde aantal inwoners.
Ik zit met smart te wachtenquote:Op zondag 28 juni 2020 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan zou ik voorál volgende keer weer inschakelen want dan leer je dat en nog véél meer!
slaaplekker straan!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:42 schreef Strani het volgende:
Nou, met al deze opwinding over de schoonheid van kleindorpelijk Nederland is het wel een goed moment om maar eens op bed aan te gaan.
Zo hee, daar is goed over nagedacht!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:39 schreef Strani het volgende:
Spoiler:
Volgens een recente opvatting is de naam ontstaan uit des greven Bucht / Bygt, wat betekende 'het aan de graaf (van Loon) behorende' bicht.
Volgens sommigen staat het naamdeel -bicht voor 'drassige, lage grond'. Volgens een recente opvatting is dit echter te verklaren als het (Nieuwnederlandse) 'bocht', in dialect bucht, wat betekende: 'gesloten omheining'
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2020 02:42 schreef Strani het volgende:
Nou, met al deze opwinding over de schoonheid van kleindorpelijk Nederland is het wel een goed moment om maar eens op bed aan te gaan.
Nou inderdaad! Jij ook slaap lekker!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik ga ook maar eens! Leren is vermoeiend
Jij ook welterusten alvastquote:
Dat is zeker altijd goed jaquote:Op zondag 28 juni 2020 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay. Dat is ook goed om binnen je partij dat tegengeluid de laten horen, anders heb je voor je het weet een klimaat dat iedereen over elkaar heenstruikelt om zo links mogelijk te zijn.
Oh gaan we daar sjoelen tegenwoordig?quote:Op zondag 28 juni 2020 02:35 schreef Strani het volgende:
Dit was de eerste aflevering van Ontdek je Fokplekje. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, want dan gaan we naar het prachtige Limburgse Grevenbicht! Alvast een voorproefje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2020 02:38 schreef Strani het volgende:
"In 1840 had de gemeente Grevenbicht 189 huizen met 951 inwoners."
Dat kan bijna geen toeval zijn: Zo veel huizen met precies hetzelfde aantal inwoners.
Postuumquote:Op zondag 28 juni 2020 03:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oh koffie en Strani slapen. Nou eh.. postuum welterusten!
Nee niet eensquote:Op zondag 28 juni 2020 07:26 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen, iedereen oké? Niemand gedroomd over water gorgelende dragqueens?
Sterktequote:
Jippiequote:
We zijn vorig weekend voor vaderdag al geweest en gister is mijn schoonvader met de boot mee geweest. Dan vind ik het wel weer even goed geweestquote:
Joah, het zijn aardige mensen, maar heb wel altijd het gevoel niet helemaal mezelf te kunnen zijn. Ik ga er verder niet heel graag naartoe.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jippie![]()
Kun je goed met je schoonouders?
Nee, ik had wel een (voor mij zeldzame) schooldroomquote:Op zondag 28 juni 2020 07:26 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen, iedereen oké? Niemand gedroomd over water gorgelende dragqueens?
Land Reuver?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Waarbij het overigens wel een raar testje was. Er waren ook vragen bij van "heb je spullen gekocht zoals desinfecteergel, gezichtsmaskertjes, etc." of "heb je je reisplannen gewijzigd", wat vaak gewoon móet en niet een persoonlijke keuze is uit angst.
Dit is iets wat je sowieso moet proberen te doen, zeker op vakantie.quote:Told myself that even if this pandemic passes, I will still avoid Chinese people in the future.
Plaatsje Reuver in Limboland, Landal Park weekendje wegquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2020 10:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, het zijn aardige mensen, maar heb wel altijd het gevoel niet helemaal mezelf te kunnen zijn. Ik ga er verder niet heel graag naartoe.
Oh jakkes. Ik ben dan altijd dik duf als ik weer in slaap valquote:Op zondag 28 juni 2020 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd om kwart over zes wakker. Toen had ik bedacht dat ik nog even twee uurtjes zou blijven liggen/slapen en dan rond half negen op te staan. Ben ik weer in slaap gevallen en werd ik pas om half elf wakker.
Wat een random figuren om tegen elkaar uit te zetten.quote:
Dat is bij mij ook echt heel wisselend ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
Waarbij ik sommige vragen ook wel lastig vond, omdat het echt aan de situatie ligt.
'Are you a talkative person' bijvoorbeeld. In nieuwe sociale situaties waarin ik nog niemand ken en me niet op mijn gemak voel, kan ik makkelijk geen woord zeggen. Maar als ik me wel op mijn gemak voel en de mensen tof vind (zoals hier op meets of bij Jitsi) dan ben ik ineens een kwetterbek die d'r muil niet kan houden.
Ik ben standaard stille Willie met af en toe wat drukke momentenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
Waarbij ik sommige vragen ook wel lastig vond, omdat het echt aan de situatie ligt.
'Are you a talkative person' bijvoorbeeld. In nieuwe sociale situaties waarin ik nog niemand ken en me niet op mijn gemak voel, kan ik makkelijk geen woord zeggen. Maar als ik me wel op mijn gemak voel en de mensen tof vind (zoals hier op meets of bij Jitsi) dan ben ik ineens een kwetterbek die d'r muil niet kan houden.
quote:Sensitive, empathic, and insightful, you care deeply about people, wanting to accommodate them on the one hand, and having strong visions that you desperately want to turn into reality on the other. Often preoccupied with mulling over your personal thoughts in your own head, others are likely to describe you as tolerant, courteous, and appreciative, but also a bit remote and dreamy. Thoughtful and caring, you have a well-developed facility for putting yourself in another person's place and an instinctive understanding of how people work. Though you tend to spend considerable time fantasizing about how society could be improved, you typically refrain from arguing passionately in favor of your solutions. Instead, you prefer to influence others by gently letting them know how their individual contributions would be invaluable in the greater scheme of things.
Ja jij hebt handig afstand genomen ookquote:Op zondag 28 juni 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb mijn schoonouders al ruim drie jaar niet gezien en het gaat ook nog wel even duren!
Zeker, ik kan het van harte aanbevelenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij hebt handig afstand genomen ook
Helemaal geen schoonouders hebben is trouwens ook best chillquote:
check.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal geen schoonouders hebben is trouwens ook best chill
Ja maar dan heb je ook weer geen partner, da's dan een beetje het nadeel.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie de mijne zijnquote:Op zondag 28 juni 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb mijn schoonouders al ruim drie jaar niet gezien en het gaat ook nog wel even duren!
Of een wees zoeken.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook weer geen partner, da's dan een beetje het nadeel.
Ze kunnen geen kinderen krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie de mijne zijn
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook weer geen partner, da's dan een beetje het nadeel.
quote:
Het is een geluk bij een ongeluk, laten we het daar op houden!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:01 schreef Momo het volgende:
Bij die demonstraite op het malieveld roepen ze we zijn tegen de anderhalve wet
Kijk jou opeens een Finkers-expert zijnquote:Op zondag 28 juni 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Herman Finkers hoor, in all fairness.
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk jou opeens een Finkers-expert zijn
Zou niet weten waaromquote:Op zondag 28 juni 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben soms wel jaloers op jullie singles hoor, dus alles is relatief
Aan de andere kant zal een wees nóg hogere eisen stellen als het gaat om jouw ouders. Of nog erger, dat hij/zij de hele tijd naar jouw ouders wil omdat het toch als familie voelt.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk echt. Dikke erfenis erbij, ja toch
FinkersGODquote:Op zondag 28 juni 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Herman Finkers hoor, in all fairness.
Het is dat ik geen Tinder meer heb, anders kon ik het erbij zettenquote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk echt. Dikke erfenis erbij, ja toch
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!
Ik ben blijkbaar niet jullie!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!
Waar zie je me voor aan johquote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!quote:
Nou inderdaad zeg, wát een...quote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!
Jij dan, off the chart!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wát een...
lieve meid.
Daar hangt misschien ook wel vanaf hoe leuk je zelf jouw ouders vindtquote:Op zondag 28 juni 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal een wees nóg hogere eisen stellen als het gaat om jouw ouders. Of nog erger, dat hij/zij de hele tijd naar jouw ouders wil omdat het toch als familie voelt.
Jeetje dat is wel een beetje voor losers hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkenquote:Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een beetje voor losers hoor.
Niet iedere werkdag hosselen
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen sekswerker zijnquote:
Oh ja ik was ook al bijna off the chartquote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!
Thanksquote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wát een...
lieve meid.
Stiekem is al die praat van jou over achtbanen en pretparken gewoon een metafoor voor wat je écht bezig houdtquote:
Hoi! Ik heb géén idee. Omdat het drie Engelse woorden zijn? Wie zijn ze? Wie is sad? Vragen vragenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:07 schreef usagi414 het volgende:
@:Prisha Waarom denken ze dat dit Engels is ?
Oh wat fijn!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
Skutsjesilen is gelukt! Veel wind, heerlijke dag. Me happy![]()
[ link | afbeelding ]
Neen. Wel wat regen maar het waaide snel over en in de zon droogde ik meteen op. Het was heerlijk!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat fijn!Geen last gehad van onweer?
Ja nou ja je hebt toch soms een vrije dag nodig om bij te komen?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het één van de boten die ook bij de races worden gebruikt?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
nee deze niet. Ze hadden deze speciaal voor dagtochten. Daarvoor is verplicht een reling op gebouwd. De wedstrijdskutsjes mogen geen reling hebben. Ze lagen er wél naast trouwens. Mooie dingen. Ze hebben dus platte bodems. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het één van de boten die ook bij de races worden gebruikt?
Wat grappigquote:Op zondag 28 juni 2020 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee deze niet. Ze hadden deze speciaal voor dagtochten. Daarvoor is verplicht een reling op gebouwd. De wedstrijdskutsjes mogen geen reling hebben. Ze lagen er wél naast trouwens. Mooie dingen. Ze hebben dus platte bodems. Dat wist ik niet.
Heerlijkquote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh wat leuk! Ze vertelden er een beetje over. De boot mag enkel skutsje heten als het rond 1900 gebouwd is? En dat ze op een gegeven moment massaal als woonboot dienst hebben gedaan. En later opgekocht en weer terug gerestaureerd naar skutsje.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappigMijn familie is nogal verbonden met de geschiedenis van de skûtsjes. Er zaten veel Friese scheepsbouwers tussen en een groot deel van de wedstrijdboten is door een zijtak van de familie gemaakt. Maar ik heb er zelf nooit mee gevaren of een boot van dichtbij gezien
Daar heb je dan inderdaad veel geluk mee gehad! Klinkt wel als een heel toffe dagquote:Op zondag 28 juni 2020 14:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neen. Wel wat regen maar het waaide snel over en in de zon droogde ik meteen op. Het was heerlijk!
En zo fijn om weer onder de mensen te zijn. We waren met 11 personen. Na afloop BBQ. En toen ik naar huis reed....man toén kwam toch een enorme hoosbui. Kon de weg nauwelijks zien. Geluk gehad!
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 28 juni 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
Je mag ook geen schipper van zo'n officiële boot zijn als je niet ergens familie bent van de oorspronkelijke schippers/families.
Toch leuk hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 15:04 schreef Prisha het volgende:
Damn. Ik heb gewoon geen foto van de skutsje van veraf gemaakt. Enkel deze, die helaas onderbelicht is.
[ link | afbeelding ]
maar kom je daar dan oorspronkelijk vandaan? Ik was helemaal meegevoerd is het verhaal dat hij vertelde. De schipper was nu 75. Al lang met pensioen en dit doet hij er bij, zoveel liefde voor het water, de boten...het was prachtig zijn verhalen te horen.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappigMijn familie is nogal verbonden met de geschiedenis van de skûtsjes. Er zaten veel Friese scheepsbouwers tussen en een groot deel van de wedstrijdboten is door een zijtak van de familie gemaakt. Maar ik heb er zelf nooit mee gevaren of een boot van dichtbij gezien
Ikzelf niet. Het enige dat nog echt Fries aan mij is, is m'n achternaam en misschien deels m'n uiterlijkquote:Op zondag 28 juni 2020 15:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
maar kom je daar dan oorspronkelijk vandaan? Ik was helemaal meegevoerd is het verhaal dat hij vertelde. De schipper was nu 75. Al lang met pensioen en dit doet hij er bij, zoveel liefde voor het water, de boten...het was prachtig zijn verhalen te horen.
Ah oké. Wel leuk zo'n familiegeschiedenisquote:Op zondag 28 juni 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ikzelf niet. Het enige dat nog echt Fries aan mij is, is m'n achternaam en misschien deels m'n uiterlijk
Jij bent toch de enige in de regio die schaatsen in de schuur heeft liggen (voor het geval dat)?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ikzelf niet. Het enige dat nog echt Fries aan mij is, is m'n achternaam en misschien deels m'n uiterlijk
Haha nou precies, Friese doorlopers natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2020 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent toch de enige in de regio die schaatsen in de schuur heeft liggen (voor het geval dat)?
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 28 juni 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk zeg!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, da's héél toevallig, een ándere zijtak van mijn familie heeft een groot deel van de wedstrijdbadkuipen gebouwd!quote:Op zondag 28 juni 2020 15:30 schreef Prisha het volgende:
Over twee weken ga ik badkuipvaren. Dat is een whole different cookie
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, da's héél toevallig, een ándere zijtak van mijn familie heeft een groot deel van de wedstrijdbadkuipen gebouwd!
[..]
Nou, da's héél toevallig, een ándere zijtak van mijn familie heeft een groot deel van de wedstrijdbadkuipen gebouwd!
Fijn dat het door kon gaanquote:Op zondag 28 juni 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben ooit met een groep een week gaan zeilen op de Waddenzee met een aak, die hebben ook een platte bodem. En het lollige van een platte bodem in combinatie met de Waddenzee is dat je je bewust kunt laten droogvallen en daarna een rondje om de boot kunt wandelenquote:Op zondag 28 juni 2020 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee deze niet. Ze hadden deze speciaal voor dagtochten. Daarvoor is verplicht een reling op gebouwd. De wedstrijdskutsjes mogen geen reling hebben. Ze lagen er wél naast trouwens. Mooie dingen. Ze hebben dus platte bodems. Dat wist ik niet.
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, wat houdt dat in, dat badkuipvaren?
Je krijgt een badkuip. Die ga je dusdanig verbouwen zodat het kan drijven. Dan stap je in, met een peddel en vaar je stroom afwaarts. Drijven is het eigenlijk meer. Ik denk een uur/anderhalf uur. En dan haal je de kuip uit het water en loop je terug naar het beginpunt.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, wat houdt dat in, dat badkuipvaren?
Haha maar dat lijkt me best een gave bezigheidquote:Op zondag 28 juni 2020 15:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je krijgt een badkuip. Die ga je dusdanig verbouwen zodat het kan drijven. Dan stap je in, met een peddel en vaar je stroom afwaarts. Drijven is het eigenlijk meer. Ik denk een uur/anderhalf uur. En dan haal je de kuip uit het water en loop je terug naar het beginpunt.
beetje knutselen, beetje varen. Wat kan er mis gaan
wat is ditquote:
jaaaaaa je kunt heel ondiep inderdaad. Ohh maar dat lijkt me gaaf. Zouden ze daar ook dagtochten voor hebben? Deed je dat met een bepaald evenementbedrijf of iets?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een groep een week gaan zeilen op de Waddenzee met een aak, die hebben ook een platte bodem. En het lollige van een platte bodem in combinatie met de Waddenzee is dat je je bewust kunt laten droogvallen en daarna een rondje om de boot kunt wandelen
Leek mij ook wel leuk. Ik hou wel van dit soort dingen.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha maar dat lijkt me best een gave bezigheidHeel ontspannen ook, het dobberen althans.
En ga je ook zelf knutselen?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leek mij ook wel leuk. Ik hou wel van dit soort dingen.
Ja ik moet die badkuip drijfbaar zien te maken. Gaat wel lukken, ik bouw graag.quote:
Dat is alleen bij SKS Kampioenschap. Bij het JKS Kampioenschap mag het welquote:Op zondag 28 juni 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
Je mag ook geen schipper van zo'n officiële boot zijn als je niet ergens familie bent van de oorspronkelijke schippers/families.
thanksquote:
Ah ja je moet zo'n dak wel goed maken natuurlijk, anders drijft die kas nooit.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik moet die badkuip drijfbaar zien te maken. Gaat wel lukken, ik bouw graag.
Gaat niet altijd goedVorig jaar mijn eigen kas gebouwd maar het dak was niet helemaal goed. Helaas weer uit elkaar moeten halen en straks als ik vrij ben maar opnieuw bouwen. Grrrr.
Die kas niet maar de plantjes erin dan weer welquote:Op zondag 28 juni 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja je moet zo'n dak wel goed maken natuurlijk, anders drijft die kas nooit.
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kas niet maar de plantjes erin dan weer wel
Dagtochten kunnen wel, maar het is niet goedkoop. Ik was met deze aak en schipper meequote:Op zondag 28 juni 2020 15:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa je kunt heel ondiep inderdaad. Ohh maar dat lijkt me gaaf. Zouden ze daar ook dagtochten voor hebben? Deed je dat met een bepaald evenementbedrijf of iets?
[..]
zo'n dag is wel leuk. Als het als activiteit opgezet zou worden kunnen de kosten gedeeld worden en dan valt het misschien nog wel mee. Ik ga eens kijken, thanksquote:Op zondag 28 juni 2020 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dagtochten kunnen wel, maar het is niet goedkoop. Ik was met deze aak en schipper meeEr zijn 18 slaapplaatsen aan boord, dus als je die allemaal weet te vullen en de kosten deelt is het nog wel te doen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is alleen bij SKS Kampioenschap. Bij het JKS Kampioenschap mag het wel
Geen ideequote:Op zondag 28 juni 2020 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietZou het ook gelden voor familie van de bouwers?
twitter:davenewworld_2 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 21:46:11Seniors from The Villages in Florida protesting against each other: https://t.co/Q3GRJCTjEW reageer retweet
Zal toch wel dat ze die boten even uitgetest hebben? Ik schrijf me meteen in!quote:Op zondag 28 juni 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen ideemisschien als ze er ooit ook een beetje op gevaren hebben?
Ik weet echt niet of ik hem wel wil kijken. Ben bang dat het van clichés en cringes in elkaar valt en ik hem na een halfuur al met schaamrood op de kaken weer uitzetquote:Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
Voor wie de film EUROVISION: Story of Fire Saga al heeft gezien, er staat een uitgebreide Aoiview in het topic!
ESF / EUROVISION: the Movie - Will Ferrell
Daarom is het beter dat Europa minder gaat leunen op USA en zijn rol als wereldmacht meer oppakt.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit dus best grappig![]()
Tegelijk is het ook ontzettend sneu om te zien hoe hard dat land aan het afglijden is en steeds verder verdeeld raakt
twitter:davenewworld_2 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 21:46:11Seniors from The Villages in Florida protesting against each other: https://t.co/Q3GRJCTjEW reageer retweet
Dus jij zit niet met tranen van geluk op de bank tijdens de verplichte 'naar de luchthaven scheuren om liefde van je leven nog nét bij de gate tegen te houden'-scene?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:34 schreef molloot200 het volgende:
En ik lees iets in het topic over romcoms, als ik ergens een hekel aan heb is het wel cliché romcoms
FOK is een smakeloos forum aan het worden.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij zit niet met tranen van geluk op de bank tijdens de verplichte 'naar de luchthaven scheuren om liefde van je leven nog nét bij de gate tegen te houden'-scene?
Het niveau van veel van 'onze' journalisten ligt maar een fractie hoger dan de mensen in dat filmpje hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daarom is het beter dat Europa minder gaat leunen op USA en zijn rol als wereldmacht meer oppakt.
Wie weet mocht ik het zelf ooit een keer meemaken dat dat nog gaat gebeurenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij zit niet met tranen van geluk op de bank tijdens de verplichte 'naar de luchthaven scheuren om liefde van je leven nog nét bij de gate tegen te houden'-scene?
Wil niet teveel spoileren maarquote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Voor zulke scenes heb ik 90 day Fiance reeks op TLC voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil niet teveel spoileren maarOk nee dat wordt me echt te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is het eigenlijk ook wel heel idioot natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2020 16:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet mocht ik het zelf ooit een keer meemaken dat dat nog gaat gebeuren
[..]
Wil niet teveel spoileren maarécht? Zelfs in Friends zit zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
jij maakt de leukste typo'squote:Op zondag 28 juni 2020 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
Terwijl je kont ook even bellen/appen of een vlucht later nemen
Nja niet létterlijk met tegenhouden op een vliegveld ofzo, maar wel een beetje hetzelfde idee, met zo'n chase scenequote:
Nja "redelijk groot", hij had wel een hele scene voor zichzelfquote:Op zondag 28 juni 2020 16:44 schreef molloot200 het volgende:
Het begon nog wel zo positief toen ik las dat Salvador een redelijk groot aandeel in de film had voor een guest appearance
Ja maar in Friends is het natuurlijk wel heel erg met een knipoog en wel echt meer sitcom achtig verwerkt natuurlijk, met die left phalangequote:
He fuck jaaaquote:Op zondag 28 juni 2020 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij maakt de leukste typo's![]()
(tenminste ik neem aan dat dit weer een typo is)
Oh daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, wie er allemaal in zittenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja "redelijk groot", hij had wel een hele scene voor zichzelfAls enige van het hele blik aan ESF-kandidaten dat is opengetrokken voor deze film
ja dat was wel weer leukquote:Op zondag 28 juni 2020 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar in Friends is het natuurlijk wel heel erg met een knipoog en wel echt meer sitcom achtig verwerkt natuurlijk, met die left phalange
Nou zelfs al is het verre familie, dat is al goed genoeg. Dus het zou me serieus niet verbazen als je ergens wel die connectie hebt als het door het bouwen al zo dichtbij isquote:Op zondag 28 juni 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch wel dat ze die boten even uitgetest hebben? Ik schrijf me meteen in!
hij blijft leuk....OMG this plane doesn't even have a philangequote:
Toch wel één van de momenten die me bij zijn gebleven uit die 10 seizoenen Friends.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij blijft leuk....OMG this plane doesn't even have a philange
[..]
Wil niet teveel spoileren maarDat verbaast me nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja...één van de leukste wel vind ik zelfquote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel één van de momenten die me bij zijn gebleven uit die 10 seizoenen Friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |