Maar er is potentieel!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik eerst een vloer moeten leggen en een trap plaatsen voordat ik hier een zolderkamer kan maken![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
K sta alleen buiten in de wachtrij polonaise![]()
En voor iedere shopper is er een eigen medewerker die kijkt wat je aanraakt
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
Zo waar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestyle
quote:
Ja mocht je je vervelenquote:
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclubquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..quote:
Ik heb niet eens in huis geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even likken aan een lifestyle.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclub
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Nee, het ligt op de grond!"
"Is het geen herfstblaadje?"
"Wat, nee! Echt"
Wij daarnaar toe, ik kijken...
"Ja, het is poep."
Hij viel bijna flauw![]()
Het gekke is wel dat het een halve meter vķķr de toiletpot lagHoeeee dan!?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Nee, het ligt op de grond!"
"Is het geen herfstblaadje?"
"Wat, nee! Echt"
Wij daarnaar toe, ik kijken...
"Ja, het is poep."
Hij viel bijna flauw![]()
Het gekke is wel dat het een halve meter vķķr de toiletpot lagHoeeee dan!?
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.
Die heb ik al een poos niet meer gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet het plafond hier nog witten.
ik lijk Mo_Muffin wel
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Nee, het ligt op de grond!"
"Is het geen herfstblaadje?"
"Wat, nee! Echt"
Wij daarnaar toe, ik kijken...
"Ja, het is poep."
Hij viel bijna flauw![]()
Het gekke is wel dat het een halve meter vķķr de toiletpot lagHoeeee dan!?
Het is écht!quote:
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topicquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt, sommige mensen
Ik heb snel de deur dicht gedaan en ben naar een andere etage gehobbeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |