quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.En dan toch eerst een paar keer doortrekken in de hoop dat ie loskomt. Dat gebeurt nooit.
k moet zon mini ding hebben dus heir staat miniquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?
Ja, heel sneuquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wat sneu. Hij had het vaak over haar.
zit al thuis in mijn smurf kledingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sta je nog voor de deur of ben je al thuis
Absoluut!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
Ga je toch gewoon even terug in je smurfkleding, hups hups.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluitingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet zon mini ding hebben dus heir staat mini
https://www.coolblue.nl/p(...)nverterkabel-4k.html
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.
kleding met verf en gatenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Zoveel vragen.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleding met verf en gaten![]()
niet geschikt voor buiten :p
Snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaringquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karmaquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
Sterkte.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
das wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Mag ik Zwitserland al in?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt@:Budapestenaar waar was je?
Dit is meer iets voor mijquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |