Hmm. Dat is minder lang dan ik dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topic
Oh echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.
Vorige keer dat ik deze maakte, "verdampte" 17 van de 19 liter in het wachtprocess... Heel vreemd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie verdamping is wel essentieel natuurlijk
With the stars as her umbrella
leuke winkel is hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..
Corona, dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echtmoeder.
Ah wat sneu, wist ik niet.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.
huidige niet meer goed?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk erover om een nieuwe tv te bestellen.
Poepsoepquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, of een pot die tot de rand toe vol staat met water en drijvende poepdeeltjes.
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
maar heb mijn hmdi dingetje dus nu mijn smurf kleding weer aan
En dan ook echt alleen maar een smurfenmutsquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van Bitterbal met zo’n smurfenmuts op.
Hardop gelachen, sorry.quote:
Ik zie dat best vaak, en dat komt dan uit kinderen, verbazingwekkend.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt, serieus! Laat het dan gewoon netjes achter.
Ik heb ook wel eens een Goliath in de pot zien liggen, zo-eentje waar al het water omheen spoelt maar zelf beweegt dat ding dan helemaal niet mee
Je had niet de oude meegenomen om te kunnen kijken of je de goede had?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |