abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193241131
nee
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:06:44 #77
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

mjawel
Sta je nog voor de deur of ben je al thuis :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:07:15 #78
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241139
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend. :') En dan toch eerst een paar keer doortrekken in de hoop dat ie loskomt. Dat gebeurt nooit. :')
_O-

Dat is zo! Die dingen zitten echt muurvast :'(
With the stars as her umbrella
pi_193241142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
:'(
:* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:07:52 #80
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241151
Lekkere wandeling gemaakt O+ @Budapestenaar waar was je? ;(
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193241157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?
k moet zon mini ding hebben dus heir staat mini

https://www.coolblue.nl/p(...)nverterkabel-4k.html
pi_193241159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

;(

Wat sneu. Hij had het vaak over haar.
Ja, heel sneu ;(
pi_193241164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Sta je nog voor de deur of ben je al thuis :')
zit al thuis in mijn smurf kleding
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:09:59 #84
45833 crew  Fogel
pi_193241175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk :Y
Absoluut!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zit al thuis in mijn smurf kleding
Ga je toch gewoon even terug in je smurfkleding, hups hups.
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:10:48 #86
169210 liesje1979
pi_193241185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zit al thuis in mijn smurf kleding
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 15:10:55 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193241188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

k moet zon mini ding hebben dus heir staat mini

https://www.coolblue.nl/p(...)nverterkabel-4k.html
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:11:02 #88
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zit al thuis in mijn smurf kleding
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?

Zoveel vragen.
With the stars as her umbrella
pi_193241193
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil :P
pi_193241197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?

Zoveel vragen.
kleding met verf en gaten :P

niet geschikt voor buiten :p
pi_193241202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting :P
oh :{

ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:11:58 #92
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kleding met verf en gaten :P

niet geschikt voor buiten :p
Oh :+
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:12:15 #93
169210 liesje1979
pi_193241207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil :P
Snap ik. :D Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
pi_193241222
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Snap ik. :D Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 15:13:15 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193241224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :{

ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma 8-)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:13:52 #96
169210 liesje1979
pi_193241230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Sterkte.
pi_193241239
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma 8-)
das wat anders
pi_193241246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Vakman pur sang
pi_193241254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt O+ @:Budapestenaar waar was je? ;(
Mag ik Zwitserland al in? -O- Dan had ik wel mee willen wandelen :9

Mooie route gelopen?
pi_193241258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Dit is meer iets voor mij :D
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')