Ja het is wel het thema van de dag, Bedum!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geboorteplaats van ene Arjen Robben ook nog
Volgens Wikipedia is hij het enige interessante aspect van Bedum. Jij nog een opzienbarend feitje oid?quote:Op zondag 28 juni 2020 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is wel het thema van de dag, Bedum!
Nou dan heb ik een héle leuke verrassing voor je; er bestaat namelijk een quiz over Bedum!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is hij het enige interessante aspect van Bedum. Jij nog een opzienbarend feitje oid?
Mieters!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een héle leuke verrassing voor je; er bestaat namelijk een quiz over Bedum!
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-weet-jij-over-Bedum
Ik heb 5/10, hoe danquote:Op zondag 28 juni 2020 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Potverdorie dat was nog verdraaid moeilijk zeg, ik had slechts 1 antwoord goed gegokt
Hahahaquote:
Beide.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNa 7 vragen had ik nog steeds 0 goed, vond ik ook wel bijzonder. Bij vraag 8 ging het fout. Of goed. Net hoe je het ziet.
ik dacht groenquote:Op zondag 28 juni 2020 02:30 schreef Strani het volgende:
De befaamde Gele Klap. Mag niet worden vergeten tijdens een bezoekje aan Bedum:
[ afbeelding ]
Inmiddels wel jaquote:
Ik zit me al een minuut af te vragen wat die plaatsnaam betekent.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:35 schreef Strani het volgende:
Dit was de eerste aflevering van Ontdek je Fokplekje. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, want dan gaan we naar het prachtige Limburgse Grevenbicht! Alvast een voorproefje:
[ afbeelding ]
Nou dan zou ik voorál volgende keer weer inschakelen want dan leer je dat en nog véél meer!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zit me al een minuut af te vragen wat die plaatsnaam betekent.
quote:Op zondag 28 juni 2020 02:38 schreef Strani het volgende:
"In 1840 had de gemeente Grevenbicht 189 huizen met 951 inwoners."
Dat kan bijna geen toeval zijn: Zo veel huizen met precies hetzelfde aantal inwoners.
Ik zit met smart te wachtenquote:Op zondag 28 juni 2020 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan zou ik voorál volgende keer weer inschakelen want dan leer je dat en nog véél meer!
slaaplekker straan!quote:Op zondag 28 juni 2020 02:42 schreef Strani het volgende:
Nou, met al deze opwinding over de schoonheid van kleindorpelijk Nederland is het wel een goed moment om maar eens op bed aan te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |