abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193241273
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
graag verwijderen
pi_193241277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Wordt je internet daar sneller van?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:03 #103
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241278
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geruite broek *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:49 #104
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241289
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
With the stars as her umbrella
pi_193241291
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen. _O-
pi_193241319
Zo maar eens wat appjes sturen om te zien of ik mijn sociale leven weer enigszins kan reanimeren _O- :')
pi_193241324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
graag verwijderen
pi_193241332
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Die heb je ook weleens geprobeerd?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:13 #109
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241335
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Hoe weet jij dat?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:54 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241345
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
With the stars as her umbrella
pi_193241351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
Mij deed het denken aan most :{
pi_193241355
Ja hoe ik denk dat bloemstengel smaakt :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:12 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mij deed het denken aan most :{
Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:31 #114
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241361
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
pi_193241373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
pi_193241383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
graag verwijderen
pi_193241386
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
pi_193241396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- Glaasje Chateau Uitstraling Rode Meloenwijn.
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:20 #119
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
Oh :D
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- :')
With the stars as her umbrella
pi_193241400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
graag verwijderen
pi_193241402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
En nu? :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:40 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241405
Wel zin in bubbels :9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:42 #123
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken? :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:55 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mag ik Zwitserland al in? -O- Dan had ik wel mee willen wandelen :9

Mooie route gelopen?
Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:28:27 #125
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:29:16 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:28 schreef Ygritte het volgende:

[..]

nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193241449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf :P

Klinkt heerlijk _O_ Gewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 15:30:24 ]
pi_193241450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
Wel zin in bubbels :9
Kom gaan we samen bubbelen *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:30:51 #129
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241464
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
Kennelijk niet sexy -O-
pi_193241474
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193241478
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:31:50 #132
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241484
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kom gaan we samen bubbelen *O*
Met geruite bloesjes aan *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:10 #133
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Douchen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:29 #135
45833 crew  Fogel
pi_193241496
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:

Oh en het is trouwens overhemd :{w
_O_
pi_193241512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:21 #138
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
:9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:26 #139
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241518
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
pi_193241522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:58 #141
45833 crew  Fogel
pi_193241528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
Maar zonder THC neem ik aan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
:{
pi_193241542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
_O-
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:22 #144
169210 liesje1979
pi_193241552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
Roy Donders :Y
pi_193241553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar zonder THC neem ik aan?
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
pi_193241559
Team bloesje w/
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:54 #147
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
_O-
Mooi man zulke ervaringen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:36:33 #149
169210 liesje1979
pi_193241581
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Team bloesje w/
*Trekt DM terug.
pi_193241589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
overigens geen mondkapje op hoor, maar druk was het weldegelijk... en dan ben ik niet eens echt in de duinen geweest :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:37:13 #151
45833 crew  Fogel
pi_193241590
Ik zie vooral een aantal buurvrouwen met weinig kleding. Het is zonnig, maar liefst 17 graden en mensen hebben vrij. Vorige week sneeuwde het nog gewoon.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:37:18 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
Moet kunnen *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:37:21 #153
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241596
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Team bloesje w/
Ik had niet anders verwacht van team friet :6
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:37:32 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241602
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf :P

Klinkt heerlijk _O_ Gewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?
De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer mag :)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:37:42 #155
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
Tof _O_
pi_193241615
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer mag :)
Dat ga ik googelen :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:38:08 #157
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241618
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van team friet :6
Hier een team friet die voor overhemd is w/
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:38:10 #158
45833 crew  Fogel
pi_193241621
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van team friet :6
Ik distantieer mij van deze correlatie!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:38:24 #159
45833 crew  Fogel
pi_193241626
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier een team friet die voor overhemd is w/
Jou mag ik.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:38:34 #160
169210 liesje1979
pi_193241629
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van team friet :6
Ook dat nog. -O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:39:48 #161
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jou mag ik.
Ik jou ook ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:40:18 #162
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241653
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier een team friet die voor overhemd is w/
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik distantieer mij van deze correlatie!
pi_193241659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
En toen heb je eieren naar hem staan gooien en de hond erachteraan gestuurd.
graag verwijderen
pi_193241668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Moet kunnen *O*
dat wel, maar in een klein dorp zie je zo iets toch niet vaak
pi_193241674
Even een uurtje slapen. Misschien dat ik dan van mijn hoofdpijn af kom :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:41:35 #166
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat wel, maar in een klein dorp zie je zo iets toch niet vaak
Mooi man _O_
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:41:50 #167
169210 liesje1979
pi_193241679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Ygritte het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain. _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:41:55 #168
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een uurtje slapen. Misschien dat ik dan van mijn hoofdpijn af kom :{
Hoop het! Beterschap.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:42:30 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241691
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain. _O_
Daffyd *O*
With the stars as her umbrella
pi_193241706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mooi man _O_
hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.

alhoewel het inmiddels minder zonnig, maar meer plakkerig begint te worden..
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:43:36 #171
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241712
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain. _O_
Misschien dat daarom mijn hoofd het andere associeerde :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:43:59 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.

alhoewel het inmiddels minder zonnig, maar meer plakkerig begint te worden..
Onweer hopelijk :9

Maar geen idee, ik zit binnen :')
With the stars as her umbrella
pi_193241757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Onweer hopelijk :9

Maar geen idee, ik zit binnen :')
beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaad
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:46:44 #175
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaad
Of in ieder geval meer regen de aankomende tijd.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:48:43 #176
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Onweer hopelijk :9

Maar geen idee, ik zit binnen :')
Buiten O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:49:16 #177
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:48 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Buiten O+
Ja meestal wel O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:53:49 #178
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241911
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:54:47 #179
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241932
quote:
echt he :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:55:34 #180
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:54 schreef Ygritte het volgende:

[..]

echt he :')
Bizar :')
With the stars as her umbrella
pi_193241963
quote:
was te verwachten
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:56:30 #182
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241966
Ik heb een tijdje geleden een 'kattentuintje' gemaakt en ik wordt gewoon helemaal weeïg als ik zie hoe blij mijn kat er mee is *; _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:57:47 #183
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

was te verwachten
Ik was hoopvol :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:58:22 #184
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een 'kattentuintje' gemaakt en ik wordt gewoon helemaal weeïg als ik zie hoe blij mijn kat er mee is *; _O-
Oh hoe ziet zoiets eruit? :D

Misschien wil ik toch ook wel weer een kat :P
With the stars as her umbrella
pi_193242043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik was hoopvol :D
ik vond het hier vanmorgen al overal druk. wil niet weten hoe het nu is :)
pi_193242048
oke nou topwinkel coolblue :P blijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht

(hoop ik)
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:01:25 #187
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh hoe ziet zoiets eruit? :D

Misschien wil ik toch ook wel weer een kat :P
zal ff foto maken
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:01:51 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193242069
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

zal ff foto maken
Jaaa *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:02:17 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193242077
Joop heeft mijn groene rommel opgeruimd. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193242097
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblue :P blijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht

(hoop ik)
Inb4 weer de verkeerde.
pi_193242101
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Inb4 weer de verkeerde.
durf de verpakking niet te openen :P
pi_193242106
Het liveblog van woensdag kun je hier terugvinden.
ÉÉN UUR GELEDEN
Sekswerkers Wallen komen met werkprotocol
Sekswerkers op de Amsterdamse Wallen hebben een protocol ingediend met regels voor corona-proof werken, in de hoop dat ze daarmee eerder dan op 1 september weer aan de slag mogen. Red Light United, de belangenvereniging van raamprostituees op de Wallen, wijst erop dat veel sekswerkers in het geheim doorwerken. De overheidssteun voor zzp'ers die zij ontvangen, is volgens de belangenbehartiger niet toereikend om de hoge huren voor de werkplek te betalen. Hoe langer het werkverbod duurt, hoe meer sekswerkers de illegaliteit ingaan, aldus Red Light United.

In het voorgestelde protocol staat onder meer dat zowel de sekswerker als de klant latex handschoenen en een mondkapje moeten dragen. Ook zijn orale seks en zoenen niet toegestaan en mag er alleen seks worden bedreven in posities waarin men met het gezicht van elkaar is afgekeerd.
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:03:50 #193
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik vond het hier vanmorgen al overal druk. wil niet weten hoe het nu is :)
Ga eens kijken *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:04:11 #194
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242116
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblue :P blijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht

(hoop ik)
Hoop het ook :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:04:25 #195
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop heeft mijn groene rommel opgeruimd. O+
_O_
With the stars as her umbrella
pi_193242123
scheveningen _O-

https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0


al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
pi_193242145
quote:
ziet er gezellig uit
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:06:21 #198
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen _O-

https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0

al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
:') wauw.
With the stars as her umbrella
pi_193242173
het schijnt niet te kloppen volgens veel reacties
pi_193242175
wilde broodje paling meenemen maar had geen zin om in de rij te staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')