abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193241273
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
graag verwijderen
pi_193241277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Wordt je internet daar sneller van?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:03 #103
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241278
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geruite broek *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:49 #104
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241289
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
With the stars as her umbrella
pi_193241291
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen. _O-
pi_193241319
Zo maar eens wat appjes sturen om te zien of ik mijn sociale leven weer enigszins kan reanimeren _O- :')
pi_193241324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
graag verwijderen
pi_193241332
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Die heb je ook weleens geprobeerd?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:13 #109
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241335
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Hoe weet jij dat?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:54 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241345
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
With the stars as her umbrella
pi_193241351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
Mij deed het denken aan most :{
pi_193241355
Ja hoe ik denk dat bloemstengel smaakt :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:12 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mij deed het denken aan most :{
Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:31 #114
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241361
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
pi_193241373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
pi_193241383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
graag verwijderen
pi_193241386
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
pi_193241396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- Glaasje Chateau Uitstraling Rode Meloenwijn.
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:20 #119
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
Oh :D
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- :')
With the stars as her umbrella
pi_193241400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
graag verwijderen
pi_193241402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
En nu? :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:40 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241405
Wel zin in bubbels :9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:42 #123
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken? :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:55 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mag ik Zwitserland al in? -O- Dan had ik wel mee willen wandelen :9

Mooie route gelopen?
Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:28:27 #125
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:29:16 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:28 schreef Ygritte het volgende:

[..]

nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193241449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf :P

Klinkt heerlijk _O_ Gewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 15:30:24 ]
pi_193241450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
Wel zin in bubbels :9
Kom gaan we samen bubbelen *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:30:51 #129
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241464
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
Kennelijk niet sexy -O-
pi_193241474
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193241478
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:31:50 #132
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241484
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kom gaan we samen bubbelen *O*
Met geruite bloesjes aan *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:10 #133
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Douchen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:29 #135
45833 crew  Fogel
pi_193241496
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:

Oh en het is trouwens overhemd :{w
_O_
pi_193241512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:21 #138
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
:9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:26 #139
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241518
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
pi_193241522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:58 #141
45833 crew  Fogel
pi_193241528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
Maar zonder THC neem ik aan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
:{
pi_193241542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
_O-
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:22 #144
169210 liesje1979
pi_193241552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
Roy Donders :Y
pi_193241553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar zonder THC neem ik aan?
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
pi_193241559
Team bloesje w/
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:54 #147
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
_O-
Mooi man zulke ervaringen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:36:33 #149
169210 liesje1979
pi_193241581
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Team bloesje w/
*Trekt DM terug.
pi_193241589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
overigens geen mondkapje op hoor, maar druk was het weldegelijk... en dan ben ik niet eens echt in de duinen geweest :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')