Dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist een bewuste keuze is. Mogelijk dat die juist geen Europees voetbal meer wil spelen. Gewoon lekker ballen in de eredivisie. Plus dat het zijn jeugdclub is.
Door daar naartoe te gaan komen er toch weer meer mensen kijken (zodra dat mag). En zijn sponsors ook weer geïnteresseerder. Dus helpt die daar zijn club voor de toekomst weer mee.
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat hij bij Europese clubs misschien vooral op de bank zit?
Hier weet hij zeker dat hij basisspeler is.
Nou ja ik verwacht nu wel 40 doelpunten van hem volgend seizoen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrièrequote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Plus dat bij grotere clubs je vooral met veel druk speelt. Terwijl bij een kleinere club het voor zo iemand meer om het spelplezier gaat.
Celta maakt de 1 - 1 tegen Barca.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik verwacht nu wel 40 doelpunten van hem volgend seizoen natuurlijk.
Hier ookquote:
Lekker hoorquote:
Nee. Ik denk dat het verschil in fitheid te groot is. Robben was buiten de blessures om topfit. Sneijder is al jaren niet meer fit genoeg om op niveau te spelenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrière
Dan moet hij eerst iets aan z’n levensstijl doenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Wesley Sneijder dan kan terug kunnen keren bij FC Utrecht als die een beroep op hem zouden doen ? Of is het bij hem 'definitief' gedaan met z`n actieve carrière
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
En nog even een shout-out aan iedereen die mee wild oen aan de quiz
Handjes!
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, stelletje linkse rakkers dat jullie er zijn
[ afbeelding ]Ik schrok hier wel een beetje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wow.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Over voetballers gesproken, wat ziet Van Bommel eruit tegenwoordig, is helemaal een soort hipster geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, stelletje linkse rakkers dat jullie er zijn
[ afbeelding ]Ik vraag me eigenlijk af hoe je rechtsboven zou kunnen uitkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Heel misschien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Handjes!
Jaaa leuk!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]Zou je de link misschien weg willen halen? Ik vind het toch wel een fijn idee om hem alleen via DM te verspreiden zodat we een beetje in de hand hebben wie hem allemaal heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Woop woopquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Cee Ik heb net de Hall of Presidents-show gekeken. Bij die lange rij op het eind keek Trump meestal een andere kant op dan alle anderenZe zongen trouwens geen liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |