quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Lekker anderhalve meter afstand houden van familiequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anderhalve meter afstand houden van familie
Hatsjoeeee... zeg je?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
nu pas :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
Hoi, a/s/l ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
vervelend. Heb je geen advil ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was
Neh, nieuwe spullen kopen. Plantjes, stellingkast, tuinset, nachtkastjes en nog wat dingen verzameldquote:
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen
preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn
Ja, zeker toen ik vanochtend aan het lopen was, leek haast alsof het sneeuwdequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geapptquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan![]()
. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |