Hmm. Dat is minder lang dan ik dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topic
Oh echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.
Vorige keer dat ik deze maakte, "verdampte" 17 van de 19 liter in het wachtprocess... Heel vreemd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
With the stars as her umbrella
leuke winkel is hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..
Corona, dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echtmoeder.
Ah wat sneu, wist ik niet.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.
huidige niet meer goed?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk erover om een nieuwe tv te bestellen.
Poepsoepquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, of een pot die tot de rand toe vol staat met water en drijvende poepdeeltjes.
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
maar heb mijn hmdi dingetje dus nu mijn smurf kleding weer aan
En dan ook echt alleen maar een smurfenmutsquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.
Hardop gelachen, sorry.quote:
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.En dan toch eerst een paar keer doortrekken in de hoop dat ie loskomt. Dat gebeurt nooit.
k moet zon mini ding hebben dus heir staat miniquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?
Ja, heel sneuquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wat sneu. Hij had het vaak over haar.
zit al thuis in mijn smurf kledingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sta je nog voor de deur of ben je al thuis
Absoluut!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
Ga je toch gewoon even terug in je smurfkleding, hups hups.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluitingquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet zon mini ding hebben dus heir staat mini
https://www.coolblue.nl/p(...)nverterkabel-4k.html
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al thuis in mijn smurf kleding
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de verpakking nog heel zodat je hem kan ruilen? Wel zuur joh.
kleding met verf en gatenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Zoveel vragen.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleding met verf en gaten![]()
niet geschikt voor buiten :p
Snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaringquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karmaquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
Sterkte.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
das wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Mag ik Zwitserland al in?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt@:Budapestenaar waar was je?
Dit is meer iets voor mijquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |