ik ben blij dat ik gisteravond nog even geweest ben.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou echt vandaag naar de winkel gaan
Zodat je niet vandaag met de drukte de winkel in moet of was je wc-papier op?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik gisteravond nog even geweest ben.
zodat ik vandaag niet hoef.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodat je niet vandaag met de drukte de winkel in moet of was je wc-papier op?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat ik vandaag niet hoef.
Heb nog 10 rollen op voorraad. Komende half jaar zit ik gebakken
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestylequote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Perenijsjes. Hype nummer zoveel die ik nooit begrepen heb..
Misschien moet Buda dan dit topic naar LIF kicken..quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestyle
ja, oke, met 4 vrije dagen gaat het wat sneller, maar normaal gebruik ik thuis bijna geen wc papier, alleen op het werkquote:
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien moet Buda dan dit topic naar LIF kicken..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, met 4 vrije dagen gaat het wat sneller, maar normaal gebruik ik thuis bijna geen wc papier, alleen op het werk
Een zolderkamer is ver beneden mijn standquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hier
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Perenijsjes. Hype nummer zoveel die ik nooit begrepen heb..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een zolderkamer is ver beneden mijn stand![]()
![]()
![]()
tenzij je zelf die collega hebt. Of er moeten er 2 van zulke mensen werken...quote:
Zou ik eerst een vloer moeten leggen en een trap plaatsen voordat ik hier een zolderkamer kan makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook over zolderkamers en dan slaat het weer wél op veel mensen hier
Ik ben het niet. Ik moet er niet aan denken om number two op mijn werk te doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tenzij je zelf die collega hebt. Of er moeten er 2 van zulke mensen werken...
Waar sta je voor in de rij?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
K sta alleen buiten in de wachtrij polonaise![]()
En voor iedere shopper is er een eigen medewerker die kijkt wat je aanraakt
Is dat een soort van werkverschaffing voor mensen die tijdelijk steun trekken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Je personal shopstalkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Kan er zo chagrijnig van wordenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:46 schreef Fogel het volgende:
Hemelvaart = brouwdag.
Een dikke Russian Imperial Stout is in wording.
Maar er is potentieel!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik eerst een vloer moeten leggen en een trap plaatsen voordat ik hier een zolderkamer kan maken![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
Zo waar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een hype is een kortdurend verschijnsel. Perenijsjes zijn een lifestyle
quote:
Ja mocht je je vervelenquote:
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclubquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ah okee, ik ben nooit in de fysieke winkel geweest, wel weleens iets besteld daar..quote:
Ik heb niet eens in huis geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even likken aan een lifestyle.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een drol op de grond aangetroffenEn dat is dan op een net kantoor waar iedereen bovenmodaal verdient en vrijwel alle mannen in een pak rondlopen.
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord kakker vandaan komt en de meest ranzige plekken op Aarde zijn de kleedkamers van de plaatselijke hockeyclub
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Nee, het ligt op de grond!"
"Is het geen herfstblaadje?"
"Wat, nee! Echt"
Wij daarnaar toe, ik kijken...
"Ja, het is poep."
Hij viel bijna flauw![]()
Het gekke is wel dat het een halve meter vóór de toiletpot lagHoeeee dan!?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad met een collega. Die kwam paniekerig mijn kantoor binnen: "-Miauw- er is poep op de wc."
"Dan trek je door..."
"Wat, nee! Echt"
"Ja, het is poep."
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoals een schoonmaker wel eens tegen me zei: bij de klantenservice zijn de toiletten schoner dan op de directie-etage.
Die heb ik al een poos niet meer gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet het plafond hier nog witten.
ik lijk Mo_Muffin wel
Vandaag zo'n 8 uur, en dan ca 3 weken gisten en daarna nog een week om koolzuur erin te krijgen. Dan een halfjaar wachten voordat ie echt goed op dronk is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan er zo chagrijnig van worden
[..]Hoe lang duurt het proces van A-Z?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Alleen de werknemers. Maar dat zijn er per m2 veel meer dan op de directie-etage. Júist die pipo’s in hun maatpak hebben letterlijk schijt aan alles.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij die klantenservice komen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
"Dan trek je door..."
"Wat, nee! Echt"
"Ja, het is poep."
Het is écht!quote:
Laatste post van hem was op 6 mei in het overleden muzikanten topicquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik al een poos niet meer gezienEigenlijk niet meer sinds zijn moeder (of vader?) overleed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt, sommige mensen
Ik heb snel de deur dicht gedaan en ben naar een andere etage gehobbeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |