quote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk jou opeens een Finkers-expert zijn
Zou niet weten waaromquote:Op zondag 28 juni 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben soms wel jaloers op jullie singles hoor, dus alles is relatief
Aan de andere kant zal een wees nóg hogere eisen stellen als het gaat om jouw ouders. Of nog erger, dat hij/zij de hele tijd naar jouw ouders wil omdat het toch als familie voelt.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk echt. Dikke erfenis erbij, ja toch
FinkersGODquote:Op zondag 28 juni 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Herman Finkers hoor, in all fairness.
Het is dat ik geen Tinder meer heb, anders kon ik het erbij zettenquote:Op zondag 28 juni 2020 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk echt. Dikke erfenis erbij, ja toch
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!
Ik ben blijkbaar niet jullie!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat jullie elke week minstens drie maal in de club allemaal mensen hosselen om seks mee te hebben natuurlijk!
Waar zie je me voor aan johquote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!quote:
Nou inderdaad zeg, wát een...quote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!
Jij dan, off the chart!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wát een...
lieve meid.
Daar hangt misschien ook wel vanaf hoe leuk je zelf jouw ouders vindtquote:Op zondag 28 juni 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal een wees nóg hogere eisen stellen als het gaat om jouw ouders. Of nog erger, dat hij/zij de hele tijd naar jouw ouders wil omdat het toch als familie voelt.
Jeetje dat is wel een beetje voor losers hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkenquote:Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een beetje voor losers hoor.
Niet iedere werkdag hosselen
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een beetje voor losers hoor.
Niet iedere werkdag hosselen
Geen sekswerker zijnquote:
Oh ja ik was ook al bijna off the chartquote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou die uitslag van die aseksueel/heteroseksueel test van gisteren zei anders genoeg!
Thanksquote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wát een...
lieve meid.
Stiekem is al die praat van jou over achtbanen en pretparken gewoon een metafoor voor wat je écht bezig houdtquote:
Hoi! Ik heb géén idee. Omdat het drie Engelse woorden zijn? Wie zijn ze? Wie is sad? Vragen vragenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:07 schreef usagi414 het volgende:
@:Prisha Waarom denken ze dat dit Engels is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |