OMG DAT ZOU GEWELDIG ZIJNquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Werd toch ook weleens gezegd dat hij nog mee wilde naar het EK? Ben benieuwd of dat nog kan
JAWELquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Werd toch ook weleens gezegd dat hij nog mee wilde naar het EK? Ben benieuwd of dat nog kan
Logisch ook wel, want het voetbalt heel wat makkelijker als je 80% van de tijd domineert als ploeg. Meedoen met tien anderen die er weinig van kunnen is veel zwaarder en het is enorm moeilijk het verschil in je eentje te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt vaker voor inderdaad, maar wel altijd grote drie. Van Persie, Kuyt, Van Bommel, Cocu, allemaal jongens die teruggingen naar de grote club waar ze het laatst voor speelden.
Van Bommel had ook naar Fortuna Sittard terug kunnen gaan
Echt leuk van hemquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Wow maar wat een toffe move dan bij Arjen! Dat zouden meer spelers moeten doen, ook juist naar hun oude clubs die niet tot de grote drie behoren in Nederland
Ja maar geen idee of dat nog kan hoorquote:
Absoluut ja. Nou is Robben gelukkig een speler die het veel van de individuele actie moet hebben, dus zolang z'n medespelers de bal bij hem weten te krijgen moet hij wel wat voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Logisch ook wel, want het voetbalt heel wat makkelijker als je 80% van de tijd domineert als ploeg. Meedoen met tien anderen die er weinig van kunnen is veel zwaarder en het is enorm moeilijk het verschil in je eentje te maken.
Dan maar niet meedoen als speler, hij moet gewoon mee omdat ik hem wil zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar geen idee of dat nog kan hooren of de keuze voor jongere aanvallers dan toch beter is
Ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan maar niet meedoen als speler, hij moet gewoon mee omdat ik hem wil zien.Dan wordt hij maar even versneld assistent-trainer oid.
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut ja. Nou is Robben gelukkig een speler die het veel van de individuele actie moet hebben, dus zolang z'n medespelers de bal bij hem weten te krijgen moet hij wel wat voor elkaar kunnen krijgen.
Ja maar ja, Groningen is nou eenmaal z'n jeugdliefde, dat zal toch wel extra motivatie geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.
Maar toch, waar je zin in hebt. Spelen voor FC Groningen betekent ook op een druilerige vrijdagavond er met 3-0 afgaan tegen VVV en een week later voor een kribbig publiek bloedeloos 0-0 spelen thuis tegen Sparta.
Snap ik wel, zijn villa in Groningen is eindelijk klaar, dan wil je er ook wonen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo tof dat hij niet voor het geld kiest door naar de zandbak te gaan
En met die droogte de laatste tijd is Groningen tegen de tijd dat het volgende kampioenschap beslist wordt ook een zandbak.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn villa in Groningen is eindelijk klaar, dan wil je er ook wonen natuurlijk
Als je bij Ziggo zit, niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:28 schreef GeorgeM het volgende:
*neemt abo op Fox, mochten die nog Eredivisie uitzenden
Precies, dan is het beter om er nu nog meer even van te genieten!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
En met die droogte de laatste tijd is Groningen tegen de tijd dat het volgende kampioenschap beslist wordt ook een zandbak.
Ik denk dat dit juist een bewuste keuze is. Mogelijk dat die juist geen Europees voetbal meer wil spelen. Gewoon lekker ballen in de eredivisie. Plus dat het zijn jeugdclub is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben heeft natuurlijk meer talent in zijn kleine teen dan de gemiddelde eredivisiespeler in zijn hele lichaam.
Maar toch, waar je zin in hebt. Spelen voor FC Groningen betekent ook op een druilerige vrijdagavond er met 3-0 afgaan tegen VVV en een week later voor een kribbig publiek bloedeloos 0-0 spelen thuis tegen Sparta.
Naar de zandbak zou die sowieso niet gaan. Er was wel nog even sprake dat die naar Amerika zou gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo tof dat hij niet voor het geld kiest door naar de zandbak te gaan
Hoe zit dat eigenlijk. Ik snap die toestand niet helemaalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je bij Ziggo zit, niet.
Daar is het idd geen man naar.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de zandbak zou die sowieso niet gaan. Er was wel nog even sprake dat die naar Amerika zou gaan.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
heel heel HEEL HEEL HEEL VEEL REGEN GENOT
EINDELIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |