ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleding met verf en gaten![]()
niet geschikt voor buiten :p
Snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaringquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karmaquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
Sterkte.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
das wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Mag ik Zwitserland al in?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt@:Budapestenaar waar was je?
Dit is meer iets voor mijquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Wordt je internet daar sneller van?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Geruite broekquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt![]()
Je bent altijd zo panisch met voedsel
Die heb je ook weleens geprobeerd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.
Mij deed het denken aan mostquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig
Dat ken ik nietquote:
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woordquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel![]()
Oh en het is trouwens overhemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |