En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Misschien kan ik je binnensmokkelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik Zwitserland al in?Dan had ik wel mee willen wandelen
Mooie route gelopen?
nee 'bloesje' voor een vent is sexyquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord
Ja idd. Wat is er mis met hemd?quote:
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijfquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik je binnensmokkelen![]()
Ja weer lekker bergop en af.
Douchenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes
ik heb bier met cannabis extract.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat
Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
Maar zonder THC neem ik aan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bier met cannabis extract.
ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers
Roy Dondersquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |