abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193242957
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar -O- :')
_O-
pi_193242960
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar -O- :')
Lekker anderhalve meter afstand houden van familie *O*
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:11:05 #253
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193242976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lekker anderhalve meter afstand houden van familie *O*
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193243011
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:15:28 #255
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
pi_193243046
-O- slapen hielp niet.
pi_193243055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
nu pas :p
pi_193243058
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
-O- slapen hielp niet.
tegen?
pi_193243068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

tegen?
Hoofdpijn ;(
pi_193243070
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken :P
Hoi, a/s/l ?
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:20:52 #261
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoofdpijn ;(
Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
pi_193243093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoofdpijn ;(
oh. te warm?
pi_193243106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
pi_193243120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh. te warm?
Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:24:02 #265
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken ^O^
pi_193243135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was :')
vervelend. Heb je geen advil ofzo?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:24:41 #267
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:04 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vandaag verhuizen?
Neh, nieuwe spullen kopen. Plantjes, stellingkast, tuinset, nachtkastjes en nog wat dingen verzameld :D. De Hornbach was vreselijk druk, maar de rest viel erg mee *G*.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193243144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken ^O^
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:27:39 #269
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243184
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen :Y
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn :Y
pi_193243203
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn :Y
precies :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:30:51 #271
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243224
Hebt miauw al een huis?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:34:54 #272
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243271
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan :o _O_. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193243310
quote:
5s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:30 schreef Ygritte het volgende:
Hebt miauw al een huis?
was ze dakloos?
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 17:38:32 #274
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193243320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Ja, zeker toen ik vanochtend aan het lopen was, leek haast alsof het sneeuwde :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:38:54 #275
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193243330
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan :o _O_. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren _O-.
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geappt :D Stuurt foto's, doet aan videobellen..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')