Wordt je internet daar sneller van?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Geruite broekquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt![]()
Je bent altijd zo panisch met voedsel
Die heb je ook weleens geprobeerd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Mij deed het denken aan mostquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig
Dat ken ik nietquote:
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woordquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel![]()
Oh en het is trouwens overhemd
En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Misschien kan ik je binnensmokkelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik Zwitserland al in?Dan had ik wel mee willen wandelen
Mooie route gelopen?
nee 'bloesje' voor een vent is sexyquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord
Ja idd. Wat is er mis met hemd?quote:
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijfquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik je binnensmokkelen![]()
Ja weer lekker bergop en af.
Douchenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
ik heb bier met cannabis extract.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
Maar zonder THC neem ik aan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bier met cannabis extract.
ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers
Roy Dondersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |