abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193241402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
En nu? :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:40 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241405
Wel zin in bubbels :9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:42 #123
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Voor retourneren zonder afspraak hebben ze niet echt een protocol :p
Bijzonder.... er komt gewoon nooit iemand om iets zo weer op de toonbank te kwakken? :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:27:55 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mag ik Zwitserland al in? -O- Dan had ik wel mee willen wandelen :9

Mooie route gelopen?
Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:28:27 #125
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Overhemd vind ik een ernstig a-sexy woord :{w
nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:29:16 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193241431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:28 schreef Ygritte het volgende:

[..]

nee 'bloesje' voor een vent is sexy _O-
Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193241449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Misschien kan ik je binnensmokkelen :P

Ja weer lekker bergop en af.
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf :P

Klinkt heerlijk _O_ Gewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 15:30:24 ]
pi_193241450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
Wel zin in bubbels :9
Kom gaan we samen bubbelen *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:30:51 #129
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241464
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja idd. Wat is er mis met hemd? :{
Kennelijk niet sexy -O-
pi_193241474
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193241478
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:31:50 #132
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241484
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kom gaan we samen bubbelen *O*
Met geruite bloesjes aan *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:10 #133
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Douchen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef mschol het volgende:
stukkie gefietst.. vervolgens ben je terug en zie je zwart van de kleine vliegjes :(
Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:32:29 #135
45833 crew  Fogel
pi_193241496
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:24 schreef Ygritte het volgende:

Oh en het is trouwens overhemd :{w
_O_
pi_193241512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:21 #138
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in cider. Komt mooi uit dat dat in de koelkast staat *G*

Zelf gemaakt, appelcider met champagnegist.
:9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:26 #139
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193241518
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Bij overhemd moet ik aan een dikke harige Italiaan denken met overal tomatensausvlekken.
Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
pi_193241522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als je met je mond open fietst, heb je je eiwitten weer binnen voor vandaag.
nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 15:33:58 #141
45833 crew  Fogel
pi_193241528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik heb bier met cannabis extract. :')
ik ben benieuwd
Maar zonder THC neem ik aan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193241529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

nee joh, moet mondkapje op met die hoeveelheid mensen die buiten waren.. 1,5m was niet overal mogelijk..
:{
pi_193241542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
_O-
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:22 #144
169210 liesje1979
pi_193241552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
Roy Donders :Y
pi_193241553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar zonder THC neem ik aan?
dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
pi_193241559
Team bloesje w/
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:35:54 #147
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193241563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat denk ik ook. anders zal het straks een aparte middag worden
_O-
Mooi man zulke ervaringen O+
With the stars as her umbrella
pi_193241570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik bij bloesjes aan mannelijke kappers :P
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 15:36:33 #149
169210 liesje1979
pi_193241581
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Team bloesje w/
*Trekt DM terug.
pi_193241589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
overigens geen mondkapje op hoor, maar druk was het weldegelijk... en dan ben ik niet eens echt in de duinen geweest :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')