SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ja ik had nogal onverwacht Lapo, en toen wist ik niksquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
Als ik de LaPo had gehad dan had ik 'Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe' gekozen, uit dat volkslied. 'Long live our Soviet motherland'.
Dat was ook wel een aardige TT geweestquote:[img]https://fokstatic.nl/p/10s.gif[/img :P ] Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
Als ik de LaPo had gehad dan had ik 'Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe' gekozen, uit dat volkslied. 'Long live our Soviet motherland'.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja de was doen is een gevaarlijk klusje, vlieg ik ook vaak bij in brand
Kan de beste overkomen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik had nogal onverwacht Lapo, en toen wist ik niks
Mag wel een mod wel veranderen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook wel een aardige TT geweest![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar dat volkslied eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik ook even staan want die is prachtig
Nee hoor, de jouwe is primaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mag wel een mod wel veranderen hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat volkslied eigenlijk.
Nu moet ik eerlijk zijn dat mijn Russisch een beetje is weggeëbd de laatste tijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfde melodie trouwens als het Russische, maar de tekst is veranderd.
twitter:mmeeuw twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 22:05:20#Baudet: “Troelstra heeft een standbeeld, hij was een communist. Communisme heeft 100-en-miljoenen doden op z’n geweten”
#feit👉🏼Troelstra stond mee aan de wieg van de Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP) 👈🏼voorloper @PvdA https://t.co/GxQZZ1pk7Q reageer retweet
Oei, dat gaat je punten kosten voor de communisme-testquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk zijn dat mijn Russisch een beetje is weggeëbd de laatste tijd.
#iswelzoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag dat Troelstra trending was op Twitter, en ik kon maar niet bedenken waarom
Maar Sjerrie is weer bezig geweesttwitter:mmeeuw twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 22:05:20#Baudet: “Troelstra heeft een standbeeld, hij was een communist. Communisme heeft 100-en-miljoenen doden op z’n geweten”
#feit👉🏼Troelstra stond mee aan de wieg van de Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP) 👈🏼voorloper @:PvdA https://t.co/GxQZZ1pk7Q reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag dat Troelstra trending was op Twitter, en ik kon maar niet bedenken waarom
Maar Sjerrie is weer bezig geweesttwitter:mmeeuw twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 22:05:20#Baudet: “Troelstra heeft een standbeeld, hij was een communist. Communisme heeft 100-en-miljoenen doden op z’n geweten”
#feit👉🏼Troelstra stond mee aan de wieg van de Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP) 👈🏼voorloper @:PvdA https://t.co/GxQZZ1pk7Q reageer retweet
En toch scoorde ik 47%.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dat gaat je punten kosten voor de communisme-test
quote:
Zegt Sjerrie nou eigenlijk dat de PvdA communistisch is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:16 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond in mijn Fok Top 100 van de ‘10s![]()
![]()
Oeh leuk, die zo ook even doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is waren wel genoeg politieke testjes voor vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
*doet snel de deur op slot om z'n privé-eigendommen te beschermen.
Welke is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is waren wel genoeg politieke testjes voor vandaag.
[ afbeelding ]
Wel benieuwd wat daar uitkomt jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
Ik verwacht van @:Meke trouwens niks anders dan dat ze 100% communist is!
Of eigenlijk misschien 50% want ze heeft dan vast allemaal tests van anderen geconfisceerd en daar het gemiddelde uit genomen.quote:
Haha wowquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Doet me denken aan deze tweet van van de week![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
https://www.idrlabs.com/hogwarts-house/test.php
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Doet me denken aan deze tweet van van de week![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd de Nederlandse namen voor de huizen, klinkt toch beter.quote:
Bezit is diefstalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben ook wel materialistisch hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
Oh gelukkig, nou voel ik toch wat meer binding met jequote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik ben ook wel materialistisch hoor
Het is OP Hogwarts.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
In Hogwarts zou ik ook D66 stemmen zo te zien.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gelukkig, nou voel ik toch wat meer binding met je
Het is Hogwarts!!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
Wat een ingewikkelde vragen bij die Zweinstein test
Ik wilde de test doen, zag dat het 42 vragen waren, dacht 'typisch vrouwen!' en gaf mezelf een score van 0%.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Cee het volgende:
Feminisme-test gedaan, ik ben 58% radicaal feminist, bij de rest gaat het boven de 70% behalve bij de traditional, daar is het 28%.
Waarom kan ik geen plaatjes posten.
Ja maar komt ook omdat ik in een communistische staat de staat niet zou vertrouwen dus zou ook niet willen dat zij volledige macht krijgenquote:
Denk eigenlijk wel dat Huffelpuf het meest communistisch is eigenlijkquote:
Ohh die wil ik ook doen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Cee het volgende:
Feminisme-test gedaan, ik ben 58% radicaal feminist, bij de rest gaat het boven de 70% behalve bij de traditional, daar is het 28%.
Ik doe die test nu, ik vind de vragen heel vreemd en extreem dus de uitslag zal wel niet fraai zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Cee het volgende:
Denk ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel dat Huffelpuf het meest communistisch is eigenlijk
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde de test doen, zag dat het 42 vragen waren, dacht 'typisch vrouwen!' en gaf mezelf een score van 0%.
Wait whut?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:40 schreef Guanabana het volgende:
Women should enter into lesbian relationships as a way to resist patriarchy.
Tja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:40 schreef Guanabana het volgende:
quote:
In de 70's gebeurde dat geloof ik ook in de meer radicale kringen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde de test doen, zag dat het 42 vragen waren, dacht 'typisch vrouwen!' en gaf mezelf een score van 0%.
Angstige gedachte dat er mensen bestaan die zulke dingen denken hè.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:40 schreef Guanabana het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:46 schreef Guanabana het volgende:
Marriage is a perfect example of men’s need to own and oppress women.
Ja @:Strani, zie je het nou!
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
"If the use of sex robots becomes a normal practice, this will lead to the dehumanization of women."
De vraag zelf is al seksistisch want het gaat er van uit dat alleen mannen gebruik zouden maken van seksrobots.
Ik begrijp weinig van al die types feminisme eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
Dat ik vooral 'liberal feminism' krijg klopt wel, alleen noem ik het dan equalism.
Dat het klimaatprobleem ook een uiting is van vrouwonvriendelijkheid, als ik de test een beetje begrijp.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp weinig van al die types feminisme eigenlijk.![]()
Wat is Ecofeminisme? Dat je voorstander bent van vrouwelijke vuilnismannen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen homofoob, een hele geruststelling.
In welke zin zou dat zo kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Romantic love brainwashes women into subordination.
Hm.
Ben ik ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben het al niet eens met dit resultaat want ik heb op letterlijk alles het minst-homofobe antwoord gekozen, behalve op de vraag of ik geniet van het gezelschap van homoseksuele mensen, want daar heb ik neutraal gekozen omdat het feit dat ze homo zijn geen invloed heeft op wat ik vind van hun gezelschap. Blijkbaar gaat de test er van uit dat je specifiek moet genieten van het gezelschap van homoseksuelen om niet homofoob te zijn.
Misschien in de klassieke 'bouquetreeks'zin, maar goed, romantiek is nogal een vaag begrip.quote:
Soortgelijke dingetjes had ik ook een paar keer. Bijvoorbeeld dat “als homo’s belachelijk gemaakt worden, dan hebben ze het er zelf naar gemaakt “. Daar was ik het niet mee eens, maar niet volledig, omdat het net als bij elke bevolkingsgroep best voor kan komen dat dit wel het geval is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben het al niet eens met dit resultaat want ik heb op letterlijk alles het minst-homofobe antwoord gekozen, behalve op de vraag of ik geniet van het gezelschap van homoseksuele mensen, want daar heb ik neutraal gekozen omdat het feit dat ze homo zijn geen invloed heeft op wat ik vind van hun gezelschap. Blijkbaar gaat de test er van uit dat je specifiek moet genieten van het gezelschap van homoseksuelen om niet homofoob te zijn.
Ja, dat is ook echt zoiets waarvan ik me afvraag of romantiek voor mannen nou zo veel minder 'controlerend' is op de lange termijn dan voor vrouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien in de klassieke 'bouquetreeks'zin, maar goed, romantiek is nogal een vaag begrip.
Ik hou overigens wel van romantic love, dus ik vind het allemaal niet zo'n probleem.
Ja dat is ook een lastig geval, maar ik heb me daar toch maar op de grotere groep gericht en niet zo zeer op kleinere groepen extreme 'outgoing' homoseksuelen, zogezegd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soortgelijke dingetjes had ik ook een paar keer. Bijvoorbeeld dat “als homo’s belachelijk gemaakt worden, dan hebben ze het er zelf naar gemaakt “. Daar was ik het niet mee eens, maar niet volledig, omdat het net als bij elke bevolkingsgroep best voor kan komen dat dit wel het geval is.
Wellicht ja... Ik vond deze nog vrij makkelijk, verder weinig echt lastige vragen. Als ze ook vragen hadden gesteld over alle verschillende genders en dat soort dingen dan was m'n score wel wat omhoog gegaan vrees ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso gaat de test er eigenlijk al vanuit dat je homofoob bent.
Ja was een rare test.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
Of ik het eens ben met de BLM-beweging.
[ afbeelding ]
Tja... stonden ook wel wat absurde vragen in hoor, zoals over het afschaffen van alle gevangenissen.
Ja, lijkt een beetje gemaakt om je naar een lage score te sturen. Sowieso is de beweging volgens mij veel te divers om daar zulke duidelijke standpunten mee in te nemen.quote:
Die beweging heeft ook wel de nodige vreemde doelstellingen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
Of ik het eens ben met de BLM-beweging.
[ afbeelding ]
Tja... stonden ook wel wat absurde vragen in hoor, zoals over het afschaffen van alle gevangenissen.
Hm ja... nou ja, als dit allemaal daadwerkelijk sloeg op hun standpunten, dan kan ik prima leven met m'n lage score.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die beweging heeft ook wel de nodige vreemde doelstellingen natuurlijk.
Er is een transgendertest, maar weet niet of dat te precair is om hier te behandelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
Als ze ook vragen hadden gesteld over alle verschillende genders en dat soort dingen dan was m'n score wel wat omhoog gegaan vrees ik.
Oh ja ik zie 'm! Toch eventjes doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is een transgendertest, maar weet niet of dat te precair is om hier te behandelen.
Heb 'm wel net gemaakt.
Ik had 73% vs. 27%quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Met de kanttekening dat ik op veel vragen neutraal heb gestemd omdat ik het niet weet of omdat het me niet uitmaakt.
Dat valt wel mee danquote:
Dat betekent dat je van alle soorten mensen houdtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dan
'Probleem' met mij is dat ik bij bijna alles en iedereen een beetje een 'je doet maar'-houding heb. Het lijkt me op zich positief als grote groepen zo denken, maar het is niet activistisch genoeg voor betere scores in tests als deze.
Oeh die ga ik ook doenquote:
Daar komt het eigenlijk wel op neerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat betekent dat je van alle soorten mensen houdt
Misschien in manier van praten meer dan in manier van doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Paars ben ik, groen de general population.
Echt oneens, ben helemaal niet impulsief.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien in manier van praten meer dan in manier van doen?
quote:Impulsive personalities are characterized by an angry, disinhibited, and thoughtless attitude towards life, as well as a pattern of negative emotionality and emotional dysregulation. They frequently resort to bullying, intimidation, and social aggression when frustrated, but lack the cunning manipulativeness of sociopaths and psychopaths.
Heel saai en gezapig zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:41 schreef Strani het volgende:
Wel bijzonder, ik ben dus wat impulsiever maar ook wat normaler dan gemiddeld.
Hoe kan je 'normaler dan gemiddeld' zijn?
O ja, op tijd eten voor dat de pubquiz begintquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:41 schreef Cee het volgende:
Oehh ook even de psychopaattest doen voordat ik ga eten.
Is dat die ESF quiz? Wanneer is dat en hoe?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
O ja, op tijd eten voor dat de pubquiz begint
Met dat laatste stukje is het wel een 'je doet het maar je bent er niet eens echt goed in'-beschrijvingquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat laatste stukje is het wel een 'je doet het maar je bent er niet eens echt goed in'-beschrijving
19:45! Is een Youtube stream, maar we gaan waarschnlijk overleggen in de Jitsi chat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat die ESF quiz? Wanneer is dat en hoe?
Ja ik doe nu ineens ook een andere! Weird.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Cee het volgende:
Waar zit die test? Ik deed net per ongeluk de verkeerde en nu blijk ik een lichte vorm van socioapathie te hebben.
Weet niemand, maar ik vermoed 2014 maar het kan ook 2019 of 1980 zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Welk jaar is het vanavond in Eurovision Again trouwens? Ik wil wel weten wat ik kan verwachten van de Spanje-tags.
Hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies
Ik typte dus net: 'Joe, je bent een bitch/eikel, maar you lack the cunning manipulativeness of sociopaths and psychopaths.'
Wordt pas een kwartier vantevoren bekendgemaaktquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Welk jaar is het vanavond in Eurovision Again trouwens? Ik wil wel weten wat ik kan verwachten van de Spanje-tags.
Ah! Ze zouden 1968 of 1969 eens moeten doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet niemand, maar ik vermoed 2014 maar het kan ook 2019 of 1980 zijn.
Merci!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wordt pas een kwartier vantevoren bekendgemaakt
Maar ik zal het je laten weten!
Ik ben nog jong, het kan altijd nog abnormaler wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er is heel wat aan te doen!
Wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
De Eurovision film vond ik echt oprecht nog leuk ook!![]()
![]()
Verhaaltje heeft uiteraard niet zoveel om het lijf en het kon al wel uitgestippeld worden hoe het allemaal zou eindigen. Maar bohh wat een feest der herkenning! En al die cameo's![]()
En wel lekker feelgood filmpje ook. Ben er echt oprecht blij van geworden
Zeker geen tijdverspilling dus! Ik 'm eens kijken als ik wat vrolijkheid misquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
De Eurovision film vond ik echt oprecht nog leuk ook!![]()
![]()
Verhaaltje heeft uiteraard niet zoveel om het lijf en het kon al wel uitgestippeld worden hoe het allemaal zou eindigen. Maar bohh wat een feest der herkenning! En al die cameo's![]()
En wel lekker feelgood filmpje ook. Ben er echt oprecht blij van geworden
Zekers!quote:
Ja ik ga later nog even een uitgebreidere review plaatsen in het topic!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker geen tijdverspilling dus! Ik 'm eens kijken als ik wat vrolijkheid mis
Tuurlijkquote:
Ik ben vooral bang voor de cringe, dus dat is nogal een opluchtingquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ga later nog even een uitgebreidere review plaatsen in het topic!Maar ik had verwacht dat het echt heel cringe ging zijn, maar dat viel reuze mee. Wel wat flauw af en toe, maar ach. Het was echt best een lief filmpje.
De humor was wel wat flauw soms, maar ik vond het ook niet storen ofzo. De film heeft wat fouts, maar daar hou ik af en toe wel van.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel?
Was het geen cheap shot at Eurovision dan? Of flauw op een-manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
Straks vindt iedereen die film hartstikke cringe en blijk ik gewoon zelf heel raar te zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
En nog even een shout-out aan iedereen die mee wild oen aan de quiz
Handjes!
Ik denk het welquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Heb je al de Jitsi link?quote:
Handjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Op pc werkt het gewoon in een browser, geen app voor nodigquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Niet eens de app trouwens
Haha wat. Dacht dat hij voorgoed klaar was als voetballer?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Fred_B het volgende:
Arjen Robben naar FC Groningen (als voetballer)![]()
![]()
![]()
Alleen als je me geen wilde oen noemtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Wilde oen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen als je me geen wilde oen noemt
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
Eventueel later binnenwippen of eerder weg kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]![]()
Onder voorbehoud van mogelijke sociale verplichtingen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
Oh dan eerst even de app installeren en dan stuur ik je wel de link!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Niet eens de app trouwens
Okay dit is blijkbaar de grappentest op deze website.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dit, ben ik nu normaler dan gemiddeld?
Wellicht doe ik dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eventueel later binnenwippen of eerder weg kan ook natuurlijk
quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen als je me geen wilde oen noemt
Ik denk dat ze hier met 'impulsive' iets anders bedoelen dan impulsief. Wat dan precies weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Paars ben ik, groen de general population.
Echt oneens, ben helemaal niet impulsief. Maar sowieso rare scale.
Ik snap er ook al helemaal niets vanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dit is blijkbaar de grappentest op deze website.
1 april is al geweest hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
Ok, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op pc werkt het gewoon in een browser, geen app voor nodig
Leuk!quote:
Ja met de uitleg erbij snapte ik het al wel iets beter, en zit er ook wel iets in.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier met 'impulsive' iets anders bedoelen dan impulsief. Wat dan precies weet ik niet.
Sowieso stellen ze hier 'impulsive' als iets slechts. Terwijl impulsief dat niet echt is
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap er ook al helemaal niets vanHEEEE!??? HOE DAN WAAAATT
Huntelaar heeft het toch gedaan, maar die ging wel naar Ajax terugquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Wow maar wat een toffe move dan bij Arjen! Dat zouden meer spelers moeten doen, ook juist naar hun oude clubs die niet tot de grote drie behoren in Nederland
Je zou bijna denken dat hij een acteur isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Over voetballers gesproken, wat ziet Van Bommel eruit tegenwoordig, is helemaal een soort hipster geworden.
[ afbeelding ]
-quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd.
En als iemand even de link stuurt, stel ik dat op prijs.
Het komt vaker voor inderdaad, maar wel altijd grote drie. Van Persie, Kuyt, Van Bommel, Cocu, allemaal jongens die teruggingen naar de grote club waar ze het laatst voor speelden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gedaan, maar die ging wel naar Ajax terug
Onbewust zullen ze dan wel bedoelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja met de uitleg erbij snapte ik het al wel iets beter, en zit er ook wel iets in.
Je bent een bitch/eikel, maar niet op een berekenende manier.
Huntelaar naar Heerenveen was meer vergelijkbaar geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gedaan, maar die ging wel naar Ajax terug
Oh dit vind ik wel een goede uitleg ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:17 schreef Redefine het volgende:
Dan dus normaal, onbewust 'slecht' ('impulsive'), psychopaat (berekend en bewust slecht en kan zich normaal redden in de maatschappij) en sociopaat (onbewust slecht door het missen van empathie etc, iemand die zich niet goed ken redden in de maatschappij).
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Huntelaar naar Heerenveen was meer vergelijkbaar geweest.
ROBBEN???quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou nu bijna clubvoetbal gaan volgen nu RobbenGOD weer terug is.
WUTquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:08 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
OMG DAT ZOU GEWELDIG ZIJNquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Werd toch ook weleens gezegd dat hij nog mee wilde naar het EK? Ben benieuwd of dat nog kan
JAWELquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Werd toch ook weleens gezegd dat hij nog mee wilde naar het EK? Ben benieuwd of dat nog kan
Logisch ook wel, want het voetbalt heel wat makkelijker als je 80% van de tijd domineert als ploeg. Meedoen met tien anderen die er weinig van kunnen is veel zwaarder en het is enorm moeilijk het verschil in je eentje te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt vaker voor inderdaad, maar wel altijd grote drie. Van Persie, Kuyt, Van Bommel, Cocu, allemaal jongens die teruggingen naar de grote club waar ze het laatst voor speelden.
Van Bommel had ook naar Fortuna Sittard terug kunnen gaan
Echt leuk van hemquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Wow maar wat een toffe move dan bij Arjen! Dat zouden meer spelers moeten doen, ook juist naar hun oude clubs die niet tot de grote drie behoren in Nederland
Ja maar geen idee of dat nog kan hoorquote:
Absoluut ja. Nou is Robben gelukkig een speler die het veel van de individuele actie moet hebben, dus zolang z'n medespelers de bal bij hem weten te krijgen moet hij wel wat voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Logisch ook wel, want het voetbalt heel wat makkelijker als je 80% van de tijd domineert als ploeg. Meedoen met tien anderen die er weinig van kunnen is veel zwaarder en het is enorm moeilijk het verschil in je eentje te maken.
Dan maar niet meedoen als speler, hij moet gewoon mee omdat ik hem wil zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar geen idee of dat nog kan hooren of de keuze voor jongere aanvallers dan toch beter is
Ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan maar niet meedoen als speler, hij moet gewoon mee omdat ik hem wil zien.Dan wordt hij maar even versneld assistent-trainer oid.
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut ja. Nou is Robben gelukkig een speler die het veel van de individuele actie moet hebben, dus zolang z'n medespelers de bal bij hem weten te krijgen moet hij wel wat voor elkaar kunnen krijgen.
Ja maar ja, Groningen is nou eenmaal z'n jeugdliefde, dat zal toch wel extra motivatie geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.
Maar toch, waar je zin in hebt. Spelen voor FC Groningen betekent ook op een druilerige vrijdagavond er met 3-0 afgaan tegen VVV en een week later voor een kribbig publiek bloedeloos 0-0 spelen thuis tegen Sparta.
Snap ik wel, zijn villa in Groningen is eindelijk klaar, dan wil je er ook wonen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo tof dat hij niet voor het geld kiest door naar de zandbak te gaan
En met die droogte de laatste tijd is Groningen tegen de tijd dat het volgende kampioenschap beslist wordt ook een zandbak.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn villa in Groningen is eindelijk klaar, dan wil je er ook wonen natuurlijk
Als je bij Ziggo zit, niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef GeorgeM het volgende:
*neemt abo op Fox, mochten die nog Eredivisie uitzenden
Precies, dan is het beter om er nu nog meer even van te genieten!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
En met die droogte de laatste tijd is Groningen tegen de tijd dat het volgende kampioenschap beslist wordt ook een zandbak.
Ik denk dat dit juist een bewuste keuze is. Mogelijk dat die juist geen Europees voetbal meer wil spelen. Gewoon lekker ballen in de eredivisie. Plus dat het zijn jeugdclub is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.
Maar toch, waar je zin in hebt. Spelen voor FC Groningen betekent ook op een druilerige vrijdagavond er met 3-0 afgaan tegen VVV en een week later voor een kribbig publiek bloedeloos 0-0 spelen thuis tegen Sparta.
Naar de zandbak zou die sowieso niet gaan. Er was wel nog even sprake dat die naar Amerika zou gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo tof dat hij niet voor het geld kiest door naar de zandbak te gaan
Hoe zit dat eigenlijk. Ik snap die toestand niet helemaalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je bij Ziggo zit, niet.
Daar is het idd geen man naar.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de zandbak zou die sowieso niet gaan. Er was wel nog even sprake dat die naar Amerika zou gaan.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
heel heel HEEL HEEL HEEL VEEL REGEN GENOT
EINDELIJK
Dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist een bewuste keuze is. Mogelijk dat die juist geen Europees voetbal meer wil spelen. Gewoon lekker ballen in de eredivisie. Plus dat het zijn jeugdclub is.
Door daar naartoe te gaan komen er toch weer meer mensen kijken (zodra dat mag). En zijn sponsors ook weer geïnteresseerder. Dus helpt die daar zijn club voor de toekomst weer mee.
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat hij bij Europese clubs misschien vooral op de bank zit?
Hier weet hij zeker dat hij basisspeler is.
Nou ja ik verwacht nu wel 40 doelpunten van hem volgend seizoen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrièrequote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.
Celta maakt de 1 - 1 tegen Barca.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik verwacht nu wel 40 doelpunten van hem volgend seizoen natuurlijk.
Hier ookquote:
Lekker hoorquote:
Nee. Ik denk dat het verschil in fitheid te groot is. Robben was buiten de blessures om topfit. Sneijder is al jaren niet meer fit genoeg om op niveau te spelenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrière
Dan moet hij eerst iets aan z’n levensstijl doenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrière
Handjes!
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, stelletje linkse rakkers dat jullie er zijn
[ afbeelding ]Ik schrok hier wel een beetje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wow.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Over voetballers gesproken, wat ziet Van Bommel eruit tegenwoordig, is helemaal een soort hipster geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, stelletje linkse rakkers dat jullie er zijn
[ afbeelding ]Ik vraag me eigenlijk af hoe je rechtsboven zou kunnen uitkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Heel misschien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Jaaa leuk!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]Zou je de link misschien weg willen halen? Ik vind het toch wel een fijn idee om hem alleen via DM te verspreiden zodat we een beetje in de hand hebben wie hem allemaal heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Woop woopquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Cee Ik heb net de Hall of Presidents-show gekeken. Bij die lange rij op het eind keek Trump meestal een andere kant op dan alle anderenZe zongen trouwens geen liedje
Gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou je de link misschien weg willen halen? Ik vind het toch wel een fijn idee om hem alleen via DM te verspreiden zodat we een beetje in de hand hebben wie hem allemaal heeft
Thanksquote:
Begrijpelijk hoor!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Van mij mag iedereen die het wil gewoon meedoen, maar wel fijn als we iemand dan al 'kennen' van hier of elders op FOK!, hier weet je nooit zo goed wie er ineens blijkt mee te lezenHoewel ik me ook afvraag wat dan de ramp is, maar voelt gewoon gek ofzo
Dus ik had 'm niet in VBL moeten posten?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou je de link misschien weg willen halen? Ik vind het toch wel een fijn idee om hem alleen via DM te verspreiden zodat we een beetje in de hand hebben wie hem allemaal heeft
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ik had 'm niet in VBL moeten posten?
Ik snap wel dat je als rascommunist alles wil delenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ik had 'm niet in VBL moeten posten?
Shit volgens mij had ik de tijd foutquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat is het ook alweer en waar en hoe.
Ja dat is altijd zo'n onderwep inderdaad. Ik sta er hetzelfde in als jij. In principe ben ik tegen alle soorten feminisme waarbij vrouwen andere vrouwen gaan vertellen wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Nou het valt nog mee![]()
Ik vraag me wel af of ik nou minder feministisch ben omdat ik vind dat porno en prostitutie gewoon mag(Ik vind dat namelijk júist feministisch, maar dat soort dingen moeten vooral op vrijwillige basis gebeuren, volgens mij zijn er genoeg sekswerkers die vinden dat ze het tofste beroep ter wereld hebben, waarom zou je dat dan verbieden
)
Daarom! Jitsi-links zijn geen privé-eigendom!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je als rascommunist alles wil delen
Ah UK tijd stond erbij, excusesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
Maar nu zie ik ineens 18.30 wat dus nu moet zijn!?
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo'n onderwep inderdaad. Ik sta er hetzelfde in als jij. In principe ben ik tegen alle soorten feminisme waarbij vrouwen andere vrouwen gaan vertellen wat wel en niet mag.
Ze lopen in de UK nog steeds een uur achter. 19:30 NL tijdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
Engelse tijd?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze lopen in de UK nog steeds een uur achter. 19:30 NL tijd
Ja ik was er ook net achterquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja ik was er ook net achterBegon al helemaal hysterisch te doen hier
![]()
En dan zegt zo'n testje dat ik normaler dan normaal ben, hoe dan
Ah oké en hoe doe ik dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah UK tijd stond erbij, excusesIk gelijk in de crisis modus
Maar @:Cee en anderen het is over een uur 19.30 via deze link:
The Big Eurovision Song Contest Quiz – Attitude & Netflix Present Eurovision Legends | Pride At Home
Maar wel handiger om even daarvoor al op Jitsi te verzamelen
Wowtwitter:stationspark10 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 16:39:39Regenbui in Veendam. Wat een water, wind en hagel! Bijna beangstigend! #storm #windhoos https://t.co/tpju6butQz reageer retweet
Hier ook. Althans aan de achterkant van het huis. Van voren is het droog.quote:
Het een heeft wel met het ander te maken iigquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
Nou mensen ik ga nu even testen welk Harry Potter personage ik ben en welke psychiatrische stoornis ik dus heb
Het ergste is dat ik ergens denk: "daar koelt het wel lekker af". Hier hebben we maar een paar druppels gehad. Jammer dat het niet iets eerlijker verdeeld kon worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
Wowtwitter:stationspark10 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 16:39:39Regenbui in Veendam. Wat een water, wind en hagel! Bijna beangstigend! #storm #windhoos https://t.co/tpju6butQz reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het een heeft wel met het ander te maken iig
Fox wil dat Ziggo voor iedere abonnee een bedrag afdraagt (dus ook voor mensen die geen Eredivisie-pakket hebben) en Ziggo wil dat niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk. Ik snap die toestand niet helemaal![]()
Niks gewend, is hier wekelijks, watjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
Dat is wel erg plaatselijkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Althans aan de achterkant van het huis. Van voren is het droog.
Precies. Vooral in het oosten en zuiden zie je dit soort dingen. Vannacht een klein beetje onweer en regen hier, maar het was zo weer voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat het niet iets eerlijker verdeeld kon worden.
Ja, dat dacht ik ook en het was nog best een stevige ook.quote:
Ik wil al afhaken bij die TTquote:
Die eerste reactie vind ik wel grappig.quote:
We hebben zo te zien nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste reactie vind ik wel grappig.
Ik zag welgeteld 1 fatsoenlijke reactiequote:
En weer scoort Aspas tegen Barcaquote:
Wedden dat al die mensen stellig zeggen "ik ben geen racist hoor, maar.."quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zag welgeteld 1 fatsoenlijke reactie
Nou is NWS ook wel één grote circle jerk van dubieuze reacties op FOK! dus wat te verwachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:48 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben zo te zien nog een lange weg te gaan.
Laten we het erop houden dat die goed gevonden is, maar dat is het enige pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste reactie vind ik wel grappig.
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een kutforum is dit toch ook![]()
Het is dat deze sub zo leuk is
Dat komt omdat de belangrijkste mensen achter FOK! pro Zwarte piet zijn. Die smileys zullen altijd blijven staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isWil er eigenlijk wat van zeggen, maar dan krijg je de volle laag
Net als dat ik het écht niet vind kunnen dat deze nog bestaan;
![]()
Vooral die eerste
Ik ga even in voor de volle laagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isWil er eigenlijk wat van zeggen, maar dan krijg je de volle laag
Net als dat ik het écht niet vind kunnen dat deze nog bestaan;
![]()
Vooral die eerste
Ja daarom heb ik het ook nog niet geprobeerd aan te kaarten, maar kan echt niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de belangrijkste mensen achter FOK! pro Zwarte piet zijn. Die smileys zullen altijd blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |