ik ben blij dat ik gisteravond nog even geweest ben.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou echt vandaag naar de winkel gaan
Zodat je niet vandaag met de drukte de winkel in moet of was je wc-papier op?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik gisteravond nog even geweest ben.
zodat ik vandaag niet hoef.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodat je niet vandaag met de drukte de winkel in moet of was je wc-papier op?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat ik vandaag niet hoef.
Heb nog 10 rollen op voorraad. Komende half jaar zit ik gebakken
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestylequote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Perenijsjes. Hype nummer zoveel die ik nooit begrepen heb..
Misschien moet Buda dan dit topic naar LIF kicken..quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestyle
ja, oke, met 4 vrije dagen gaat het wat sneller, maar normaal gebruik ik thuis bijna geen wc papier, alleen op het werkquote:
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien moet Buda dan dit topic naar LIF kicken..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, met 4 vrije dagen gaat het wat sneller, maar normaal gebruik ik thuis bijna geen wc papier, alleen op het werk
Een zolderkamer is ver beneden mijn standquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hier
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Perenijsjes. Hype nummer zoveel die ik nooit begrepen heb..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een zolderkamer is ver beneden mijn stand![]()
![]()
![]()
tenzij je zelf die collega hebt. Of er moeten er 2 van zulke mensen werken...quote:
Zou ik eerst een vloer moeten leggen en een trap plaatsen voordat ik hier een zolderkamer kan makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hier
Ik ben het niet. Ik moet er niet aan denken om number two op mijn werk te doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tenzij je zelf die collega hebt. Of er moeten er 2 van zulke mensen werken...
Waar sta je voor in de rij?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
K sta alleen buiten in de wachtrij polonaise![]()
En voor iedere shopper is er een eigen medewerker die kijkt wat je aanraakt
Is dat een soort van werkverschaffing voor mensen die tijdelijk steun trekken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Je personal shopstalkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Kan er zo chagrijnig van wordenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:46 schreef Fogel het volgende:
Hemelvaart = brouwdag.
Een dikke Russian Imperial Stout is in wording.
Maar er is potentieel!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik eerst een vloer moeten leggen en een trap plaatsen voordat ik hier een zolderkamer kan maken![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
Zo waar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestyle
quote:
Ja mocht je je vervelenquote:
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclubquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..quote:
Ik heb niet eens in huis geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even likken aan een lifestyle.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclub
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Nee, het ligt op de grond!"
"Is het geen herfstblaadje?"
"Wat, nee! Echt"
Wij daarnaar toe, ik kijken...
"Ja, het is poep."
Hij viel bijna flauw![]()
Het gekke is wel dat het een halve meter vóór de toiletpot lagHoeeee dan!?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Wat, nee! Echt"
"Ja, het is poep."
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.
Die heb ik al een poos niet meer gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet het plafond hier nog witten.
ik lijk Mo_Muffin wel
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
"Dan trek je door..."
"Wat, nee! Echt"
"Ja, het is poep."
Het is écht!quote:
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topicquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt, sommige mensen
Ik heb snel de deur dicht gedaan en ben naar een andere etage gehobbeld.
Hmm. Dat is minder lang dan ik dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topic
Oh echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.
Vorige keer dat ik deze maakte, "verdampte" 17 van de 19 liter in het wachtprocess... Heel vreemd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
With the stars as her umbrella
leuke winkel is hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..
Corona, dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echtmoeder.
Ah wat sneu, wist ik niet.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.
huidige niet meer goed?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk erover om een nieuwe tv te bestellen.
Poepsoepquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, of een pot die tot de rand toe vol staat met water en drijvende poepdeeltjes.
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
maar heb mijn hmdi dingetje dus nu mijn smurf kleding weer aan
En dan ook echt alleen maar een smurfenmutsquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.
Hardop gelachen, sorry.quote:
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.En dan toch eerst een paar keer doortrekken in de hoop dat ie loskomt. Dat gebeurt nooit.
k moet zon mini ding hebben dus heir staat miniquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?
Ja, heel sneuquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wat sneu. Hij had het vaak over haar.
zit al thuis in mijn smurf kledingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sta je nog voor de deur of ben je al thuis
Absoluut!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
Ga je toch gewoon even terug in je smurfkleding, hups hups.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluitingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet zon mini ding hebben dus heir staat mini
https://www.coolblue.nl/p(...)nverterkabel-4k.html
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.
kleding met verf en gatenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Zoveel vragen.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleding met verf en gaten![]()
niet geschikt voor buiten :p
Snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaringquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karmaquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
Sterkte.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
das wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Mag ik Zwitserland al in?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt@:Budapestenaar waar was je?
Dit is meer iets voor mijquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Wordt je internet daar sneller van?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Geruite broekquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt![]()
Je bent altijd zo panisch met voedsel
Die heb je ook weleens geprobeerd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Mij deed het denken aan mostquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig
Dat ken ik nietquote:
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woordquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel![]()
Oh en het is trouwens overhemd
En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Misschien kan ik je binnensmokkelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik Zwitserland al in?Dan had ik wel mee willen wandelen
Mooie route gelopen?
nee 'bloesje' voor een vent is sexyquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijfquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik je binnensmokkelen![]()
Ja weer lekker bergop en af.
Douchenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
ik heb bier met cannabis extract.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
Maar zonder THC neem ik aan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bier met cannabis extract.
ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers
Roy Dondersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag wordenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
overigens geen mondkapje op hoor, maar druk was het weldegelijk... en dan ben ik niet eens echt in de duinen geweestquote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer magquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf
Klinkt heerlijkGewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?
Tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ga ik googelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer mag
Hier een team friet die voor overhemd isquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van team friet
Ik distantieer mij van deze correlatie!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jou mag ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier een team friet die voor overhemd is
Ook dat nog.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier een team friet die voor overhemd is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van deze correlatie!
En toen heb je eieren naar hem staan gooien en de hond erachteraan gestuurd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar in een klein dorp zie je zo iets toch niet vaakquote:
Mooi manquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar in een klein dorp zie je zo iets toch niet vaak
Hoop het! Beterschap.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een uurtje slapen. Misschien dat ik dan van mijn hoofdpijn af kom
Daffydquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain.
hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.quote:
Misschien dat daarom mijn hoofd het andere associeerdequote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain.
Onweer hopelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.
alhoewel het inmiddels minder zonnig, maar meer plakkerig begint te worden..
beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweer hopelijk![]()
Maar geen idee, ik zit binnen
Of in ieder geval meer regen de aankomende tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaad
Buitenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweer hopelijk![]()
Maar geen idee, ik zit binnen
echt hequote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Intussen in A'dam![]()
https://www.at5.nl/artike(...)egelen-in-vondelpark
was te verwachtenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Intussen in A'dam![]()
https://www.at5.nl/artike(...)egelen-in-vondelpark
Oh hoe ziet zoiets eruit?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een 'kattentuintje' gemaakt en ik wordt gewoon helemaal weeïg als ik zie hoe blij mijn kat er mee is![]()
ik vond het hier vanmorgen al overal druk. wil niet weten hoe het nu isquote:
zal ff foto makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hoe ziet zoiets eruit?
Misschien wil ik toch ook wel weer een kat
Inb4 weer de verkeerde.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblueblijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht
(hoop ik)
Ga eens kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het hier vanmorgen al overal druk. wil niet weten hoe het nu is
Hoop het ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblueblijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht
(hoop ik)
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop heeft mijn groene rommel opgeruimd.
ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hoe ziet zoiets eruit?
Misschien wil ik toch ook wel weer een kat
Er bij liggen is een vereiste...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de reacties eronder niet lezen .quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
het schijnt niet te kloppen volgens veel reacties
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Er bij liggen is een vereiste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooierd.
En mooie tuin!With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
ja klopt dan toch niet he.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
Dan maar dezeCat and Moose
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/1015888441947503/
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Er bij liggen is een vereiste...Leuk leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Iemand stuurt dat in ofzo en het wordt verder totaal niet gecontroleerd of het ook klopt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt dan toch niet he.
raar dat ze dit zo plaatsen
Het is een portret deze.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Ik ben ook trots!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zientrots op mezelf dat ze nog leven
heb je nog meer fotos van je tuin?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zientrots op mezelf dat ze nog leven
Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang meequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wil
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang mee
daarom haal ik ook van dat goedkope spulquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom haal ik ook van dat goedkope spul
Dat vond ik ook al wonderlijk ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
oh dat wil ik hier ook buitenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in de wondere wereld van 12volt kneut. Wat een zooi is er te koop zeg
Oh, dat is weer een heel ander en op zich nuttiger aspect ja. Ik had het over dingen die op de sigarettenplug van de auto kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat wil ik hier ook buitenwil je ook voor verlichting buiten ?
...rommel, zooi...quote:
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dat is weer een heel ander en op zich nuttiger aspect ja. Ik had het over dingen die op de sigarettenplug van de auto kunnen.
Koffiemachientje?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dat is weer een heel ander en op zich nuttiger aspect ja. Ik had het over dingen die op de sigarettenplug van de auto kunnen.
of een airfryerquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koffiemachientje?
(heb ik ooit eens in een autofolder zien staan)
Ja, en een waterkoker, stofzuiger...quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koffiemachientje?
(heb ik ooit eens in een autofolder zien staan)
Joahhhh lekker 's ochtends in de file het een en ander fryeren en dan lekker op kantoor aankomen met zo'n lekkere fryert luchtquote:
Frikandel speciaal als ontbijt!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joahhhh lekker 's ochtends in de file het een en ander fryeren en dan lekker op kantoor aankomen met zo'n lekkere fryert lucht
Een luchtbedpomp op 12v is dan wel weer handig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
goed plan wel... alles wat je mogelijk onderweg in de auto nodig hebt......
Zou je een frikandel speciaalklok kunnen maken net als een aardappelklok?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wat zou jij er op willen aansluiten dan?
Wij hebben ooit eens een prius gehad (don't ask... bijtelling... jeweetzquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een luchtbedpomp op 12v is dan wel weer handig.
En het jeukt nu om een hele zonnepanelenkermis op het dak van de auto te schroeven, omdat het kan.
wacht geduldig op fotosquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Hele bus vol aan het einde van de dag. Nu alles uitpakken en in elkaar zetten en een plekje geven
. Super productieve dag
.
Geduld is wel nodig ja, we missen alle juiste schroevendraaiersquote:
Vandaag verhuizen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Hele bus vol aan het einde van de dag. Nu alles uitpakken en in elkaar zetten en een plekje geven
. Super productieve dag
.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Lekker anderhalve meter afstand houden van familiequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anderhalve meter afstand houden van familie
Hatsjoeeee... zeg je?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
nu pas :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
Hoi, a/s/l ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
vervelend. Heb je geen advil ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was
Neh, nieuwe spullen kopen. Plantjes, stellingkast, tuinset, nachtkastjes en nog wat dingen verzameldquote:
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen
preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn
Ja, zeker toen ik vanochtend aan het lopen was, leek haast alsof het sneeuwdequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geapptquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan![]()
. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren
.
Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geapptStuurt foto's, doet aan videobellen..
Gaaf!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht![]()
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnen. Ik vind het hartstikke knap dat ze dat nog geleerd krijgen en het scheelt waarschijnlijk enorm in eenzaamheid.
Jouw oma is er al een stuk verder mee als ik het zo hoor. Alsof het gewoon een normaal onderdeel van haar leven geworden is.
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.quote:
Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht![]()
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foquevillequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonbootAls ik het hier niet kan betalen, dan graag daar
Yaaaay!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat kost dat eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonbootAls ik het hier niet kan betalen, dan graag daar
Dat geloof ik nu welquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro worden
Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Covidactie, ze willen mensen terug in de hotels. 8000NOK voor 10 nachten (normale prijs ligt tussen de 1000 en 2500 per nacht, afhankelijk van welk hotel). Ze hebben ook een aanbieding voor onbeperkte nachten voor 2 maanden voor 25000NOK.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.quote:
Een varend huis ook echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessen
Vraag loonsverhogingquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.He-le-maal mijn budget!
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.He-le-maal mijn budget!
Da's wel een punt ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken
En er komen er nogal wat voorbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel een punt ja.
Miauw, hoe exhibitionistisch ben je?
Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkjequote:
Misschien moet je haar anders aanbieden met helpen zoeken? Ze is het vast kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkje
Het onkruid?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet je haar anders aanbieden met helpen zoeken? Ze is het vast kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |