Het een heeft wel met het ander te maken iigquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
Nou mensen ik ga nu even testen welk Harry Potter personage ik ben en welke psychiatrische stoornis ik dus heb
Het ergste is dat ik ergens denk: "daar koelt het wel lekker af". Hier hebben we maar een paar druppels gehad. Jammer dat het niet iets eerlijker verdeeld kon worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
Wowtwitter:stationspark10 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 16:39:39Regenbui in Veendam. Wat een water, wind en hagel! Bijna beangstigend! #storm #windhoos https://t.co/tpju6butQz reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het een heeft wel met het ander te maken iig
Fox wil dat Ziggo voor iedere abonnee een bedrag afdraagt (dus ook voor mensen die geen Eredivisie-pakket hebben) en Ziggo wil dat niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk. Ik snap die toestand niet helemaal![]()
Niks gewend, is hier wekelijks, watjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
Wowtwitter:stationspark10 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 16:39:39Regenbui in Veendam. Wat een water, wind en hagel! Bijna beangstigend! #storm #windhoos https://t.co/tpju6butQz reageer retweet
Dat is wel erg plaatselijkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Althans aan de achterkant van het huis. Van voren is het droog.
Precies. Vooral in het oosten en zuiden zie je dit soort dingen. Vannacht een klein beetje onweer en regen hier, maar het was zo weer voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat het niet iets eerlijker verdeeld kon worden.
Ja, dat dacht ik ook en het was nog best een stevige ook.quote:
Ik wil al afhaken bij die TTquote:
Die eerste reactie vind ik wel grappig.quote:
We hebben zo te zien nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste reactie vind ik wel grappig.
Ik zag welgeteld 1 fatsoenlijke reactiequote:
En weer scoort Aspas tegen Barcaquote:
Wedden dat al die mensen stellig zeggen "ik ben geen racist hoor, maar.."quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zag welgeteld 1 fatsoenlijke reactie
Nou is NWS ook wel één grote circle jerk van dubieuze reacties op FOK! dus wat te verwachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:48 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben zo te zien nog een lange weg te gaan.
Laten we het erop houden dat die goed gevonden is, maar dat is het enige pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste reactie vind ik wel grappig.
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een kutforum is dit toch ook![]()
Het is dat deze sub zo leuk is
Dat komt omdat de belangrijkste mensen achter FOK! pro Zwarte piet zijn. Die smileys zullen altijd blijven staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isWil er eigenlijk wat van zeggen, maar dan krijg je de volle laag
Net als dat ik het écht niet vind kunnen dat deze nog bestaan;
![]()
Vooral die eerste
Ik ga even in voor de volle laagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt hoor, het feit dat dat hele topic zo isWil er eigenlijk wat van zeggen, maar dan krijg je de volle laag
Net als dat ik het écht niet vind kunnen dat deze nog bestaan;
![]()
Vooral die eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |