Moet kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer magquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan mezelf als postpakketje versturen? Ik kom vast wel aan als ik ‘Kwiwi, Zwitserland’ op de doos schrijf
Klinkt heerlijkGewoon in de buurt van je eigen dorp of ben je verder weg gegaan?
Tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
Dat ga ik googelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bestemming was "Wildspitz", beetje verder weg nu het weer mag
Hier een team friet die voor overhemd isquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van team friet
Ik distantieer mij van deze correlatie!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van team friet
Jou mag ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier een team friet die voor overhemd is
Ook dat nog.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van team friet
Ik jou ookquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier een team friet die voor overhemd is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van deze correlatie!
En toen heb je eieren naar hem staan gooien en de hond erachteraan gestuurd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een man/jongen die folders aan het bezorgen was.
Hij droeg hotpants en een roze topje...
Mooi manquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar in een klein dorp zie je zo iets toch niet vaak
Hoop het! Beterschap.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een uurtje slapen. Misschien dat ik dan van mijn hoofdpijn af kom
Daffydquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain.
hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.quote:
Misschien dat daarom mijn hoofd het andere associeerdequote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net aan de only gay in the village denken bij die post van Gianni.
Little Britain.
Onweer hopelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was in ieder geval wel goed gekleed voor het zonnige weer.
alhoewel het inmiddels minder zonnig, maar meer plakkerig begint te worden..
beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweer hopelijk![]()
Maar geen idee, ik zit binnen
Of in ieder geval meer regen de aankomende tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje onweer zou niet slecht zijn inderdaad
Buitenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweer hopelijk![]()
Maar geen idee, ik zit binnen
echt hequote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Intussen in A'dam![]()
https://www.at5.nl/artike(...)egelen-in-vondelpark
was te verwachtenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Intussen in A'dam![]()
https://www.at5.nl/artike(...)egelen-in-vondelpark
Oh hoe ziet zoiets eruit?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een 'kattentuintje' gemaakt en ik wordt gewoon helemaal weeïg als ik zie hoe blij mijn kat er mee is![]()
zal ff foto makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hoe ziet zoiets eruit?
Misschien wil ik toch ook wel weer een kat
Inb4 weer de verkeerde.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblueblijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht
(hoop ik)
Ga eens kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het hier vanmorgen al overal druk. wil niet weten hoe het nu is
Hoop het ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
oke nou topwinkel coolblueblijkt dat ik die kapotte ook daar had gekocht dus krijg dat helemaal terug. ze hadden niet wat ik zocht, ik naar mediamarkt geen rij niks en ze hadden wat ik zocht
(hoop ik)
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop heeft mijn groene rommel opgeruimd.
ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0
al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |