abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193241202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar staat mini displayport, de minidisplay is een apple-aansluiting :P
oh :{

ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:11:58 #92
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kleding met verf en gaten :P

niet geschikt voor buiten :p
Oh :+
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:12:15 #93
169210 liesje1979
pi_193241207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja kan ruilen weet alleen niet of ik nu weer daarheen wil :P
Snap ik. :D Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
pi_193241222
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Snap ik. :D Maar wanneer het gelukt is geeft dat wel een goed gevoel. Kan je niet even op je scooter gaan?
jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 15:13:15 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193241224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :{

ja kan dit niet hebben he. ga wel terug dan nu
En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma 8-)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:13:52 #96
169210 liesje1979
pi_193241230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Sterkte.
pi_193241239
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En gisteren mij uitlachen omdat ik mijn portemonnee was vergeten, ha, karma 8-)
das wat anders
pi_193241246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jq kleed me weer om als respectable burger en ga weer in de wachtrij polonaise staan voor de vip shopervaring
Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Vakman pur sang
pi_193241254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Lekkere wandeling gemaakt O+ @:Budapestenaar waar was je? ;(
Mag ik Zwitserland al in? -O- Dan had ik wel mee willen wandelen :9

Mooie route gelopen?
pi_193241258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril op, potlood achter je oor, baard?
Dit is meer iets voor mij :D
graag verwijderen
pi_193241273
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
graag verwijderen
pi_193241277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben vandaag aan het glasvezelbehang plakken.
Ruilen?
Wordt je internet daar sneller van?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:03 #103
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241278
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
0s.gif
Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Witte muts, rode hoed, witte broek, witte muts, witte jurk, bloem in je haar, bril
Geruite broek *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:18:49 #104
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241289
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
With the stars as her umbrella
pi_193241291
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie wil er weten hoe bedorven watermeloen smaakt?
Been there, done that. Gefermenteerde meloen. _O-
pi_193241319
Zo maar eens wat appjes sturen om te zien of ik mijn sociale leven weer enigszins kan reanimeren _O- :')
pi_193241324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van dat je er iets van gegeten hebt _O-
Je bent altijd zo panisch met voedsel :')
Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
graag verwijderen
pi_193241332
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Die heb je ook weleens geprobeerd?
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:13 #109
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241335
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn walging dus een klein hapje, smaakt naar bloemstengel.

:r
Hoe weet jij dat?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:22:54 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241345
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
With the stars as her umbrella
pi_193241351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
Dacht enigszins waterig en smakeloos en vooral erg korrelig :{
Mij deed het denken aan most :{
pi_193241355
Ja hoe ik denk dat bloemstengel smaakt :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:12 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mij deed het denken aan most :{
Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:24:31 #114
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241361
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
pi_193241373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat ken ik niet :D

Misschien was die van mij niet bedorven maar wel oud :P
Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
pi_193241383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
graag verwijderen
pi_193241386
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
pi_193241396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- Glaasje Chateau Uitstraling Rode Meloenwijn.
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:20 #119
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is druivensap die half op weg is om wijn te worden. Superlekker :9
Oh :D
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*vist bedorven meloen weer uit de vuilnisemmer.
_O- :')
With the stars as her umbrella
pi_193241400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:
bloemstengel 8)7

Oh en het is trouwens overhemd :{w
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')