SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Daar is 'ie dan alsnog.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
Als ik de LaPo had gehad dan had ik 'Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe' gekozen, uit dat volkslied. 'Long live our Soviet motherland'.
Je wordt strakjes nog getagdquote:
Ik heb er nu al zin in!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wordt strakjes nog getagd
Ik bereid je even voor
KREAquote:
Een variatie die ik nog niet was tegengekomen!quote:
U nog wel!quote:
Ga je nog wat leuks doen in die week?quote:
Heleuquote:
Assen?quote:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Assen een betere TT heeft dan Zandvoortquote:
Zulke momentenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
@:Greys ik zit nu meer Gilbert O'Sullivan te luisteren op Spotify. Ik blijf het apart vinden dat ik dat liedje op TV zag en het ook zo de moeite waard vond om het hier te noemen, en dat jij er vervolgens zo'n leuk en heel recent verhaal over had
quote:
boodschappen,quote:
Klinkt goed hoor! Niet in de rij gestaan op station Zandvoort?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boodschappen,
Strandje geweest, Mexicaans restaurant gegeten
Ik zit dit weekend in Noord Limburg, was strandje bij Roermondquote:Op zondag 28 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Niet in de rij gestaan op station Zandvoort?
Heb je de autoriteiten wel op de hoogte gesteld van het feit dat de Noordzee zo hoog staat?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Noord Limburg, was strandje bij Roermond
Jaquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je de autoriteiten wel op de hoogte gesteld van het feit dat de Noordzee zo hoog staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |